Pose艂 呕alek da艂 g艂os

Data: 2012-08-19 22:19:00
Autor: Marek Czaplicki
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
Ca艂kowity zakaz dokonywania aborcji i przywr贸cenie w Polsce monarchii - to pomys艂y konserwatywnego pos艂a Platformy Jacka 呕alka, kt贸re przedstawia w rozmowie z "Wprost"
"Demokracja ma wiele wad. Jest straszliwie kosztowna. Dlatego nie obawia艂bym si臋 przywr贸cenia monarchii" -m贸wi tygodnikowi pose艂 呕alek.
Wi臋cej...
http://wyborcza.pl/1,76842,12331378,Posel_PO__Komorowski_na_krola.html#ixzz241cSJMae

Panie po艣le Zalek, a dlaczego zamyka膰 si臋 w kr臋gu znanych szerokiemu audytorium nazwisk. Nale偶y uda膰 si臋 do odpowiednich o艣rodk贸w. Tam od kr贸li i cesarzy a偶 si臋 roi. :)

Data: 2012-08-20 08:41:30
Autor: WW
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
Ca艂kowity zakaz dokonywania aborcji i przywr贸cenie w Polsce monarchii -

Monarchia ma wiele zalet, dla pa艅stwa jest lepszym systemem ni偶 demokracja.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
   Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2012-08-20 09:35:29
Autor: Marek Czaplicki
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
WW pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedzia艂ek 20 sierpie艅 2012 08:41:

Ca艂kowity zakaz dokonywania aborcji i przywr贸cenie w Polsce monarchii -

Monarchia ma wiele zalet, dla pa艅stwa jest lepszym systemem ni偶
demokracja.

Ale偶 nie chodzi o to co jest lepsze dla pa艅stwa. Chodzi o system lepszy dla obywateli. Tak samo mo偶na powiedzie膰, 偶e dla gospodarki system niewolniczy jest lepszy. I co? Wprowadza膰? :)

Data: 2012-08-20 10:30:14
Autor: WW
Pose艂 呕alek da艂 g艂os

Ale偶 nie chodzi o to co jest lepsze dla pa艅stwa. Chodzi o system lepszy dla
obywateli.

Dla obywateli te偶 i to znacznie.

Data: 2012-08-20 10:34:04
Autor: Marek Czaplicki
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
WW pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedzia艂ek 20 sierpie艅 2012 10:30:

Ale偶 nie chodzi o to co jest lepsze dla pa艅stwa. Chodzi o system lepszy
dla obywateli.

Dla obywateli te偶 i to znacznie.

Nie rozumiem, ale mo偶esz tak my艣le膰 w demokracji. W monarchii, takiej absolutnej musia艂by艣 my艣le膰 tak jak monarcha by sobie 偶yczy艂. Zreszt膮 wydaje mi si臋, 偶e u niekt贸rych pos艂贸w czy innych ludzi publicznych my艣lenie o wprowadzeniu jakiego艣 autorytarnego systemu kr臋ci si臋 wok贸艂 jednoczesnego my艣lenia: "Ja to bym wtedy mia艂 jak膮艣 funkcj臋 podcieracza na dworze". :)

Data: 2012-08-20 10:50:40
Autor: WW
Pose艂 呕alek da艂 g艂os

 W monarchii, takiej
absolutnej musia艂by艣 my艣le膰 tak jak monarcha by sobie 偶yczy艂.

Sk膮d ta pewno艣膰?
Dzi艣 w demokracji jeste艣 totalnie inwigilowany, pods艂uchiwany, sprawdzany jest Tw贸j stan konta i stan zdrowia. Nawet ta wymiana zda艅 jest monitorowania.

[...]

Dziedziczno艣ci stanowisk w monarchii nie jest z艂a, a na pewno nie gorsza od dzisiejszego nepotyzmu.

Data: 2012-08-20 10:57:11
Autor: Marek Czaplicki
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
WW pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedzia艂ek 20 sierpie艅 2012 10:50:

 W monarchii, takiej
absolutnej musia艂by艣 my艣le膰 tak jak monarcha by sobie 偶yczy艂.

Sk膮d ta pewno艣膰?

St膮d ta pewno艣膰, 偶e tak jak demokracja pozwala, a nawet poczytuje to za swoje 藕r贸d艂o si艂y, wolno艣膰 s艂owa i my艣li, tak ka偶dy system autorytarny dopatruje si臋 w nich zagro偶enia. M贸wimy o prawdziwej monarchii, takiej z wi臋藕niami stanu. Przecie偶 pos艂owi 呕alkowi nie chodzi o sam膮 fasad臋, w stylu kr贸l, dw贸r i kamaryla jako atrakcj臋 turystyczn膮. :)

Data: 2012-08-20 13:21:21
Autor: WW
Pose艂 呕alek da艂 g艂os

St膮d ta pewno艣膰, 偶e tak jak demokracja pozwala, a nawet poczytuje to za
swoje 藕r贸d艂o si艂y, wolno艣膰 s艂owa i my艣li,

Doprawdy?
Doda i Nergal s膮 dowodem no co艣 dok艂adnie przeciwnego.

M贸wimy o prawdziwej monarchii, takiej z
wi臋藕niami stanu. Przecie偶 pos艂owi 呕alkowi nie chodzi o sam膮 fasad臋, w stylu
kr贸l, dw贸r i kamaryla jako atrakcj臋 turystyczn膮. :)

Paradoksalnie, w艂a艣nie monarchia mo偶e pozwoli膰 na najwi臋ksz膮 wolno艣膰 s艂owa.
Jest praktycznie nieusuwalna i krytyka jej istnieniu nie zagrozi.
Zamach stanu to co innego, ale to nie ma zwi膮zku z wolno艣ci膮 s艂owa.

Data: 2012-08-20 14:51:58
Autor: Marek Czaplicki
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
WW pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedzia艂ek 20 sierpie艅 2012 13:21:

Paradoksalnie, w艂a艣nie monarchia mo偶e pozwoli膰 na najwi臋ksz膮 wolno艣膰
s艂owa. Jest praktycznie nieusuwalna i krytyka jej istnieniu nie zagrozi.
Zamach stanu to co innego, ale to nie ma zwi膮zku z wolno艣ci膮 s艂owa.

Nie krytykuje si臋 dla samego krytykowania, ale by osi膮gn膮膰 jakie艣 potrzebne zmiany. Gdyby ludzie kt贸rzy krytykuj膮 nie byliby wys艂uchiwani to wydaje mi si臋, 偶e dalej siedzieliby艣my na drzewach, o ile by na sawannie by艂y? :)
Pokaza艂e艣 przyk艂ad Dody i Nergala. Osi膮gn臋li oni swymi s艂owami nie jakie艣 zmiany, tylko to na czym zale偶y wsp贸艂czesnym artystom - rozg艂os i darmow膮 reklam臋. Wymiar sprawiedliwo艣ci da艂 im to za co musieliby o wiele wi臋cej zap艂aci膰, ni偶 wynosi艂a kara za ich s艂owa. Teraz w niedalekiej Norwegii s膮dzi si臋 cz艂owieka, kt贸ry zamordowa艂 ile艣 tam os贸b. Czy jest to dowodem na to, jak s艂aba i nie sprawdzaj膮ca si臋 w dostarczaniu poczucia bezpiecze艅stwa jest monarchia; Norwegia jest monarchi膮? My艣l臋, 偶e nie. Prawo zawsze ogranicza czyj膮艣 wolno艣膰. Taka ju偶 jest cywilizacja.

Data: 2012-08-20 17:20:12
Autor: Marek Woydak
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
Dnia Mon, 20 Aug 2012 09:35:29 +0200, Marek Czaplicki napisa(a):

WW pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedzia砮k 20 sierpie 2012 08:41:

Ca砶owity zakaz dokonywania aborcji i przywr骳enie w Polsce monarchii -

Monarchia ma wiele zalet, dla pa駍twa jest lepszym systemem ni
demokracja.

Ale nie chodzi o to co jest lepsze dla pa駍twa. Chodzi o system lepszy dla obywateli. Tak samo mo縩a powiedzie, 縠 dla gospodarki system niewolniczy jest lepszy. I co? Wprowadza? :)

To zele縴 kto p骿dzie do urn wyborczych.

MW

Data: 2012-08-20 19:02:55
Autor: Marek Czaplicki
Pose艂 呕alek da艂 g艂os

Dnia Mon, 20 Aug 2012 09:35:29 +0200, Marek Czaplicki napisa艂(a):

-

[...]

To zele偶y kto p贸jdzie do urn wyborczych.

W monarchii nie by艂oby urn. My艣l臋, 偶e dopiero wtedy ludzie zrozumieliby naprawd臋 jakie jest ich znaczenie. :)

Data: 2012-08-20 10:12:59
Autor: zdumiony
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k0sm6r$ttk$1node2.news.atman.pl...
Ca艂kowity zakaz dokonywania aborcji i przywr贸cenie w Polsce monarchii -

Monarchia ma wiele zalet, dla pa艅stwa jest lepszym systemem ni偶 demokracja.

Tylko dlaczego Komorowski? Mo偶e lepiej Ziobro?

Data: 2012-08-20 10:31:12
Autor: WW
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
W dniu 2012-08-20 10:12, zdumiony pisze:

Tylko dlaczego Komorowski? Mo偶e lepiej Ziobro?

Ja pisa艂em o monarchii a nie prezydencji.

Data: 2012-08-20 10:33:01
Autor: zdumiony
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k0sskg$9f3$5node1.news.atman.pl...
Tylko dlaczego Komorowski? Mo偶e lepiej Ziobro?

Ja pisa艂em o monarchii a nie prezydencji.

Masz jakiego艣 kandydata?

Data: 2012-08-20 10:51:10
Autor: WW
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
W dniu 2012-08-20 10:33, zdumiony pisze:
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Tylko dlaczego Komorowski? Mo偶e lepiej Ziobro?

Ja pisa艂em o monarchii a nie prezydencji.

Masz jakiego艣 kandydata?

Nie, ale i nie szuka艂em.

Data: 2012-08-20 11:20:50
Autor: MH
Pose 痑lek da g硂s
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa(a):
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k0sskg$9f3$5node1.news.atman.pl...

> Ja pisa艂em o monarchii a nie prezydencji.

Masz jakiego艣 kandydata?
==========

Kononowicz !!!

MH

Data: 2012-08-20 13:35:31
Autor: WW
Pose 痑lek da g硂s
W dniu 2012-08-20 13:20,  MH pisze:
[...]

   Lepiej milcze, ni si odezwa i rozwia wszelkie w眛pliwo禼i.

WW

Data: 2012-08-20 10:18:28
Autor: zdumiony
Pose艂 呕alek da艂 g艂os

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/bieriezowski-ksiaze-harry-to-mozliwy-kandydat-na-w,1,5106919,wiadomosc.html

Data: 2012-08-20 15:16:16
Autor: Trybun
Pose艂 呕alek da艂 g艂os
W dniu 2012-08-20 08:41, WW pisze:
[...]

Jasne, za przyk艂ad mamy Szwecj臋. Kr贸l tam je藕dzie na spotkania na prywatnym rowerze, hoduje go艂臋bie i kozy, a w kraju chyba jadany ju偶 dzisiaj w 艣wiecie Komunizm.
pod tak膮 monarchi膮 i ja si臋 podpisuje.

Pose艂 呕alek da艂 g艂os