Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"

Data: 2010-04-06 14:16:59
Autor: Grzegorz Z.
Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"
Kościół w Kalabrii na południu Włoch przestaje tolerować udział mafii w
uroczystościach religijnych - podała we wtorek prasa. W miasteczku Sant
Onofrio odwołano zapowiedzianą na 11 kwietnia procesję z figurami, które
nieśli zawsze miejscowi mafiosi.

Biskup pobliskiego miasta Vibo Velentia Luigi Renzo nakazał w tym roku
wszystkim proboszczom ze swej diecezji wykluczenie osób skazanych i
domniemanych członków kalabryjskiej mafii 'ndranghety z udziału w
procesjach i innych obrzędach religijnych.

Decyzja ta, jak zauważa prasa, ma charakter przełomowy, gdyż od dziesiątków
lat na tych terenach, kontrolowanych przez gangi przymykano oko na to, że
figury Zmartwychwstałego Chrystusa i Matki Bożej niosą przedstawiciele
najpotężniejszych mafijnych rodzin traktując udział w procesji jako pokaz
siły i władzy.

Decyzja podjęta przez parafię w Sant Onofrio o odwołaniu masowej procesji z
figurami, które znów nieśliby kalabryjscy mafiosi, doprowadziła do
prawdziwej konfrontacji. Z broni palnej ostrzelano drzwi przeora
miejscowego bractwa religijnego, organizującego co roku procesję. Nikt nie
odniósł obrażeń, ale jak zauważa "La Repubblica", był to jawna wendetta.

Na łamach rzymskiego dziennika biskup Locri w Kalabrii Giuseppe Morosini
powiedział, że nadszedł czas, aby przestać ulegać zastraszaniu ze strony
mafii.

- Niestety niekiedy musimy walczyć z religijnością, opartą wyłącznie na
tradycji i zwyczajach, ale pozbawioną prawdziwych treści chrześcijańskich -
przyznał.

Biskup Vibo Valentia Lugi Renzo w wywiadzie dla "Il Giornale" potępił zaś
"pseudomistycyzm" i "fanatyzm" religijny mafiosów, objawiający się właśnie
udziałem w spektakularnych procesjach. http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/mafia-juz-nie-pojdzie-w-procesji-walka-z-pewnym-rodzajem,1460959

Data: 2010-04-06 14:38:56
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Hmm, u nas w Polsce natomiast, od 1089 roku figurki w procesjach nosili notable z lewicy, później SLD i na końcu PiS...
Każdy kraj ma swoją mafie i swój pokaz siły...

boukun

Data: 2010-04-06 14:54:34
Autor: boukun
Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpfap4$usq$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpfa2r$p0d$1mx1.internetia.pl...

Hmm, u nas w Polsce natomiast, od 1989 roku figurki w procesjach nosili notable z lewicy, później SLD i na końcu PiS...
Każdy kraj ma swoją mafie i swój pokaz siły...

No, my mamy mafię wałkunów, "bezrobotnych" cwaniaczków. Tylko, że naszym się nic nie chce nosić.
"Od 1089 roku..."
Hm, to ty już hałsfrał nawet Władysława Hermana zapisałeś do lewicy?
Co za tłuczek... :-)
No, a teraz przymantruj pederastycznie:

No mamy głupiego Piotrusia, pojebanego katabasa, który żyje naszym kosztem cwaniaczek w dupe jebany... O proszę głupi Piotruś się spermy nałykał i prosi się o jeszcze. Znów psychopata chce mi laskę zrobić...

boukun

Data: 2010-04-06 14:58:58
Autor: boukun
Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpfb4l$vfo$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpfb05$siv$1mx1.internetia.pl...

boukun

Coś tam gulgotasz, włkuński tłuczku, dawaj tę pederastyczną mantrę w y r a ź n i e:

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-06 15:01:19
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpfba5$vsf$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpfb8e$1ba$1mx1.internetia.pl...

[...]

No, a teraz spierdalaj pederasto...

Data: 2010-04-06 15:15:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 6 Apr 2010 15:00:58 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Piotrze, ale to dla ciebie każdy kto się z tobą nie zgadza jest pedałem.

Tak samo jak dla mkarwana każdy kto się z nim nie zgadza powinien się udać
do psychiatry.

Data: 2010-04-06 19:38:23
Autor: Piotr
Dnia Tue, 6 Apr 2010 15:15:09 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Piotrze, ale to dla ciebie każdy kto się z tobą nie zgadza jest pedałem.

Nie prawda.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-06 14:41:19
Autor:
Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"

 no i ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-06 17:04:37
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

No i zdanie rozpoczynamy wielką literą, a przed pytajnikiem nie umieszczamy
spacji.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-04-06 18:43:35
Autor:
Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"
On Tue, 6 Apr 2010 17:04:37 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Dnia Tue, 06 Apr 2010 14:41:19 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

No i zdanie rozpoczynamy wielką literą, a przed pytajnikiem nie umieszczamy
spacji.

 dobra, masz cos do powiedzenia w temacie czy kopiujesz cudze opinie ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-06 22:19:26
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

A ty coś masz do powiedzenia w temacie?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-04-07 07:33:50
Autor: mkarwan
Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"

nawiązując do tytułu wątku, kto to są "pedryle  z GW"?

Data: 2010-04-07 13:50:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 7 Apr 2010 07:33:50 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2fdma6it290$.bnt6cz6hl1xk$.dlg40tude.net...

nawiązując do tytułu wątku, kto to są "pedryle  z GW"?

Gdzieś tak po czwartym lub piątym liście i tak skończy się na odesłaniu
mnie do psychiatry, na tym że robię z siebie durnia lub na stwierdzeniu że
nie rozumiem tego co czytam, więc oszczędzę sobie odpowiedzi na twoją
figurę retoryczną.

Porządni katolicy, przeciwieństwo "pedryli z GW"