Poseł PO karetkę ma od ręki

Data: 2013-03-12 11:10:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Poseł PO karetkę ma od ręki

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khmsp0$lkk$1dont-email.me...
Poseł karetkę ma od ręki

W piątek w czasie posiedzenia Sejmu poseł PO Piotr Van der Coghen źle się poczuł. – Byłem niedawno na misji humanitarnej w Etiopii, przyjąłem szczepionki na choroby tropikalne i teraz to się jakoś odbiło na zdrowiu – mówi Faktowi polityk. Natychmiast powiadomiono punkt medyczny w Sejmie i karetkę. Nie minęło kilka chwil, a poseł już był transportowany karetką do szpitala. – To było ciekawe przeżycie. Mogłem posłuchać komentarzy kierowcy na temat tego, jak reagują kierowcy na sygnał karetki – cieszy się Van der Coghen.

Poseł trafił do szpitala, gdzie przeszedł kompleksowe badania. – Leżę teraz na kardiologii i za kilka dni czeka mnie operacja, bo przy okazji badań wykryto coś, czego muszę się pozbyć. Ale czuję się świetnie i chcę już stad wyjść – przyznaje polityk PO.

Utrzymanie karetki, która w czasie posiedzeń Sejmu musi dyżurować całą dobę na Wiejskiej kosztuje nas ok. 300 tys. zł.

Straszliwie wyjątkowe zdarzenie. Tylko posłowie mogą liczyć na karetkę?

To jak potraktujecie to, co niżej napiszę?

Dokładnie dwa lata temu, mając wszelkie objawy zawału lub innych dolegliwości kardiologicznych, zadzwoniłem na pogotowie i po opisaniu dolegliwości w ciągu kilku minut przyjechała karetka, w której było trzech panów (łącznie z kierowcą. Zrobiono mi EKG. Przesłano elektronicznie do szpitala. Dano mi jakieś leki i tlen. Po chwili przyszła dyspozycja ze szpitala, by mnie niezwłocznie przywieźć. Na pytanie, co by zrobili, gdyby nie było miejsca w szpitalu jeden z panów oświadczył, że wezwaliby śmigłowiec, który przewiózłby mnie tam, gdzie byłoby miejsce.

Chyba mnie pomylili z jakimś posłem. Tylko z którym?

Jeszcze jedna uwaga. To jak potraktujecie wątpliwą potrzebę zaangażowania 6 ochroniarzy przez Jarkacza, którzy kosztują podatników 100 tysięcy miesięcznie?

rozbawiony

Poseł PO karetkę ma od ręki