Poseł PiS 175 razy głosował... po utracie mandatu . Śledztwa nie będzie

Data: 2018-10-13 13:13:40
Autor: japanizer
Poseł PiS 175 razy głosował... po utracie mandatu . Śledztwa nie będzie
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/nie-bedzie-sledztwa-ws-nielegalnych-glosowan-bylego-posla-pis-konrada-glebockiego/11q5dkl

  Zaskakujący finał afery z eks-psłem PiS. Konrad Głębocki brał udział w   głosowaniach, do których nie był uprawniony, bo wcześniej został mianowany na   ambasadora. Warszawska prokuratura odmówiła jednak wszczęcia dochodzenia w   sprawie. Jak to możliwe?

A tak to możliwe, bo prokuratura podlega politycznej kontroli.

Data: 2018-10-13 14:55:37
Autor: Zenek Kapelinder
Poseł PiS 175 razy głosował... po utracie mandatu . Śledztwa nie będzie
I tak ma byc. Jak jeloPOzycja poszla na wojne totalna to nie moze wymagac od rzadzacych zadnego zmiluj sie. Odpuszczam pisowi wszystkie dzialania dzieki ktorym czerwona banda i stworzona przez nia i oplacana opozycja wyladuje na smietniku, chociaz wolalbym dla nich pierdel. Zostaly jeszcze wybory samorzadowe i do sejmu. Jesli jeloPOzycja ich nie wygra to o wybitnych z niej przekreciarzy nie mogacych wywiazac sie z zobowiazan jakie maja u mafii roznych upomni sie seryjny samobojca. Nie po to ktos dal 40 milionow lapowek zeby teraz mu warszawskie ukradzione kamienice zabrali. A ten co wzial bezpiecznie siedzial w pudle i jak za kilka lat wyjdzie odkopal sloik z pieniedzmi i sobie dostatnio zyl.

Data: 2018-10-14 11:51:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

czerwona banda i stworzona przez nia i oplacana opozycja wyladuje na smietniku

najwięcej czerwonej bandy jest w pisie i dobrze o tym wiesz bolszewici trollu
:DDD

Odpuszczam pisowi wszystkie dzialania

ciężko pracujesz na miskę ryżu ale oni i tak mają ciebie za głupka :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-13 23:47:54
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

ziobrotura odmówiła?
jakim cudem :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Poseł PiS 175 razy głosował... po utracie mandatu . Śledztwa nie będzie