Poseł Godson (PO): "bycie ciemnoskórym nie jest wypaczeniem od normy, a homoseksualizm wypaczeniem od normy jest"

Data: 2013-02-06 11:03:30
Autor: Marek Czaplicki
Poseł Godson (PO): "bycie ciemnoskórym nie jest wypaczeniem od normy, a homoseksualizm wypaczeniem od normy jest"
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 06 luty 2013 08:32:

  [...] tego samego dnia na Facebooku John Godson zamieścił cytaty z
  Listu do Rzymian, m.in. "Dlatego wydał ich Bóg haniebnym
  namiętnościom, gdyż nawet ich kobiety zamieniły naturalne współżycie
  na przeciwne naturze. Także mężczyźni, opuściwszy naturalne współżycie
  z kobietą, zapałali w swej pożądliwości jedni ku drugim, mężczyzna z
  mężczyzną, popełniając haniebne czyny i ponosząc na sobie samych
  należną za swój błąd zapłatę". [...]

To teraz PO homolubnie wyrzuci homofoba czy rasistowsko konserwatywnego
chrześcijańskiego afro-polaka?

P.S. A Lis może zmieni tytuł swojego programu na "Troje na jednego"?

Mam pytanie. W tym liście do Rzymian opisane jest działanie Boga, że "wydał ich". A potem okazuje się już ich działanie "błędem"? Kto popełnił błąd?

Data: 2013-02-06 12:32:12
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 06 luty 2013 08:32:

  [...] tego samego dnia na Facebooku John Godson zamieścił cytaty z
  Listu do Rzymian, m.in. "Dlatego wydał ich BĂłg haniebnym
  namiętnościom, gdyĹź nawet ich kobiety zamieniły naturalne współżycie
  na przeciwne naturze. TakĹźe mężczyĹşni, opuściwszy naturalne współżycie
  z kobietą, zapałali w swej pożądliwości jedni ku drugim, mężczyzna z
  mężczyzną, popełniając haniebne czyny i ponosząc na sobie samych
  naleĹźną za swĂłj błąd zapłatę". [...]

[...]

Zapierasz się żeby nazwać homoseksualizm "_Boskim_ błędem"?

Data: 2013-02-06 06:10:05
Autor: glob
On 6 Lut, 12:32, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> pisze:

> Mam pytanie. W tym liście do Rzymian opisane jest działanie Boga, że "wydał
> ich". A potem okazuje się już ich działanie "błędem"? Kto popełnił błąd?

Zapierasz się żeby nazwać homoseksualizm "_Boskim_ błędem"?

Natura wyklucza błędy, więc homo nie jest błędem, za to kościół
ginie.....bo natura wyklucza błędy.

Data: 2013-02-07 07:07:04
Autor: jan kowalski
> [...]
> Zapierasz się żeby nazwać homoseksualizm "_Boskim_ błędem"?

Natura wyklucza błędy, więc homo nie jest błędem, za to kościół

I tak i nie. Natura kreuje jakis promil mutacji, jesli ta mutacja jest
lepsza od poprzednika to mutant zastepuje to co bylo wczesniej. Jesli
mutacja nie przyjmie sie, to owy zmutowany osobnik zostanie naturalnie
wyeliminowany. To chyba jest ewolucja. Gdyby z dymania dwuch sodomitow
powstal superinteligentny czlowiek to zwykli ludzie naturalnie by
wymarli a natura promowala by osobniki poczete z kopulacji sodomitow,
jak widac natura wie ze do  optymalnego wychowania czlowieka potrzebny
jest chlop i baba.  Ktos tam probuje poprawiac nature wsadzajac
piskle miedzy dwuch samcow czy dwie samice, ok. Kiedy to piskle
dorosnie to krzyczy ze zrobiono mu krzywde.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/36178-co-grozi-dzieciom-wychowanym-przez-homoseksualistow-miazdzacy-raport-amerykanskiego-socjologa

Data: 2013-02-07 08:06:44
Autor: glob
On 7 Lut, 16:07, jan kowalski <donek999bro...@gmail.com> wrote:

> [...]

jest chlop i baba.  Ktos tam probuje poprawiac nature wsadzajac
piskle miedzy dwuch samcow czy dwie samice, ok. Kiedy to piskle

Początek dobry, bo natura eksperymentuje i nieudane mutacje wyklucza,
a homo jak było to jest, więc jest celową strategią natury.
 Po co, po to że aby gatunek przetrwał musi mieć różnorodność, sami
hetero byliby na tyle ubodzy do otoczenia, że by ludzkość wygineła.
 Homo to takie psy opiekujące się owcami, z owcami nie repredukują,
ale szczekają i odpędzają od owiec niebezpieczeństwa.
 Owce, które są bez psów zginą.
Dlatego tyle homków w kulturze, bo kultura to informacja o otoczeniu,
czyli szczekanie psa, który ostrzega owce.

Data: 2013-02-06 14:31:20
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 06 luty 2013 12:32:

[...]

Czy ja napisałem list do Rzymian, na który powołał się poseł Godson?

Poseł Godson (PO): "bycie ciemnoskórym nie jest wypaczeniem od normy, a homoseksualizm wypaczeniem od normy jest"