Poseł Iwiński

Data: 2015-09-30 22:28:02
Autor: Kazek
Poseł Iwiński
Ostatnio szukałem zdjęcia posła Iwińskiego, jak łapie za pośladek swoją sekretarkę/asystentkę pozując do zdjęcia - nigdzie tego nie ma. Tak się zastanawiam, czy 'tajemne moce' są tak silne, aby usunąć takie zdjęcie z sieci, czy też źle szukałem...

Pozdrawiam,
Kazek

Data: 2015-10-01 14:30:32
Autor: Mark Woydak
Poseł Iwiński

Użytkownik "Kazek" <Kazek@dont.spam.pl> napisał w wiadomości news:muhgl9$fot$1node1.news.atman.pl...
[...]

Po jaką cholerę ci to potrzebne? Chcesz przećwiczyć chwyt?

Mark Woydak

Data: 2015-10-01 15:57:32
Autor: Dirko
Poseł Iwiński
[...]