[wAw] Porządki w Kampinosie

Data: 2010-04-09 15:38:27
Autor: kml
[wAw] Porządki w Kampinosie
W Kampinosie rozpoczęły się porządki co znaczy tyle, że na najfajniejszych ścieżkach (tych, które są nieco z boku) leżą w poprzek pocięte drzewa :) Z uwagi na to, że jutro wolne i wiele osób uderzy do naszego domyślnego lasu to chciałem Was uprzedzić i nerwów oszczędzić :)

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-09 18:17:47
Autor: BoDro
[wAw] Porządki w Kampinosie
kml pisze:

Z uwagi na to, że jutro wolne i wiele osób uderzy do naszego domyślnego lasu to chciałem Was uprzedzić i nerwów
> oszczędzić :)

no i nie zapomnijcie zabrać podstawowego wyposażenia nawigacyjnego - mapy, kompasu czy odbiornika GPS:-)

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7729195,Szukali_rowerzystow_w_puszczy_helikopterem.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E