Porzucony samochód.

Data: 2009-05-25 10:38:39
Autor: krzyss
Porzucony samochód.
jagr pisze:

Co należałoby zrobić?

Zawiadom SM, Policja niech sie zajmie sciganiem przestepst.
Aha jak SM, nic nie zrobi to najlepiej zlozyc skarge :-)
Ja jedna juz skaldalem na niepodjecie dzialan :) fajnie sie wtedy tlumacza he he

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2009-05-25 10:10:52
Autor: Tatanka
Porzucony samochód.
krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał(a):
jagr pisze:

> [...]

Aha jak SM, nic nie zrobi to najlepiej zlozyc skarge :-)
Ja jedna juz skaldalem na niepodjecie dzialan :) fajnie sie wtedy tlumacza he he

Do kogo? Tez mam takie padlo pod oknem, ale jak zadzwonilem do SM, to
powiedzieli - jak nie ma wyraznych uszkodzen i ma tablice to  nic nie mozemy
zrobic.

Data: 2009-05-25 12:30:28
Autor: Paweł W.
Porzucony samochód.
Do kogo? Tez mam takie padlo pod oknem, ale jak zadzwonilem do SM, to
powiedzieli - jak nie ma wyraznych uszkodzen i ma tablice to  nic nie mozemy
zrobic.

Wyraźnie uszkodzić i zdjąć tablice ;-)

p.

Data: 2009-05-25 15:44:36
Autor: GAL
Porzucony samochód.

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4a1a5911$1news.home.net.pl...
jagr pisze:

[...]

co to SM? bo mam podobną sytuacje, rozpadający się maluch juz bez szyb i tablic stoi i blokuje miejsce postojowe

Data: 2009-05-25 16:03:15
Autor: kamil
Porzucony samochód.

jagr pisze:

[...]

Maluch? Wyniesc ze szwagrem po zmroku kawalek dalej i po klopocie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-25 16:41:06
Autor: Maverick
Porzucony samochód.

jagr pisze:

[...]

Jak stoi na terenie spoldzielni (SM) to do niej najpierw - pisma od nich straz miejska (SM) traktuje lepiej.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-25 18:26:55
Autor: JKK
Porzucony samochód.

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gveam2$r8m$1inews.gazeta.pl...
PS> Straz miejska nie ma dostepu do danych pojazdow, wiec lepiej na Policje dzwonic...

Policja tez musi wystąpić o udostępnienie - po samej rejestracji
nic nie zrobią, a jak jeszcze rejestracji nie ma ...

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-25 18:37:00
Autor: gacek
Porzucony samochód.

jagr pisze:

[...]

Tak jak ktoś napisał. Z tym modelem (o ile da się go za coś złapać!) to prosta sprawa. wystawić na jezdnię (byleby nie zablokować całkiem) i wtedy zadzwonić.

gacek

Porzucony samochód.