:: Poseidon Jetstream ::

Data: 2009-09-15 12:21:21
Autor: tomq100
:: Poseidon Jetstream ::
Wie ktoś może dlaczego nowy Jetstream mniej więcej po 10 godzinach w wodzie zaczął się zachowywać w ten sposób, że jak się nie oddycha przez niego to jakby się odpowietrzał co 30 s. "strzela" powietrzem. Myślę, że to jakaś nieszczelność na I stopniu przepuszcza powietrze dalej stąd nadmiar jest wypuszczany przez II stopień. Zastanawia mnie czy to przypadłość tylko mojego automatu czy może też one tak mają ?

Data: 2009-09-15 17:29:10
Autor: Lot
:: Poseidon Jetstream ::
On 2009-09-15 12:21:21 +0200, tomq100 <tomq100@gmail.com> said:

[...]

Trafna diagnoza.
Jeśli AO jest nowy to reklamuj go.

Lot

Data: 2009-09-17 12:49:40
Autor: tomq100
:: Poseidon Jetstream ::

Trafna diagnoza.
Jeśli AO jest nowy to reklamuj go.

Nieszczelność między grzybkiem a szczeliwem. Ponoć grzybek jest z niekutej stali a szczeliwo to średnio trwały plastik. Wystarczy trochę twardego kwarcu żeby ten plastik porysować i robi się mikro rysa przez
którą leci powietrze. Wymiana jednego i drugiego pomogła. Gdyby komora była sucha to... :-) wiadomo.

:: Poseidon Jetstream ::