Porzucony samochód.

Data: 2009-05-25 08:58:47
Autor: jagr
Porzucony samochód.
Niedaleko mojego domu stoi w całkiem dobrym stanie, porzucony samochód.
Nie jest to oczywiste, że jest porzucony.
Faktem jest, że przez ostatni rok nikt do niego nie wsiadał.
Może właścicciel wyjechał, może jest chory albo zabrali mu prawko?
Nie wykluczone, że jakieś typy wzięły czyjąś własność, aby sobie pojeździć
i samochód porzuciły. Czy jest jakaś baza pojazdów poszukiwanych,
gdzie by można sprawdzić po numerze rejestracyjnym, czy auta ktoś nie szuka?
Co należałoby zrobić?

Data: 2009-05-25 09:04:19
Autor: Grejon
Porzucony samochód.
jagr pisze:
[...]

Zadzwonić na policję? Może auto skradzione.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-05-25 09:08:39
Autor: jagr
Porzucony samochód.
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Co należałoby zrobić?
Zadzwonić na policję? Może auto skradzione.

Ale jeśli auto stoi legalnie, to się ośmieszę.
W najgorszym razie policja może mnie posądzić o bezzasadne zawracanie
im głowy.

Data: 2009-05-25 09:18:10
Autor: pluton
Porzucony samochód.

[...]

A za to jest 500 PLN i chlosta (30 batow).

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-26 05:33:32
Autor: huri_khan
Porzucony samochód.
Lukasz pisze:

Od tego są. Dzwoń

"Od tego oni są, od tego są oni. "
K.Kononowicz

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-05-25 10:48:30
Autor: J.F.
Porzucony samochód.
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:gvdgr0$2d6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Szybe wybij i zglos prawdopodobne wlamanie :-)

J.

Data: 2009-05-25 15:02:09
Autor: zinek
Porzucony samochód.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:gvdm0p$ii4$1news.onet.pl...
[...]

:D

Data: 2009-05-26 07:56:46
Autor: Kruchy
Porzucony samochód.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvdm0p$ii4$1news.onet.pl...

Szybe wybij i zglos prawdopodobne wlamanie :-)

Zgloszenie prawdopodobnego, a nawet faktycznego wlamania tez skutkuje niczym. Kilka miesiecy temu przed moim blokiem stalo auto z wybita szyba od strony kierowcy i wybebeszonym radiem. Zadzwonilem do misiakow, pan zgloszenie przyjal, ale powiedzial, ze niewiele moga zrobic, w kwestii ustalenia wlasciciela, bo auto z innego wojewodztwa. Przyjechal radiowoz, popatrzyli i odjechali...

--
Pozdrawiam,
Lukasz

Data: 2009-05-26 08:40:10
Autor: J.F.
Porzucony samochód.
On Tue, 26 May 2009 07:56:46 +0200,  Kruchy wrote:
[...]

To aby na pewno policja byla ? Przeciez Cepik jest ogolnopolski ? No chyba ze nawet jakby ustalili wlasciciela, to przeciez do niego nie
pojada ..

Ale w sumie nie chcemy zeby ustalali, tylko sprawdzili czy nie
zgloszone ze ukradli.

J.

Data: 2009-05-25 13:11:24
Autor: minorman
Porzucony samochód.
Już się tak nie martw o ośmieszenie.
Kilkukrotnei zgłaszałem takie przypadki - coś w rodzaju, że "stoi samochód, mam pewne podejrzenia że może być kradziony".

Nigdy nie było problemu.

--
_pozdrowienia
_minorman_@_xsara

Data: 2009-05-25 23:11:16
Autor: Moon
Porzucony samochód.
jagr wrote:
[...]

samochód nie może stać przez rok na ulicy legalnie - to tylko kompletna indolencja policji i miasta w interpretacji czytelnych przepisów sprawia, że wszędzie stoją pieprzone wraki, a miasta nie mają miejsc na parkowanie,
jak obliczam z obserwacji, około 5% zaparkowanych pojazdów to porzucone i nieużywane wraki,
w tym samym czasie Kraków chce wydać ciężkie miliony na tworzenie miejsc parkingowych na terenach kolejowych. Jakieś parkingi w nasypach, pierdoły.
zupełny idiotyzm - może stwórzmy jeszcze lepsze wrunki dla zaparkowanych wraków, a użytkownicy będą parkować w Miechowie i dojeżdżać pociągiem?

moon

Data: 2009-05-25 22:23:13
Autor: badzio
Porzucony samochód.
On 25 Maj, 23:11, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:
samochód nie może stać przez rok na ulicy legalnie

Chcialbym abys mial racje. A cos na poparcie tej tezy?

Data: 2009-05-25 09:04:27
Autor: gosmo
Porzucony samochód.
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:gvdg8b$19r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co należałoby zrobić?

"Znalezione, nie kradzione" :)

Data: 2009-05-25 09:15:09
Autor: kurdybanek
Porzucony samochód.
A co jeżeli zostawił je arabski terrorysta, który tylko czeka na sygnał,
żeby uwolnić z auta opary antysemityzmu?
Ktoś powinien się tym zająć, GW albo TVN.

Data: 2009-05-25 10:19:57
Autor: Grzenio
Porzucony samochód.
A co jeżeli zostawił je arabski terrorysta, który tylko czeka na sygnał,
żeby uwolnić z auta opary antysemityzmu?

to co on chce Was podjudzic na samego siebie???????

Semita człowiek należący do jednej z grup ludów płd.-zach. Azji, mówiących
jęz. semickimi (i spokrewnionych, gł. jęz.), reprezentowanych dziś gł. przez
Żydów i Arabów, a w starożytności także przez Babilończyków, Asyryjczyków,
Aramejczyków, Kanaanitów i Fenicjan.

Data: 2009-05-25 10:38:39
Autor: krzyss
Porzucony samochód.
jagr pisze:

Co należałoby zrobić?

Zawiadom SM, Policja niech sie zajmie sciganiem przestepst.
Aha jak SM, nic nie zrobi to najlepiej zlozyc skarge :-)
Ja jedna juz skaldalem na niepodjecie dzialan :) fajnie sie wtedy tlumacza he he

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2009-05-25 10:10:52
Autor: Tatanka
Porzucony samochód.
krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał(a):
jagr pisze:

> [...]

Aha jak SM, nic nie zrobi to najlepiej zlozyc skarge :-)
Ja jedna juz skaldalem na niepodjecie dzialan :) fajnie sie wtedy tlumacza he he

Do kogo? Tez mam takie padlo pod oknem, ale jak zadzwonilem do SM, to
powiedzieli - jak nie ma wyraznych uszkodzen i ma tablice to  nic nie mozemy
zrobic.

Data: 2009-05-25 12:30:28
Autor: Paweł W.
Porzucony samochód.
Do kogo? Tez mam takie padlo pod oknem, ale jak zadzwonilem do SM, to
powiedzieli - jak nie ma wyraznych uszkodzen i ma tablice to  nic nie mozemy
zrobic.

Wyraźnie uszkodzić i zdjąć tablice ;-)

p.

Data: 2009-05-25 15:44:36
Autor: GAL
Porzucony samochód.

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4a1a5911$1news.home.net.pl...
jagr pisze:

[...]

co to SM? bo mam podobną sytuacje, rozpadający się maluch juz bez szyb i tablic stoi i blokuje miejsce postojowe

Data: 2009-05-25 16:03:15
Autor: kamil
Porzucony samochód.

jagr pisze:

[...]

Maluch? Wyniesc ze szwagrem po zmroku kawalek dalej i po klopocie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-25 16:41:06
Autor: Maverick
Porzucony samochód.

jagr pisze:

[...]

Jak stoi na terenie spoldzielni (SM) to do niej najpierw - pisma od nich straz miejska (SM) traktuje lepiej.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-25 18:26:55
Autor: JKK
Porzucony samochód.

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gveam2$r8m$1inews.gazeta.pl...
PS> Straz miejska nie ma dostepu do danych pojazdow, wiec lepiej na Policje dzwonic...

Policja tez musi wystąpić o udostępnienie - po samej rejestracji
nic nie zrobią, a jak jeszcze rejestracji nie ma ...

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-25 18:37:00
Autor: gacek
Porzucony samochód.

jagr pisze:

[...]

Tak jak ktoś napisał. Z tym modelem (o ile da się go za coś złapać!) to prosta sprawa. wystawić na jezdnię (byleby nie zablokować całkiem) i wtedy zadzwonić.

gacek

Porzucony samochód.