Posegregował śmieci o jeden dzień za wcześnie.

Data: 2013-06-30 08:54:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Posegregował śmieci o jeden dzień za wcześnie.
Nie zawsze warto wychodzić przed szereg. Przekonał się o tym mieszkaniec Poznania, który wbrew deklaracji śmieciowej zamiast zacząć segregować odpady od 1 lipca, wziął się za to dzień wcześniej.

– Miałem już te kolorowe kosze na śmieci od spółdzielni, więc postanowiłem: a co mi tam, mam trochę wolnego, więc posegreguję, a nuż się uda – powiedział pan Marek serwisowi internetowemu “Głosu Wielkopolskiego”.

I tu się niestety przeliczył. Pech chciał, że akurat przy blokowym kontenerze stał patrol straży miejskiej, który zauważył jak nadgorliwy mieszkaniec wynosi w trzech workach ewidentnie posegregowane śmieci. Strażnicy bez wahania wypisali mandat na 200 zł za zaśmiecanie.

Czy mieli rację? Jak najbardziej. – Do 30 czerwca miasto ma umowę o wywóz nieposegregowanych odpadów, więc posegregowane są poniekąd bezpańskie i nie ma formalnego obowiązku ich wywiezienia – wyjaśnia “Głosowi” prezydent miasta Ryszard Grobelny.

Posegregowane śmieci wywiezie co prawda od 1 lipca wyłoniona w przetargu firma, ale tylko te odpady, które zostaną wyniesione przez mieszkańców nie wcześniej niż właśnie pierwszego dnia lipca. – Oznacza to, że śmieci pana Marka z 30 czerwca mogłyby nigdy nie trafić na wysypisko i dosłownie zgniłyby w śmietniku trwale go zanieczyszczając – tłumaczy decyzję strażników Grobelny.

Co na to ukarany mieszkaniec? – Co miałem robić, pojechałem na działkę, przepakowałem i wrzuciłem do lasu. Prawa trzeba przestrzegać – podkreśla przedwczesny “ekolog”.

http://tiny.pl/hsl91

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-01 13:13:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Posegregował ¶mieci o jeden dzień za wcze¶nie.
W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 08:54:07 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Nie zawsze warto wychodzić przed szereg. Przekonał się o tym mieszkaniec Poznania, który wbrew deklaracji ¶mieciowej zamiast zacz±ć segregować odpady od 1 lipca, wzi±ł się za to dzień wcze¶niej.

- Miałem już te kolorowe kosze na ¶mieci od spółdzielni, więc postanowiłem: a co mi tam, mam trochę wolnego, więc posegreguję, a nuż się uda - powiedział pan Marek serwisowi internetowemu "Głosu Wielkopolskiego".

I tu się niestety przeliczył. Pech chciał, że akurat przy blokowym kontenerze stał patrol straży miejskiej, który zauważył jak nadgorliwy mieszkaniec wynosi w trzech workach ewidentnie posegregowane ¶mieci. Strażnicy bez wahania wypisali mandat na 200 zł za za¶miecanie.

Czy mieli rację? Jak najbardziej. - Do 30 czerwca miasto ma umowę o wywóz nieposegregowanych odpadów, więc posegregowane s± poniek±d bezpańskie i nie ma formalnego obowi±zku ich wywiezienia - wyja¶nia "Głosowi" prezydent miasta Ryszard Grobelny.

Posegregowane ¶mieci wywiezie co prawda od 1 lipca wyłoniona w przetargu firma, ale tylko te odpady, które zostan± wyniesione przez mieszkańców nie wcze¶niej niż wła¶nie pierwszego dnia lipca. - Oznacza to, że ¶mieci pana Marka z 30 czerwca mogłyby nigdy nie trafić na wysypisko i dosłownie zgniłyby w ¶mietniku trwale go zanieczyszczaj±c - tłumaczy decyzję strażników Grobelny.

Co na to ukarany mieszkaniec? - Co miałem robić, pojechałem na działkę, przepakowałem i wrzuciłem do lasu. Prawa trzeba przestrzegać - podkre¶la przedwczesny "ekolog".

http://tiny.pl/hsl91

Dzieki Bog-dan za poprawienie humorcu :)
Jak tam twoje samopoczucie ze imie masz
od zrodloslowu "dany-od-boga" (bog-dan)?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan
Rozdzielasz istnienie boga od religijnej
maniery wiary weń na popaprany sposób? ;P
Ja bym na twoim miejscu sobie zmienil imie :)
(patrz±c na twoj± stopkę... ;)

-- Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Posegregował śmieci o jeden dzień za wcześnie.