Porz±dne b³otniki do roweru trekingowego

Data: 2011-06-10 09:59:39
Autor: Ryszard Mikke
Porz±dne b³otniki do roweru trekingowego
Micha³ Rz. <dlaspamu@rocketmail.com> napisa³(a):
Szukam porz=B1dnych b=B3otnik=F3w na ko=B3a 28", lekkich, najlepiej czarnyc=
h,
zas=B3aniaj=B1cych jak najwi=EAksz=B1 cz=EA=B6=E6 ko=B3a, oraz daj=B1ce si=
=EA wymontowa=E6
bez wi=EAkszych problem=F3w. Szeroko=B6=E6 opony do 40c, do 60z=B3.
Pr=F3bowa=B3em wciskanych SKS=F3w, Simpla, oraz mocowanych na pr=EAtach
(r=F3wnie=BF Simpla), ale mocowanie pr=EAt=F3w do b=B3otnik=F3w by=B3o zrob=
ione z
plastikowych zaczep=F3w kt=F3re si=EA wyrobi=B3y.

AAARGH!!!

Przypomniales mi, ze mam ten sam problem z blotnikami do zimowki.
Te plastikowe mocowania do widelca (kolo piasty) - lamia sie.
Widzial ktos pelne blotniki na kolo 26", ktore by w tym miejscu
mialy metalowe oczko, "jak za Gierka", a nie jakis plastikowy
wynalazek?

rmikke

Data: 2011-06-10 12:38:28
Autor: Fabian
On 10.06.2011 11:59, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Plastikowe elementy? Ja u¿ywam tego typu mocowañ:
http://narty_rowery8.w.interia.pl/Blotniki%20czarno-srebrne/HPIM4448.jpg

Jak widaæ na koñcach drutów mocuj±cych s± oczka i te oczka przykrêcam do roweru.

Fabian.

Data: 2011-06-10 12:39:44
Autor: Fabian

http://allegro.pl/listing.php/search?string=orion&category=16424

Data: 2011-06-10 11:01:46
Autor: Ryszard Mikke
Porz±dne b³otniki do roweru trekingowego
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]
> http://narty_rowery8.w.interia.pl/Blotniki%20czarno-srebrne/HPIM4448.jpg
>
> Jak widaæ na koñcach drutów mocuj±cych s± oczka i te oczka przykrêcam do

I do tego tansze od SKS-ow z plastikowym badziewiem. Trzeba bylo
w zeszlym roku pracla spytac, zamiast slipic po sklepach i aukcjach. Ech...

Z drugiej strony - w zeszlym roku nie wiedzialem, ze te plastikowe zlaczki
beda tak pekac...

rmikke

Data: 2011-06-10 14:06:03
Autor: Micha³ Rz.
On 10 Cze, 12:39, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>http://narty_rowery8.w.interia.pl/Blotniki%20czarno-srebrne/HPIM4448.jpg

> Jak wida na ko cach drut w mocuj cych s oczka i te oczka przykr cam do

To jest to czego szukam:]

Porz±dne b³otniki do roweru trekingowego