Porządek musi być...

Data: 2009-04-25 05:08:39
Autor: Tzva Adonai
Porządek musi być...
Jako szczeniak też bawiłem się w rewolucjonistę i naiwnie wierzyłem,
że można zmienić świat... Dziś już rozumiem, że by go zmienić,
należałoby najpierw zmodyfikować człowieka, który od zarania swych
dziejów jest w gruncie rzeczy taki sam...

Świat nie jest sprawiedliwy, nigdy nie był i nie będzie.. Lepszy
niedoskonały porządek od doskonałej rewolucji...

Rewolucjoniści zawsze wywodzili się z nienażartego, popędliwego
plebsu, a z tymi istotami nie sposób zbudować niczego trwałego...

Porządek musi być...