Posadka dla synka Tuska

Data: 2012-07-27 20:15:06
Autor: u2
Posadka dla synka Tuska
....po znajomosci :

http://niezalezna.pl/31361-tusk-w-walce-z-nepotyzmem-zacznie-od-siebie

Donald Tusk zapowiedział, że we wrześniu przedstawi rozwiązania
legislacyjne i organizacyjne, które mają „ukrócić zjawiska szeroko
pojętego nepotyzmu”. Czy zacznie od siebie? Przypomnijmy, że niedawno
syn premiera dostał państwową posadę w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha
Wałęsy.

- Jestem przekonany, że skażenie nepotyzmem, załatwiactwem jest dość
mocno rozpowszechnione w naszym kraju. Ono nie ma jednej barwy partyjnej
czy branżowej. Najwyższy czas, żebyśmy wspólnie postarali się jak
najszybciej zbudować reguły prawne, które przynajmniej radykalnie
ograniczą te negatywne zjawiska - podkreślił dziś Tusk w przemówieniu.

Trudno jednak uwierzyć w gorące zapewnienia Tuska - i to nie tylko
dlatego, ĹĽe podobnych "ofensyw" (legislacyjnych, antydopalaczowych itd.)
było już wiele i za każdym razem kończyły się fiaskiem. Plan walki z
nepotyzmem wydaje siÄ™ jednak nierealny przede wszystkim dlatego, ĹĽe
premier musiałby rozpocząć ją od siebie. Nie kto inny bowiem, tylko syn
premiera Michał został w kwietniu pracownikiem Portu Lotniczego Gdańsk
im. Lecha Wałęsy.

Wiadomość o posadzie dla Michała Tuska podał „Super Express”, który
zwracał uwagę, że właścicielami lotniczego portu są: gminy Gdańsk, Sopot
i Gdynia, wojewĂłdztwo pomorskie oraz nadzorowane przez Ministerstwo
Transportu Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”. Szefowie
większości tych instytucji to politycy Platformy Obywatelskiej.

Młody Tusk zarabia ok. 4 tys. zł miesięcznie.

Data: 2012-07-27 21:01:48
Autor: jerzy.n
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5012daab$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
...po znajomosci :

http://niezalezna.pl/31361-tusk-w-walce-z-nepotyzmem-zacznie-od-siebie

Wiadomo¶ć o posadzie dla Michała Tuska podał "Super Express", który
zwracał uwagę, że wła¶cicielami lotniczego portu s±: gminy Gdańsk, Sopot
i Gdynia, województwo pomorskie oraz nadzorowane przez Ministerstwo
Transportu Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze". Szefowie
większo¶ci tych instytucji to politycy Platformy Obywatelskiej.

Młody Tusk zarabia ok. 4 tys. zł miesięcznie.

Tez jestem zdania ze synowie celebrytów powinni pracować przy łopacie, ludzie czy was dokładnie popierdoliło, czy syn tego nowego ministra rolnictwa ma ust±pić bo jego stary został ministrem .Tego młodego na ministra bym  proponował i bez szaleństwa proszę ...A młody Tusk za 4 tysi±ce ,słaby go¶ć chyba jest ze tak mało zarabia i to mimo Tatusia ...

Data: 2012-07-27 20:26:49
Autor: Obsrwatore
Posadka dla synka Tuska
jerzy.n <bar-nim@gazeta.pl> napisał(a):
Tez jestem zdania ze synowie celebrytów powinni pracować przy łopacie, ludzie czy was dokładnie popierdoliło, czy syn tego nowego ministra rolnictwa ma ust±pić bo jego stary został ministrem .T

chyba nie zrozumieliscie tekstu. Chodzi o to, ze syn nie moze byc zatrudniony w przedsiebiorstwie panstwowym na wysokim stanowisku.

Takie sa standardy w normalnych panstwach demokratycznych. Obecne standardy sa charakterystyczne panstw dzikich i trzeciego swiata  oraz w Federacji Ruskiej i na Bialorusi.

Nawet taka gazeta W.pokazala na schemacie jak te praktyki wygladaja.

Dzieci ministrow i politykow na pewno nie musza pracowac przy lopacie.
Maja mase innych mozliwosci o ktorych wam sie nawet nie sni. Kogo i czego wiec tu bronic?

Data: 2012-07-27 22:41:53
Autor: pluton
Posadka dla synka Tuska
[...]

Koniec swiata, kapucha naucza nas standardow moralnych.

Nullification

Data: 2012-07-27 21:06:26
Autor: Observatore
Posadka dla synka Tuska
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Ruskiej
> i na Bialorusi.

Koniec swiata, kapucha naucza nas standardow moralnych.

znowu wypuscili was z sowieckiego chlewa Marku Pluta z Lodzi?

Standardy odzieczyliscie jak widac po dziadku przywiezionym z za Buga na sowieckich czolgach. W kazdym razie was sie niczego juz nie nauczy - geny i wychowanie jak widac dosc marne. --

Data: 2012-07-27 21:18:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5012e50e$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tusk jest premierem, nie celebryt±.
Masz rację, ludzi popierdoliło. Siedz± sobie w szambie i je¶li kto¶ wychyli się choćby na centymetr, to go za frak i do dna.
Przecież to jest pomieszanie z popl±taniem. Je¶li Tusk został premierem, to jego syn ma i¶ć na bezrobocie? Jebnijcie się w te swoje prawicowe czaszki!
Je¶li syn jakiego¶ polityka obj±ł jakie¶ budżetowe stanowisko, bo miał do tego kwalifikacje, to teraz ma je opu¶cić i być bezrobotnym, bo ojciec został ministrem?
Nieco rozs±dku!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-27 22:08:34
Autor: pluton
Posadka dla synka Tuska
Masz rację, ludzi popierdoliło.

To, co ty nazywasz 'popierdoliło' inni nazywaj± standardami
moralnymi.

Nullification

Data: 2012-07-27 22:20:10
Autor: jerzy.n
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juuso3$9kv$1inews.gazeta.pl...
Masz rację, ludzi popierdoliło.

To, co ty nazywasz 'popierdoliło' inni nazywaj± standardami
moralnymi.
Cieszy ze s± normalnie my¶l±cy Ludzie  ...

Data: 2012-07-27 22:20:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Posadka dla synka Tuska

[...]

Do siebie mówisz?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-28 00:09:18
Autor: boukun
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5012e9a2$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A dlaczego nie? Gdyby nie nepotyzm, pewno zasiliłby 4 miliony bezrobotnych Polaków...

boukun

Data: 2012-07-28 00:07:52
Autor: boukun
Posadka dla synka Tuska

[...]

Młodzi zdolni, wykształceni, musz± na zachodzie Niemcom dupy podmywać, bo synkowie ministrów i premierów maj± wył±czne prawo do godziwej pracy w Polsce...

boukun

Data: 2012-07-28 07:25:20
Autor: Trybun
Posadka dla synka Tuska
W dniu 2012-07-28 00:07, boukun pisze:

Młodzi zdolni, wykształceni, musz± na zachodzie Niemcom dupy podmywać, bo synkowie ministrów i premierów maj± wył±czne prawo do godziwej pracy w Polsce...

boukun

A jakie to ojcowie i mamusie odezwy wygłaszaj± do ciemnego ludu.. obrzydliwo¶ć..

Data: 2012-07-28 00:06:36
Autor: boukun
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5012daab$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wcześniej, załatwili mu żydki pracę w GWnie...

boukun

Data: 2012-07-28 11:07:57
Autor: Grzegorz Z.
Posadka dla synka Tuska
u2 napisał:

...po znajomosci :

http://niezalezna.pl/31361-tusk-w-walce-z-nepotyzmem-zacznie-od-siebie

Młodszy brat posła Pawła Kowala (34 l.), Grzegorz przysparza trosk całej
rodzinie. Niedawno wyszedł z łódzkiego więzienia. Odsiadywał tam 3-letni
wyrok za pedofilię.

Paweł Kowal martwi się o brata. Pomógł mu znaleĽć pracę w miejskim zespole
żłobków. Grzegorz miał być tam informatykiem, ale zamiast pracować buszował
po internecie szukaj±c uciech. Grzegorz wpadł, gdy umówił się "na randkę" z
14-letnim chłopcem. Na miejscu czekała na niego policja.

Poseł Kowal wysyłał mu paczki do więzienia, wynajmował adwokatów. Teraz też
się od brata nie odwraca.

http://www.fakt.pl/Posel-PiS-wspiera-brata-pedofila-,artykuly,53358,1.html

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-28 12:09:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomo¶ci news:1pmnkbi14lyy2.1m6rcsm44iw5p$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Charakterystyczne zdanie: "Pomógł mu znaleĽć pracę w miejskim zespole żłobków." A w jaki sposób pomógł? Szukał razem z nim w Urzędzie Pracy? Sranie w banie!