Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Data: 2014-01-08 22:19:00
Autor: miĹ› z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam
Wyobraź sobie Idzikowski, że bedę głosował na ziobrystów bez względu na ich przygody z kurwami (nawet gdy są to KULwy). W przeciwieńswie do ciebie nie mam zwyczaju zaglądać ludziom do łóżka.

Data: 2014-01-09 00:05:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lakh7a$jpb$2node2.news.atman.pl...
Wyobraź sobie Idzikowski, że bedę głosował na ziobrystów bez względu na ich przygody z kurwami (nawet gdy są to KULwy). W przeciwieńswie do ciebie nie mam zwyczaju zaglądać ludziom do łóżka.

Zioberko i jego kanapowa partyjka jest skazana na niebyt. Przypuszczam, ĹĽe Kurski odstawi im numer i siÄ™ uratuje.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-09 01:28:05
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52cdd9a5$0$2356$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jaki znów 'numer' Idzikowski?! (zaglądałeś mu pod kołdrę?)

Data: 2014-01-09 11:48:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lakren$tmj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Głodnemu chleb na myśli. Jesteś zdeprawowany niczym kleszy prawaczek.

ubawiony

Data: 2014-01-09 14:32:22
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ce7e99$0$2362$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No nie bądź taki skromny Idzikowski... Wszak cały ten twój wątek jest o kurwach - Nieprawdaż? I w ogóle większość twoich wklejek kręci się wokół osi tematów seksualno-klerykalnych. Czyżby stara rutyna wyniesiona z pracy operacyjnej?

Data: 2014-01-09 15:10:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lam9ts$u6u$4node1.news.atman.pl...

[...]

Jesteś w blędnym błędzie Misiaczku. Cały ten wątek jest o hipokryzji rozmodlonego prawaczka, posła uwielbiającego rżnięcie prostytutek na świński ryj.
Pamiętam scenę z polskiego filmu, gdy pewien facet zażyczył sobie usługę ciągnięcia druta. Potem odjechał nie płacąc. Traf chciał, że został dorwany przez opiekunów poszkodowanej niewiasty i musiał odpłacić dług w naturze. Tych panów było kilku.

ubawiony

Data: 2014-01-09 16:31:53
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ceadbe$0$2371$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesteś w blędnym błędzie

A cóż to?
:-DDDD

 Misiaczku. CaĹ‚y ten wÄ…tek jest o hipokryzji
rozmodlonego prawaczka

A skąd wiesz, że on taki rozmodlony? Wiadomo jedynie, że szarpie się z jakąś kurwą i o tym jest ten wątek. Reszta to twoje domysły, których nikt nie musi podzielać.

Data: 2014-01-09 18:33:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lamfer$4nc$1node1.news.atman.pl...

[...]

Bo ty misiaczku o małym rozumku nie czytasz i potem nie wiesz o co chodzi. I w związku z tym pierdolisz trzy po trzy.

ubawiony

Data: 2014-01-09 19:10:06
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52cedd4d$0$2180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na co mi czytać GWno? Żeby się dowiedzieć, kto był ojcem córeczki jakiejs kurwy z Samoobrony, czy żeby poznać pretensje wszystkich kurew w Polsce?

Data: 2014-01-10 12:52:14
Autor: zdumiony
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytu tce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewiz ji Trwam
Poseł popełnił bardzo zły czyn zadając się z prostytutką.
Potem jednak uczynił dwa dobre uczynki:
- nie zapłacił jej
- nie dał się szantażować
A koorva szantażystka niech idzie do więzienia!

Data: 2014-01-10 14:13:20
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:laomu2$kre$1node2.news.atman.pl...
Poseł popełnił bardzo zły czyn zadając się z prostytutką.

Nie oceniam tak tego. Jako wyborcÄ™ nie interesuje mnie jego ĹĽycie intymne.

Potem jednak uczynił dwa dobre uczynki:
- nie zapłacił jej

Skoro do niej poszedł, to powinien jej zapłacić. Tak też zapewne zrobił, bo prostytutka inkasuje z góry.

- nie dał się szantażować

Dobrze zrobił, ze poszedł z tym na policję bez wzgledu na osobiste konsekwencje. Szanuję go za to. Będę na nich głosował.

A koorva szantażystka niech idzie do więzienia!

Dobrze by było, gdyby zgarnęli całą sitwę, zamiast pastwić się nad jakąś dziwką.

Data: 2014-01-10 05:49:10
Autor: leming.show
użytkownik mi¶ z okienka napisał:

> Poseł popełnił bardzo zły czyn zadaj±c się z prostytutk±.

Nie oceniam tak tego. Jako wyborcę nie interesuje mnie jego życie intymne.

Szanowny kolego, wazne ze osiagnieto zamierzony efekt. Wazne ze sie mowi, jak uznaja za kilka miesiecy ze to sciema to nikt nie bedzie pamietal. W pamieci pozostanie  pis to dziwkarze, i o to chodzi.

Data: 2014-01-10 15:20:56
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2a942c69-c737-4b7c-b7fa-e88952a77276googlegroups.com...
> [...]

Szanowny kolego, wazne ze osiagnieto zamierzony efekt. Wazne ze sie mowi, jak uznaja za kilka miesiecy ze to sciema to nikt nie bedzie pamietal. W pamieci pozostanie  pis to dziwkarze, i o to chodzi.

Na razie mowa o SP. Poza tym g... mnie obchodz± czyje¶ dziwki.

Data: 2014-01-10 17:30:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lap6kr$51b$3node2.news.atman.pl...

> [...]

Na razie mowa o SP. Poza tym g... mnie obchodz± czyje¶ dziwki.

SP dzisiaj. Wczoraj PiS. Jutro zielona ł±czka.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-10 15:00:38
Autor: Budzik
[...]

Ta sprawa przeważyła? ;-P

Data: 2014-01-10 17:31:01
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA2B1A1487E65Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Od dłuższego czasu nie ukrywam, że bedę głosował na ziobrystów, a nawet im pomagał w kampanii samorzadowej. Dlaczego? Ziobrowi wierzę bardziej niż zdziecinniałemu Kaczyńskiemu. Kaczyński mnie oszukał, Ziobro jeszcze nie.

Data: 2014-01-10 18:15:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lap939$7lf$1node2.news.atman.pl...

Masz do tego prawo.

Data: 2014-01-10 18:20:17
Autor: u2
W dniu 2014-01-10 17:31, mi¶ z okienka pisze:
Kaczyński mnie oszukał, Ziobro jeszcze nie.

czyli straciłe¶ materialnie lub kto¶ inny stracił przez Kaczora, a działanie Kaczora było nakierowane na ciebie ? ...-;)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Oszustwo

Oszustwo, wyłudzenie - przestępstwo polegaj±ce na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporz±dzenia mieniem własnym lub cudzym za pomoc± wprowadzenia jej w bł±d albo wyzyskania jej błędu lub niezdolno¶ci do należytego pojmowania przedsiębranego działania, w celu osi±gnięcia korzy¶ci maj±tkowej.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2014-01-10 18:34:27
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52d02bd0$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-01-10 17:31, mi¶ z okienka pisze:
Kaczyński mnie oszukał, Ziobro jeszcze nie.

czyli straciłe¶ materialnie lub kto¶ inny stracił przez Kaczora

Obiecał, że nie będzie premierem. Gdyby dotrzymał obietnicy, nie przegrałby wyborów (i pewnie nie doszłoby do katastrofy w Smoleńsku). Niech teraz przeprosi za dwie kadencje zlodziejstwa PO.

Data: 2014-01-10 19:12:45
Autor: u2
W dniu 2014-01-10 18:34, mi¶ z okienka pisze:
[...]

czyli jednak sprawca jest inny, a ty nadajesz na Kaczora. typowe dla resortowych dzieci ...-;)

Data: 2014-01-11 19:22:10
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52d0381c$0$2379$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprawca czego konkretnie? Sprawc± rz±dów PO jest Jarosław Kaczyński, który nie powinien oddawać im władzy nad naszym krajem, a przynajmniej nie robić z siebie durnia na telwizyjnych debatach ('Donusiu, Doneczku').

, a ty nadajesz na Kaczora. typowe dla
resortowych dzieci ...-;)

Resortowe dzieci każ± przepraszać za złodziejstwo PO?!

Data: 2014-01-12 02:57:16
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 19:22 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A które resortowe dzieci masz na my¶li, czy te co wysmażyły te wypociny?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-12 15:37:28
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9jw1qdv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Zapytaj o to u2

Data: 2014-01-12 08:47:20
Autor: u2
W dniu 2014-01-11 19:22, mi¶ z okienka pisze:
[...]

widzisz, Kaczor szanuje zasady demokracji, a wy nie szanujecie, dla was wladza to sposob na zlodziejstwo, oszustwo i mordowanie przeciwnikow politycznych.

Data: 2014-01-12 15:40:11
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52d24888$0$2172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jak się to ma do tematu, że robi z siebie debila?
Niech przeprosi za dwie kadencje złodziejstwa PO!

Data: 2014-01-12 15:53:00
Autor: u2
W dniu 2014-01-12 15:40, mi¶ z okienka pisze:
widzisz, Kaczor szanuje zasady demokracji

A jak się to ma do tematu, że robi z siebie debila?
Niech przeprosi za dwie kadencje złodziejstwa PO!

za zlodziejstwo, oszustwa i morderstwa sa winni zlodzieje oszusci i mordercy z twojej pelomafii, nie mieszaj nas do waszej sitwy.

Data: 2014-01-12 23:18:49
Autor: mi¶ z okienka

[...]

Słusznie.  Ale polityk, który ma władze nie powinien jej oszustom oddawać swoim
bezkrytycznym zachowaniem. Pytałe¶ się, jakie mam pretensje do Kaczyńskiego, to
ci odpowiedziałem. Wystarczy?

Data: 2014-01-12 10:22:13
Autor: Mark Woydak
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam
Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:las9s2$61k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Gdys zapomnial, "oddawanie" władzy odbywa się poprzez wybory powszechne i to społeczeństwo, a nie JarosławZbawPolskę czy Rydzyk zwany ojcem decyduj± o tym kto będzie rz±dzić krajem.

MW

Data: 2014-01-10 20:39:44
Autor: Budzik
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Kaczyński mnie oszukał, Ziobro jeszcze nie.

czyli straciłe¶ materialnie lub kto¶ inny stracił przez Kaczora, a działanie Kaczora było nakierowane na ciebie ? ...-;)

Znowu czepiasz się słówek?
Nawet Twoje czoło mówi, ze tak nei wypada...

Data: 2014-01-10 21:50:42
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 17:31 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A kiedy Ziobro mówił prawdę poza tym jak się pomylił?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-11 19:24:51
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9hn6sb150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Jak dot±d na kłamstwie go nie złapałem.

Data: 2014-01-12 02:53:30
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 19:24 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To się tak nie ¶piesz, po¶piech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-09 18:18:51
Autor: stevep
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Roz poznała go na marszu w obronie Telewizji T rwam
W dniu .01.2014 o 14:32 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w  wiadomo¶ci news:52ce7e99$0$2362$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:lakren$tmj$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w  wiadomo¶ci news:52cdd9a5$0$2356$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:lakh7a$jpb$2node2.news.atman.pl...
WyobraĽ sobie Idzikowski, że bedę głosował na ziobrystów bez względu  na ich przygody z kurwami (nawet gdy s± to KULwy). W przeciwieńswie  do ciebie nie mam zwyczaju zagl±dać ludziom do łóżka.

Zioberko i jego kanapowa partyjka jest skazana na niebyt.  Przypuszczam, że Kurski odstawi im numer i się uratuje.

Jaki znów 'numer' Idzikowski?! (zagl±dałe¶ mu pod kołdrę?)

Głodnemu chleb na my¶li. Jeste¶ zdeprawowany niczym kleszy prawaczek.

No nie b±dĽ taki skromny Idzikowski... Wszak cały ten twój w±tek jest o  kurwach - Nieprawdaż? I w ogóle większo¶ć twoich wklejek kręci się wokół  osi tematów seksualno-klerykalnych. Czyżby stara rutyna wyniesiona z  pracy operacyjnej?

A nie twój nawyk wyniesiony z okre¶lonej działalno¶ci, że wszędzie widzisz  działalno¶ć operacyjn±.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-09 18:28:01
Autor: u2
W dniu 2014-01-09 18:18, stevep pisze:
A nie twój nawyk wyniesiony z okre¶lonej działalno¶ci, że wszędzie
widzisz działalno¶ć operacyjn±.

jasne cyrkus, to nie praca operacyjna tylko zwykla praca politruka ...-;)

Data: 2014-01-09 19:37:10
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Owszem, mam taki nawyk wyniesiony z mojej działalno¶ci godz±cej w peerelek, który to nawyk i dzisiaj się przydaje, bo stara ubecja najwyraĽniej się nudzi. Poznać ich po natrętnym węszeniu w cudzych łóżkach i zwyczaju składania raportów gdzie sie da. Także na tej grupie.

Data: 2014-01-10 02:30:13
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 19:37 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Specjalistami od węszenia w cudzych łóżĽkach s± przedewszystki  ¶więtojebliwi i zakłamani pisdzielce.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-10 14:14:40
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9f6gn1iv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Na przykład który?

Data: 2014-01-10 14:53:19
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 14:14 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To będzie łatwiej jak ty powiesz, który nie jest.  :p

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-10 15:24:53
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9g4u5v650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dla ciebie za trudne? Ale rzucać oskarżenia jest ci łatwo?

Data: 2014-01-10 22:04:39
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 15:24 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A gdzie tu oskarżenia, przecież pisowcy już tak maj±.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-11 19:25:55
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9hot1ak50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Co maj±?

Data: 2014-01-12 02:55:02
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 19:25 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Skłonno¶ć do oskarżania wszystkich dookoła i zdolno¶ć do niedostrzegania  belki w swoim oku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-12 15:43:24
Autor: mi¶ z okienka
Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9jwx0t550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Do węszenia w cudzych łóżkach? Którzy to?

Data: 2014-01-09 03:37:38
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 03:27 stevep <stevep011#tkdami.net> pisze:

W dniu .01.2014 o 22:19 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

WyobraĽ sobie Idzikowski, że bedę głosował na ziobrystów bez względu na  ich przygody z kurwami (nawet gdy s± to KULwy). W przeciwieńswie do  ciebie nie mam zwyczaju zagl±dać ludziom do łóżka.

Chyba nie chcesz powiedzieć, że "kurwa kurwie łba nie urwie".

--
stevep
-- -- -

Poseł nie zapłacił 200 zł prostytutce. Rozpoznała go na marszu w obronie Telewizji Trwam