Porządki

Data: 2010-02-23 17:16:39
Autor: Jadrys
Porządki

panujące w IPN:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,IPN-chce-przesluchac-swiadka-ktory...-nie-zyje-od-60-lat,wid,12010274,wiadomosc_prasa.html

Czy to nie najwyższy czas żeby zlikwidować tą instytucję?

Data: 2010-02-23 17:37:32
Autor: Slawek SWP
Porządki
Użytkownik Jadrys napisał:

[...]

"[...]W rejestrze omyłkowo umieszczono Gustawa Kańskiego, zamiast jego syna, także należącego do stowarzyszenia. Według Benedykta Wietrzykowskiego, prezesa SGW, podobne błędy mogą się zdarzać w przyszłości. [...]"

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-23 19:26:17
Autor: awe
Porządki
Dlaczego ci przeszkadza IPN?
awe

Data: 2010-02-23 22:31:26
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-23 19:26, awe pisze:
Dlaczego ci przeszkadza IPN?
awe

Nie podoba mi się ich jednostronna ocena historii.

Data: 2010-02-24 09:36:03
Autor: awe
Porządki

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm1hfe$tal$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-23 19:26, awe pisze:
Dlaczego ci przeszkadza IPN?
awe

Nie podoba mi się ich jednostronna ocena historii.

-- -- -- -- -- -
mysle ze twoja ocena jest jednostronna
awe

Data: 2010-02-24 18:33:20
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-24 09:36, awe pisze:
[...]

W żadnym wypadku. Na każdą sprawę staram się patrzeć obiektywnie. I potrawie sie przyznać do błędu. - Jestem dokładną odwrotnością IPN-u

Data: 2010-02-25 02:37:23
Autor: awe
Porządki

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm3nsu$a7k$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
nie wiem czy jestes odwrotnoscia IPN'u ale z pewnoscia czegos jestes odwrotnoscia
awe

Data: 2010-02-25 21:41:39
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-25 02:37, awe pisze:

[...]

Ale zauważ że jest to "pozytywne zakręcenie"... Nie jest to jakiś talent czy coś w tym stylu.. - Ja po prostu tylko samodzielnie myślę .

Data: 2010-02-24 13:00:03
Autor: -heÂŽsk-
Porządki
On Tue, 23 Feb 2010 22:31:26 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nie podoba mi się ich jednostronna ocena historii.

 jasne. komunizm byl/jest najcudowniejsza forma  budowy dobrobytu. przyklady masz np. na kubie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-24 18:33:52
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-24 13:00, -heÂŽsk- pisze:
On Tue, 23 Feb 2010 22:31:26 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Nie podoba mi się ich jednostronna ocena historii.

  jasne. komunizm byl/jest najcudowniejsza forma
  budowy dobrobytu. przyklady masz np. na kubie.

Bardzo dobry przekład, - porównaj Kubę z Haiti, Dominikaną czy Jamajką..

Data: 2010-02-25 01:43:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Porządki
Jadrys wrote:

W dniu 2010-02-24 13:00, -he?sk- pisze:
[...]

No dobra, a co z Japonia, Szwecją, Wielka Brytanią, Niemcami, Francją,
Szwajcarią,...?
--
Pit

Data: 2010-02-25 02:38:02
Autor: awe
Porządki

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hm4go9$ndn$2news.onet.pl...
Jadrys wrote:

[...]

poza horyzontem jadrysia....
awe

Data: 2010-02-25 21:42:22
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-25 02:43, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Takie porównywanie krajów leżących na odległych krańcach świata nic nam nie powie, a nawet zakłamie tylko obraz rzeczywistości. Kubę porównałem z jej kapitalistycznymi sąsiadami.

Data: 2010-02-26 03:20:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Porządki

Jadrys wrote:

[...]

Japonię z Niemcami, czy WB jednak można porównać.

Kubę porównałem z jej kapitalistycznymi sąsiadami.

Z USA i Meksykiem?
--
Pit

Data: 2010-02-26 17:01:02
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-26 04:20, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Tak, ponieważ są to kraje wysoko uprzemysłowione.

Kubę porównałem z jej kapitalistycznymi sąsiadami.

Z USA i Meksykiem?

Nie, to są kraje zupełnie odmienny  od Kuby pod kazdym względem.  Choć swoja drogą Kubańczycy nie mają czego zazdrościć Meksykanom. Dla normalnych ludzi warunki do życia sa na Kubie lepsze niż w Meksyku.

Data: 2010-02-25 08:30:26
Autor: cirrus
Porządki
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm3ntu$a7k$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-24 13:00, -heRsk- pisze:
[...]

I co z tego porownania wynika, chyba nic dobrego dla Kuby.

--
stevep

Data: 2010-02-25 21:41:06
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-25 08:30, cirrus pisze:

[...]

Nie jesteś widzę pewny... To ja ci podpowiem -  Kuba bije w.w. kraje we wszystkich dziedzinach.

Data: 2010-02-26 17:01:43
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-26 11:42, cirrus pisze:
[...]

Napisałem przecież, - we wszystkim... No może nie we wszystkim - z pewnością  Kuba przegrywa z nimi pod względem liczby posiadanych milionerów.

Data: 2010-02-26 17:34:11
Autor: cirrus
Porządki
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm8r93$8d9$2news.onet.pl...
[...]

Napisałeś- we wszystkim, to znaczy w niczym.

--
stevep

Data: 2010-02-26 22:47:18
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-26 17:34, cirrus pisze:

Napisałem przecież, - we wszystkim... No może nie we wszystkim - z
pewnością  Kuba przegrywa z nimi pod względem liczby posiadanych
milionerów.

Napisałeś- we wszystkim, to znaczy w niczym.

Napisałem że we wszystkim to znaczy że we wszystkim.

Data: 2010-02-24 02:04:42
Autor: UV0
Porządki

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,IPN-chce-przesluchac-swiadka-
ktory...-ni
e-zyje-od-60-lat,wid,12010274,wiadomosc_prasa.html

Czy to nie najwyższy czas żeby zlikwidować tą instytucję?

referendum,moze ktos kupi i beda pieniadze jakies z tego dla panstwa

Data: 2010-02-24 18:34:16
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-24 03:04,  UV0 pisze:

[...]

Myślisz że kapitaliści dopuszczą do referendum??  Oni wola istniejący "Status Quo" -  utrzymywać  IPN obrzydzający na każdym kroku ludziom biednym  ustrój oparty na sprawiedliwości społecznej za  ich własne pieniądze.

Data: 2010-02-24 07:18:04
Autor: Wiesiaczek
Porządki

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm0v1d$61v$1news.onet.pl...

[...]

Już jej powołanie było skrajnym debilizmem.
Pomijając oczywiście założycieli i członków tej firmy, stołek to stołek!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-24 18:35:03
Autor: Jadrys
Porządki
W dniu 2010-02-24 07:18, Wiesiaczek pisze:

[...]

Dla normalnych ludzi jest to oczywistość.

Data: 2010-02-24 13:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Porządki
On Tue, 23 Feb 2010 17:16:39 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

panujące w IPN:
 [...]
Czy to nie najwyższy czas żeby zlikwidować tą instytucję?

 brat prezesa pis nie pozwoli ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

[...]