Porysowany lakier

Data: 2009-10-10 00:15:21
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Porysowany lakier
Dnia 09.10.2009 23:49 użytkownik ikov napisał :
Witam,
opierając dwa rowery o siebie, porysowałem lakier na jednym z nich - przeżyłbym to, gdyby nie fakt, że to rower mojej narzeczonej... można coś poradzić na te zarysowania (w kilku miejscach aż do metalu)? Myślałem o barwnej kredce do lakierów samochodowych, ale czy to zda egzamin? Mogę pastą lekkościerną to trochę wygładzić, ale chciaym żeby to nie rzucało się w oczy.

http://img39.imageshack.us/img39/1271/dsc09116n.jpg

Na pewno nie uda Ci się tego idealnie naprawić bez malowania ramy od nowa. Jeśli chcesz jednak coś z tym zrobić to nie żadne kredki rodem z TV Shopów, lecz zaprawki akrylowe do lakierów samochodowych. Koloru zapewne idealnie nie dobierzesz, ale powinno się udać zasłonić na tyle, że na pierwszy rzut oka nie będzie tego bardzo widać. Niestety, z rysami na sprzęcie trzeba się zawsze pogodzić. :-(

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Porysowany lakier