Porzucono rower ! :/

Data: 2010-06-30 13:01:00
Autor: W
Porzucono rower ! :/
W dniu 2010-06-30 11:08, Henio pisze:
Zadzwoniłem jak mówił dyspozytor ze straży miejskiej na policję - tam
dyspozytor odpowiedział, że jak będą mięli czas to przyjadą... i tak
od tygodnia nie mięli czasu.
Policja nie jest od tego by zajmowac sie / szukac skradzionych rowerów.

Data: 2010-06-30 13:07:21
Autor: johnkelly
Porzucono rower ! :/
W pisze:
[...]

Więc, pardon, od czego?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-06-30 13:16:24
Autor: W
Porzucono rower ! :/
W dniu 2010-06-30 13:07, johnkelly pisze:
W pisze:
[...]

Od wystawiania mandatów

Data: 2010-06-30 11:18:50
Autor: Jan Srzednicki
Porzucono rower ! :/
W pisze:
W dniu 2010-06-30 11:08, Henio pisze:
Zadzwoniłem jak mówił dyspozytor ze straży miejskiej na policję - tam
dyspozytor odpowiedział, że jak będą mięli czas to przyjadą... i tak
od tygodnia nie mięli czasu.
Policja nie jest od tego by zajmowac sie / szukac skradzionych rowerĂłw.

Więc, pardon, od czego?
Od wystawiania mandatĂłw

Za głupie posty?

Data: 2010-06-30 13:23:53
Autor: arturbac
Porzucono rower ! :/
W pisze:
Policja nie jest od tego by zajmowac sie / szukac skradzionych rowerów.

Więc, pardon, od czego?

Od stwarzania iluzji panowania nad bezpieczeństwem obywateli i ich
majątku, zapewnienia nietykalności władzy.

Data: 2010-06-30 15:54:29
Autor: sa7o
Porzucono rower ! :/
On 30 Cze, 13:07, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:
W pisze:

> Policja nie jest od tego by zajmowac sie / szukac skradzionych rower w.

Wi c, pardon, od czego?

Pozdrawiam
Maciej R alski

--
.. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
..................... blog:www.maciejrozalski.eu......................
................. fotoblog:www.maciejrozalski.cal.pl..................
.. publikuj r wnie nawww.studioopinii.ploraz johnkelly.salon24.pl ..

hmm, tzn policja stara się o możliwie najkorzystniejsze dla nich
statystyki. A jak ująć ten przypadek? Nie ma zgłoszenia przestępstwa,
więc jak znajdą właściciela to wykrywalność nie wzrośnie. Lepiej
złapać pijanego rowerzystę- wykrywalność 100%, albo np. zjaranego
trawą gówniarza- również wykrywalność 100%. A upolować takiego
delikwenta to nie jest rzecz łatwa, dlatego nie będą tracić czasu na
zaginiony rower, którego nikt nie szuka.

Data: 2010-07-02 13:56:30
Autor: Henio
Porzucono rower ! :/
Od czego jest policja... od wyręczania się nią przez straż miejską, bo
to od straży miejskiej zacząłem.

Porzucono rower ! :/