Porysowany lakier

Data: 2009-10-10 00:00:29
Autor: zcxz
Porysowany lakier
ikov wrote:
Witam,
opierając dwa rowery o siebie, porysowałem lakier na jednym z nich - przeżyłbym to, gdyby nie fakt, że to rower mojej narzeczonej... można coś poradzić na te zarysowania (w kilku miejscach aż do metalu)? Myślałem o barwnej kredce do lakierów samochodowych, ale czy to zda egzamin? Mogę pastą lekkościerną to trochę wygładzić, ale chciaym żeby to nie rzucało się w oczy.

http://img39.imageshack.us/img39/1271/dsc09116n.jpg
a moze tasma-najklejka odblaskowa :)

--
zcxz

Data: 2009-10-09 22:23:26
Autor: Ryszard Mikke
Porysowany lakier
zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał(a):
ikov wrote:
> [...]
> opierając dwa rowery o siebie, porysowałem lakier na jednym z nich - > przeżyłbym to, gdyby nie fakt, że to rower mojej narzeczonej... można > coś poradzić na te zarysowania (w kilku miejscach aż do metalu)? > Myślałem o barwnej kredce do lakierów samochodowych, ale czy to zda > egzamin? Mogę pastą lekkościerną to trochę wygładzić, ale chciaym żeby > to nie rzucało się w oczy.

I nie będzie rzucać się w oczy?

Są tarcze polerskie, można tego użyć razem z kredka - ale przy większych
rysach to raczej nie zadziała. W szczególności takich do zywego...

rmikke

Data: 2009-10-10 01:51:30
Autor: zcxz
Porysowany lakier
Ryszard Mikke wrote:
http://img39.imageshack.us/img39/1271/dsc09116n.jpg
a moze tasma-najklejka odblaskowa :)

I nie będzie rzucać się w oczy?
no bedzie ale przynajmniej estetycznie bedzie wygladac :)
a i bezpieczenstwo sie zwiekszy, czym powyzsze dzialanie mozna zgrabnie wytlumaczyc :)
to najprostsze bylo.
jezeli juz malowac to caly odcinek (jakies 20-30 cm po uprzednim zeszlifowaniu i nalozeniu podkladu) bo obawiam sie ze takie maziaje wyjda slabo.
mozna nakrecic detke (tak jak sie robi chroniac przed uderzeniami lancucha) albo zalozyc neopren

jezeli nie to ja bym sie mimo wszystko skonsultowal z wlascicielka :)

--
zcxz

Data: 2009-10-11 19:01:02
Autor: ikov
Porysowany lakier
[...]

Powiem tak: właścicielka o dziwo przyjęła to bardzo spokojnie, jeszcze się nie wyprowadziła :) Co do taśmy odblaskowej, to proponowałem to już rok temu - zimą w 90% jeżdżę po zmroku i chciałem aby rower był widoczny w ciemności. Udało mi się mimo jej narzekania nakleić kilka odblaskowych kawałków które po nadejściu wiosny musiałem skrupulatnie i bez śladu usunąć, więc teraz jeszcze większy kawałek taśmy nie przejdzie :)

Data: 2009-10-11 19:28:36
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Porysowany lakier
Dnia 11.10.2009 19:01 użytkownik ikov napisał :
[...]

To weź i zrób jej jakieś ładne naklejki, jeszcze się ucieszy. Czy widzisz tu jakieś odblaski?
http://miki.menek.one.pl/xtc/002-3.jpg.html
http://miki.menek.one.pl/xtc/003-4.jpg.html
A tu?
http://miki.menek.one.pl/szal/