Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?

Data: 2011-08-30 10:51:58
Autor: Bartek
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
W dniu 26.08.2011 22:02, serak pisze:
Czy ktoś zna szczegóły tegorocznej  wycieczki posła Kalisza quadem
GOPR na Połoninę Wetlińską? Czy jest to powszechnie dostępna usługa?

Skąd wiadomo Ci o tejże wyciecze?
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na temat tejże wycieczki.

Bartek
http://www.stopquadom.pl/

Data: 2011-08-30 02:07:11
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na
Nie chciałbym zdradzać źródła informacji, ale  też chciałbym ją
potwierdzić sobie. Natomiast wiadomo, że poseł Kalisz był w
towarzystwie na majówce w Bieszczadach i nocował w Czarnym - to akurat
bez problemu można wygooglać :).

Data: 2011-08-30 11:42:56
Autor: Bartek
W dniu 30.08.2011 11:07, serak pisze:
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na
Nie chciałbym zdradzać źródła informacji, ale  też chciałbym ją
potwierdzić sobie. Natomiast wiadomo, że poseł Kalisz był w

Twój adres e-mail z nagłówka nie przyjmuje poczty.
Czy możesz podać jakiś kontakt do siebie na adres b.radwan@stopquadom.pl?

Bartek
http://www.stopquadom.pl/

Data: 2011-08-30 03:17:14
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Czy możesz podać jakiś kontakt do siebie na adres b.rad...@stopquadom.pl?
sonara małpa interia.eu

Data: 2011-08-30 13:22:40
Autor: Olin
Dnia Tue, 30 Aug 2011 10:51:58 +0200, Bartek napisał(a):

Skąd wiadomo Ci o tejże wyciecze?
Próbowałem nieco googlować na ten temat, jednak nie znalazłem nic na temat tejże wycieczki.

Donoszą o niej media najprawdziwsze z prawdziwych, gdzie rutynowo dywaguje
się o helu i pancernych brzozach:

http://lubczasopismo.salon24.pl/prezydentdlawarszawy/post/336274,jakiej-idei-potrzebuje-polska

"Zachęciłeś mnie do przeczytania w GP "Zyziu na koniu Hyziu", żeby
sprawdzić, jakie to nazwiska oszczędziłeś. I tak dojechałem do końca
felietonu. A tam prawdziwa gratka. Oto okazało się, że w tym roku na
Wetlińską Połoninę przybył sam wspomniany przez Ciebie poseł Ryszard Kalisz
(ten co to jest znany nie tylko z tego, że chce postawić przed Trybunałem
Stanu prezesa Jarosława Kaczyńskiego za naciski, których nie było, ale
także ze słusznej tuszy). I dobrze że doczytałem do końca, bo teraz już
wiem, że bieszczadzki GOPR bez żadnych nacisków wozi niektórych turystów
quadem do schroniska Chatka Puchatka na szczycie Połoniny. A ja, nie
wiedząc o tym, od dziesięciu już lat co roku się tam wspinam."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
Lech Kaczyński (prezydent)

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-30 05:18:22
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Donoszą o niej media najprawdziwsze z prawdziwych, gdzie rutynowo dywaguje
Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

Data: 2011-08-30 15:28:20
Autor: Olin
Dnia Tue, 30 Aug 2011 05:18:22 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich to robilibyśmy
najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
 przypisywane Władysławowi Gomułce

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-30 06:33:53
Autor: serak
Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?
Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.
To cytat z Wajdy?

Data: 2011-08-31 09:17:59
Autor: Olin
Dnia Tue, 30 Aug 2011 06:33:53 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.
To cytat z Wajdy?

Jeżeli tak twierdzi Antek Policmajster, to musi być prawda.
Człowiek Roku 2010 'Gazety Polskiej' wie wszystko najlepiej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-30 15:45:36
Autor: Aleksander Boberski
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:vnd60v237doe.13z0zfm8zgsos$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 30 Aug 2011 05:18:22 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

Przydałby się też jeden Dziennik; najlepiej żeby nie był ich, tylko nasz.

I radio. Oczywiście z racji oszczędności Bez Głośników.

Aleksander Boberski

Data: 2011-08-30 16:08:29
Autor: Zbynek Ltd.
serak napisał(a) :
Donoszą o niej media najprawdziwsze z prawdziwych, gdzie rutynowo dywaguje
Też uważam, że powinna być jedna i tylko jedna Gazeta.

I jedno Czasopismo.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-08-30 15:17:21
Autor: Andrzej Kłos
Olin pisze:
[...]

czyli GOPR jechał służbowo do Chatki i wziął na pakę przypadkowego turystę. Nie do ugryzienia.

andy_nek

Data: 2011-08-30 20:47:28
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:17:21 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

Olin pisze:
[...]

Przecież każdy by się zlitował? To spojrzenie jak u kota ze Shreka... :)
Pzdr. Tomek

Poseł Kalisz na Połoninie Wetlińskiej?