Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?

Data: 2011-08-26 13:02:54
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Czy ktoś zna szczegóły tegorocznej  wycieczki posła Kalisza quadem
GOPR na Połoninę Wetlińską? Czy jest to powszechnie dostępna usługa?

Data: 2011-08-28 01:05:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
serak, Fri, 26 Aug 2011 13:02:54 -0700 (PDT), pl.rec.gory:
Czy ktoś zna szczegóły tegorocznej  wycieczki posła Kalisza quadem
GOPR na Połoninę Wetlińską? Czy jest to powszechnie dostępna usługa?

Zapewne między posłami Kaliszami jest to usługa dostępna powszechnie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-08-28 08:21:30
Autor: Wojciech Wierba
[...]

Eee tam, jaka usługa?
Pan poseł Kalisz wykonując nałożone na niego przez społeczeństwo trudne obowiązki Posła Sejmu Rzeczpospolitej sprawdzał osobiście, jak wdrażana jest niedawno uchwalona Ustawa o Ratownictwie.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-08-28 23:45:37
Autor: J.F.
Dnia Sun, 28 Aug 2011 08:21:30 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):
[...]

Tudziez osobiscie zapoznawal sie z przydatnoscia niektorych sprzetow,
ktorych stosowanie bedzie regulowal. Bardzo chwalebne :-)

J.

Data: 2011-08-28 14:57:45
Autor: Dziobak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?

Użytkownik "serak"  napisał

Czy ktoś zna szczegóły tegorocznej  wycieczki posła Kalisza quadem
GOPR na Połoninę Wetlińską? Czy jest to powszechnie dostępna usługa?

....przesłałem zapytanie do Bieszczadzkiej GOPR   :>>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-08-29 09:23:39
Autor: Olin
Dnia Fri, 26 Aug 2011 13:02:54 -0700 (PDT), serak napisał(a):

quadem
GOPR na Połoninę Wetlińską? Czy jest to powszechnie dostępna usługa?

Tylko dla tych, którzy nie potrafią na tę górę wyjechać wózkiem golfowym.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-29 09:48:30
Autor: Janusz
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Witam

A tak na serio to jest to zwyczajna usługa trochę droga, ale może każdy z niej skorzystać.
Pracownicy techniczni od wiez gsm często z takiej usługi korzystają w zimie również z skuterów.
GOPR wystawia Fv bez problemu, jest to dodatkowy zysk dla oddziału.

Pozdrawiam

Data: 2011-08-30 00:14:48
Autor: Dziobak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?

Użytkownik "Janusz"  napisał

A tak na serio to jest to zwyczajna usługa trochę droga, ale może każdy z niej skorzystać.
Pracownicy techniczni od wiez gsm często z takiej usługi korzystają w zimie również z skuterów.

Moment, na Wetlińskiej o ile się nie mylę nie ma BTSa a poseł Kalisz nie jest pracownikiem technicznym żadnego operatora.
Jeżeli za pieniądze - nie ważne czyje, chociaż pewnie i tak nasze , podatników - można wjechac bez potrzeby pojazdem spalinowym do Parku Narodowego, który na wiele nieszkodliwych rzeczy nie pozwala to dla mnie jest to najnormalniejsza prostytucja.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-08-30 10:43:16
Autor: Beniowa
[...]

Wlasciwym organem do zbadania tej kwestii bedzie pewnie Prokurator Rejonowy w
Lesku, albo takze Dyrektor Bieszczadzkiego Parku Narodowego. Ten pierwszy jest
od politykow raczej niezalezny, wiec mniej sie bedzie bal, natomiast los
Dyrektora bardzo zdecydowanie zalezy od politykow, wiec pewnie bedzie sie wil
jak piskorz. Jak sie komus chce w to bawic, to proponuje przeslac wnioski o
zbadanie sprawy do obu tych podmiotow.

Mozna sprobowac przeslac to jakos do prasy, z tym ze SLD jest aktualnie naszym
centralnym obrotowym, wiec pewnie ani Gazeta Polska, ani Gazeta Wyborcza na
razie nie beda zainteresowane naglasnianiem sprawy Pana Posla. Pan Posel startuje w moim okregu. Przynajmniej wiem, na kogo nie glosowac...

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2011-08-31 12:33:50
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 30 Sie, 10:43, "Beniowa" <dydiowaWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

razie nie beda zainteresowane naglasnianiem sprawy Pana Posla.

Pan Posel startuje w moim okregu. Przynajmniej wiem, na kogo nie glosowac....

Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Wróble w Bieszczadach od kilkunastu dni w Bieszczadach ćwierkają, że
będziemy mieć nowego dyrektora parku.
O dyr winnickim dużo można powiedzieć ale nie to, że nie walczył z
quadami na Połoninie Wetlińskiej. GOPR, a raczej kilku goprowców ma za
uszami i to nieźle. Doszło nawet do tego, że część mostków na szlakach
jest węższa niż quad.

Data: 2011-08-30 08:50:37
Autor: Paweł Goleman
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Czy kto=B6 zna szczeg=F3=B3y tegorocznej  wycieczki pos=B3a Kalisza quadem
GOPR na Po=B3onin=EA Wetli=F1sk=B1? Czy jest to powszechnie dost=EApna us=
=B3uga?

może to było potraktowane jako akcja (przed)ratownicza? Wszak jeśli sz.p.poseł
zacząłby samodzielnie iść pod górę w stronę schroniska, to prędzej czy później
GOPR by musiał udzielić mu pomocy? ;-) golek

nowe zdjęcia z bułgarii - trochę gór też jest ;-)
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman

http://golek1.blogspot.com

Data: 2011-08-30 10:51:58
Autor: Bartek
W dniu 26.08.2011 22:02, serak pisze:
Czy ktoś zna szczegóły tegorocznej  wycieczki posła Kalisza quadem
GOPR na Połoninę Wetlińską? Czy jest to powszechnie dostępna usługa?

Skąd wiadomo Ci o tejże wyciecze?
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na temat tejże wycieczki.

Bartek
http://www.stopquadom.pl/

Data: 2011-08-30 02:07:11
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na
Nie chciałbym zdradzać źródła informacji, ale  też chciałbym ją
potwierdzić sobie. Natomiast wiadomo, że poseł Kalisz był w
towarzystwie na majówce w Bieszczadach i nocował w Czarnym - to akurat
bez problemu można wygooglać :).

Data: 2011-08-30 11:42:56
Autor: Bartek
W dniu 30.08.2011 11:07, serak pisze:
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na
Nie chciałbym zdradzać źródła informacji, ale  też chciałbym ją
potwierdzić sobie. Natomiast wiadomo, że poseł Kalisz był w

Twój adres e-mail z nagłówka nie przyjmuje poczty.
Czy możesz podać jakiś kontakt do siebie na adres b.radwan@stopquadom.pl?

Bartek
http://www.stopquadom.pl/

Data: 2011-08-30 03:17:14
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Czy możesz podać jakiś kontakt do siebie na adres b.rad...@stopquadom.pl?
sonara małpa interia.eu

Data: 2011-08-30 13:22:40
Autor: Olin
Dnia Tue, 30 Aug 2011 10:51:58 +0200, Bartek napisał(a):

Skąd wiadomo Ci o tejże wyciecze?
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na temat tejże wycieczki.

Donoszą o niej media najprawdziwsze z prawdziwych, gdzie rutynowo dywaguje
się o helu i pancernych brzozach:

http://lubczasopismo.salon24.pl/prezydentdlawarszawy/post/336274,jakiej-idei-potrzebuje-polska

"Zachęciłeś mnie do przeczytania w GP "Zyziu na koniu Hyziu", żeby
sprawdzić, jakie to nazwiska oszczędziłeś. I tak dojechałem do końca
felietonu. A tam prawdziwa gratka. Oto okazało się, że w tym roku na
Wetlińską Połoninę przybył sam wspomniany przez Ciebie poseł Ryszard Kalisz
(ten co to jest znany nie tylko z tego, że chce postawić przed Trybunałem
Stanu prezesa Jarosława Kaczyńskiego za naciski, których nie było, ale
także ze słusznej tuszy). I dobrze że doczytałem do końca, bo teraz już
wiem, że bieszczadzki GOPR bez żadnych nacisków wozi niektórych turystów
quadem do schroniska Chatka Puchatka na szczycie Połoniny. A ja, nie
wiedząc o tym, od dziesięciu już lat co roku się tam wspinam."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
Lech Kaczyński (prezydent)

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-30 05:18:22
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Donoszą o niej media najprawdziwsze z prawdziwych, gdzie rutynowo dywaguje
Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

Data: 2011-08-30 15:28:20
Autor: Olin
Dnia Tue, 30 Aug 2011 05:18:22 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich to robilibyśmy
najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
 przypisywane Władysławowi Gomułce

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-30 06:33:53
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.
To cytat z Wajdy?

Data: 2011-08-31 09:17:59
Autor: Olin
Dnia Tue, 30 Aug 2011 06:33:53 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.
To cytat z Wajdy?

Jeżeli tak twierdzi Antek Policmajster, to musi być prawda.
Człowiek Roku 2010 'Gazety Polskiej' wie wszystko najlepiej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-30 15:45:36
Autor: Aleksander Boberski
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:vnd60v237doe.13z0zfm8zgsos$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 30 Aug 2011 05:18:22 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.

I radio. Oczywiście z racji oszczędności Bez Głośników.

Aleksander Boberski

Data: 2011-08-30 16:08:29
Autor: Zbynek Ltd.
serak napisał(a) :
Donoszą o niej media najprawdziwsze z prawdziwych, gdzie rutynowo dywaguje
Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

I jedno Czasopismo.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-08-30 15:17:21
Autor: Andrzej Kłos
Olin pisze:
[...]

czyli GOPR jechał służbowo do Chatki i wziął na pakę przypadkowego turystę. Nie do ugryzienia.

andy_nek

Data: 2011-08-30 20:47:28
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:17:21 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

Olin pisze:
[...]

Przecież każdy by się zlitował? To spojrzenie jak u kota ze Shreka... :)
Pzdr. Tomek

Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?