Posadka dla synka Tuska

Data: 2012-07-27 21:01:48
Autor: jerzy.n
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5012daab$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
...po znajomosci :

http://niezalezna.pl/31361-tusk-w-walce-z-nepotyzmem-zacznie-od-siebie

Wiadomość o posadzie dla Michała Tuska podał "Super Express", który
zwracał uwagę, że właścicielami lotniczego portu są: gminy Gdańsk, Sopot
i Gdynia, województwo pomorskie oraz nadzorowane przez Ministerstwo
Transportu Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze". Szefowie
większości tych instytucji to politycy Platformy Obywatelskiej.

Młody Tusk zarabia ok. 4 tys. zł miesięcznie.

Tez jestem zdania ze synowie celebrytów powinni pracować przy łopacie, ludzie czy was dokładnie popierdoliło, czy syn tego nowego ministra rolnictwa ma ustąpić bo jego stary został ministrem .Tego młodego na ministra bym  proponował i bez szaleństwa proszę ...A młody Tusk za 4 tysiące ,słaby gość chyba jest ze tak mało zarabia i to mimo Tatusia ...

Data: 2012-07-27 20:26:49
Autor: Obsrwatore
Posadka dla synka Tuska
jerzy.n <bar-nim@gazeta.pl> napisał(a):
Tez jestem zdania ze synowie celebrytów powinni pracować przy łopacie, ludzie czy was dokładnie popierdoliło, czy syn tego nowego ministra rolnictwa ma ustąpić bo jego stary został ministrem .T

chyba nie zrozumieliscie tekstu. Chodzi o to, ze syn nie moze byc zatrudniony w przedsiebiorstwie panstwowym na wysokim stanowisku.

Takie sa standardy w normalnych panstwach demokratycznych. Obecne standardy sa charakterystyczne panstw dzikich i trzeciego swiata  oraz w Federacji Ruskiej i na Bialorusi.

Nawet taka gazeta W.pokazala na schemacie jak te praktyki wygladaja.

Dzieci ministrow i politykow na pewno nie musza pracowac przy lopacie.
Maja mase innych mozliwosci o ktorych wam sie nawet nie sni. Kogo i czego wiec tu bronic?

Data: 2012-07-27 22:41:53
Autor: pluton
Posadka dla synka Tuska
[...]

Koniec swiata, kapucha naucza nas standardow moralnych.

Nullification

Data: 2012-07-27 21:06:26
Autor: Observatore
Posadka dla synka Tuska
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Ruskiej
> i na Bialorusi.

Koniec swiata, kapucha naucza nas standardow moralnych.

znowu wypuscili was z sowieckiego chlewa Marku Pluta z Lodzi?

Standardy odzieczyliscie jak widac po dziadku przywiezionym z za Buga na sowieckich czolgach. W kazdym razie was sie niczego juz nie nauczy - geny i wychowanie jak widac dosc marne. --

Data: 2012-07-27 21:18:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5012e50e$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tusk jest premierem, nie celebrytą.
Masz rację, ludzi popierdoliło. Siedzą sobie w szambie i jeśli ktoś wychyli się choćby na centymetr, to go za frak i do dna.
Przecież to jest pomieszanie z poplątaniem. Jeśli Tusk został premierem, to jego syn ma iść na bezrobocie? Jebnijcie się w te swoje prawicowe czaszki!
Jeśli syn jakiegoś polityka objął jakieś budżetowe stanowisko, bo miał do tego kwalifikacje, to teraz ma je opuścić i być bezrobotnym, bo ojciec został ministrem?
Nieco rozsądku!

Data: 2012-07-27 22:08:34
Autor: pluton
Posadka dla synka Tuska
Masz rację, ludzi popierdoliło.

To, co ty nazywasz 'popierdoliło' inni nazywają standardami
moralnymi.

Nullification

Data: 2012-07-27 22:20:10
Autor: jerzy.n
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juuso3$9kv$1inews.gazeta.pl...
Masz rację, ludzi popierdoliło.

To, co ty nazywasz 'popierdoliło' inni nazywają standardami
moralnymi.
Cieszy ze są normalnie myślący Ludzie  ...

Data: 2012-07-28 00:09:18
Autor: boukun
Posadka dla synka Tuska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5012e9a2$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A dlaczego nie? Gdyby nie nepotyzm, pewno zasiliłby 4 miliony bezrobotnych Polaków...

boukun

Data: 2012-07-28 00:07:52
Autor: boukun
Posadka dla synka Tuska

[...]

Młodzi zdolni, wykształceni, muszą na zachodzie Niemcom dupy podmywać, bo synkowie ministrów i premierów mają wyłączne prawo do godziwej pracy w Polsce...

boukun

Data: 2012-07-28 07:25:20
Autor: Trybun
Posadka dla synka Tuska
W dniu 2012-07-28 00:07, boukun pisze:

Młodzi zdolni, wykształceni, muszą na zachodzie Niemcom dupy podmywać, bo synkowie ministrów i premierów mają wyłączne prawo do godziwej pracy w Polsce...

boukun

A jakie to ojcowie i mamusie odezwy wygłaszają do ciemnego ludu.. obrzydliwość..

Posadka dla synka Tuska