Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi

Data: 2013-01-20 16:10:59
Autor: Andrzej
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
Poseł Platformy Obywatelskiej Stanisław Żmijan chciałby, aby kierowcy płacili za przejazd drogami krajowymi. - Musimy się zastanowić, skąd wziąć pieniądze na dokończenie programu budowy dróg krajowych - wyjaśnia

Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,13206443,Posel_PO__Powinnismy_placic_za_jazde_drogami_krajowymi.html#ixzz2IWqZyfDj

Data: 2013-01-20 09:45:49
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 16:10:59 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
[...]

Nie ma sprawy. Jak ktoś zbuduje swoją prywatną drogę to dlaczego nie. Historia zna takie przypadki. Ale coś mi się widzi że drogi krajowe zbudowane były za pieniądze wszystkich Polaków. A może nie ma już niczego co można wśród koleżeństwa sprywatyzować, znaczy się ukraść. I wypadało by teraz sprywatyzować państwowe drogi. Dla dobra wszystkich oczywiście. Prywatne będzie lepiej zarządzane.

Data: 2013-01-20 21:50:33
Autor: vvvvvv
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:f41f525d-07c5-4e50-a169-beced0e0f7e5googlegroups.com...
[...]

*******************
mogę się mylić, ale mam wrażenie, że za autostrady też płaciłem...

ps sorki za cytowanie

Data: 2013-01-20 14:20:01
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 21:50:33 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:
[...]

I tak jak inni zostałeś zrobiony w chuja. Jak okraść jednego to złodziejstwo jak okraść 30 milionów to statystyka. W oryginale trochę inaczej było. Ale ze złodziejstwem też pasuje.

Data: 2013-01-20 23:22:48
Autor: Tomasz Pyra
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
Dnia Sun, 20 Jan 2013 14:20:01 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Jak okraść jednego to złodziejstwo jak okraść 30 milionów to statystyka.

Nie statystyka, a socjalizm :)

Data: 2013-01-20 16:37:20
Autor: M1SLQ
[...]

Raczej musimy się zastanowić, gdzie się podziały te pieniądze płacone przez kierowców w innej formie od 1998 r. Złodziej, który okrada dwa razy tą samą ofiarę jest już bezczelnym skurwysynem.

Data: 2013-01-20 16:44:54
Autor: RedLite
W dniu 20.01.2013 16:10, Andrzej pisze:
[...]

Najpierw niech pan poseł wykaże, na jakie wydatki budżetowe idzie akcyza w paliwie.
Debata jest potrzebna, ale na temat do czego jest nam potrzebny poseł Żmijan - byle żul spod budki z piwem, i podejrzewam za mniejsze pieniądze - wymyśliłby kolejny haracz od kierowców.

--

RedLite

Data: 2013-01-20 16:59:00
Autor: Big Jack
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
W wiadomości
*Andrzej* napisał(-a):

Poseł Platformy Obywatelskiej Stanisław Żmijan chciałby

14.01.2013, 11:01

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-20 17:07:53
Autor: megrims
W dniu 2013-01-20 16:10, Andrzej pisze:
[...]

A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-20 17:40:27
Autor: jerzu
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
On Sun, 20 Jan 2013 17:07:53 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

Ja się wcale nie zdziwię. Po coś tego via-tolla budują :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-20 17:45:03
Autor: megrims
wrote:

A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

Ja się wcale nie zdziwię. Po coś tego via-tolla budują :)

Będzie jak za komuny. Ostatni gasi światło.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-20 17:50:11
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sun, 20 Jan 2013 17:07:53 +0100, megrims napisał(a):

A się zdziwicie, jak to wejdzie w życie.

Ja się zdziwię jak nie wejdzie...

Data: 2013-01-21 19:17:12
Autor: Jan45
> [...]
> płacili za przejazd drogami krajowymi. - Musimy się zastanowić, skąd
> wziąć pieniądze na dokończenie programu budowy dróg krajowych - wyjaśnia

Już tu proponowałem kolejne rozwiązania problemów budżetowych,
które co rusz napotyka obecny rząd. Powtórzę: Trzeba wprowadzić
obowiązkowe kierunkowskazy dla pieszych i prawo karania za ich
brak lub nieużywanie. Kolejnym krokiem może być dokument
uprawniający pieszych do ruchu po ulicach i drogach publicznych.
Kto nie będzie miał takiego prawka, może się poruszać pieszo
tylko po uliczkach osiedlowych. Ewentualnie autobusami.
No i obowiązkowe ubezpieczenie OC dla pieszych, rzecz jasna.
I dla rowerzystów, ma się rozumieć.

Co prawda pomysły te wykraczają poza grupę samochody.pl,
ale że wiążą się z ruchem drogowym i budżetem, wstawiam
tutaj pod dyskusję.

Jan

Data: 2013-01-21 19:33:14
Autor: Shrek
On 2013-01-21 19:17, Jan45 wrote:
> Co prawda pomysły te wykraczają poza grupę samochody.pl,
> ale że wiążą się z ruchem drogowym i budżetem, wstawiam
> tutaj pod dyskusję.

Ty uważaj, bo po pierwsze cholera wie kto to czyta, po drugie znajdziesz tu ludzi którzy poprą każdy pomysł dojebania pieszym, motocyklistom czy cyklistom, choćby skrajnie bezsensowny i musieliby do tego dopłacić:P

Shrek.

Data: 2013-01-21 19:53:37
Autor: Zmotoryzowany
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
KUPUJE COS  NA GĄSIENICACH !!! BEDE JEŹDZIŁ POLAMI!!!!

Data: 2013-01-21 20:34:41
Autor: WOJO
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
KUPUJE COS  NA GĄSIENICACH !!! BEDE JEŹDZIŁ POLAMI!!!!

Wystarczy AT lub TA (wybaczcie zboczenie w kierunku pl.rec.motocykle) :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-01-21 23:25:22
Autor: megrims
W dniu 2013-01-21 20:34, WOJO pisze:
KUPUJE COS  NA GĄSIENICACH !!! BEDE JEŹDZIŁ POLAMI!!!!

Wystarczy AT lub TA (wybaczcie zboczenie w kierunku pl.rec.motocykle) :)
Pozdrawiam.
WOJO
Mam yz450f i od 2 lat nie ruszam, bo nie mam kiedy. Latanie tym
w delegacje z Poznania do Warszawy? Chyba się nie da.

Brak homologacji na ulice główny problem.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-21 23:50:36
Autor: WOJO
Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
Mam yz450f i od 2 lat nie ruszam, bo nie mam kiedy. Latanie tym
w delegacje z Poznania do Warszawy? Chyba się nie da.

Fakt, nie pomyślałem o tych wszystkich dojeżdżających więcej niż 50 km.

Brak homologacji na ulice główny problem.

To może, ale nie musi być problem :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-01-21 20:04:56
Autor: megrims
[...]

Jak są problemy z budżetem, to trzeba zalegalizować
w Polsce produkcje i obrót narkotykami oraz obłożyć
je akcyzą jak alkohol. Zrobić z tego przemysł narodowy.
Spec-służby niech się zajmą eksportem towaru do krajów
zachodnich i do USA i sprawa z głowy.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-21 20:37:32
Autor: WOJO
[...]

Myślę, że mamy lepszy "towar eksportowy", znacznie piękniejszy...
Ciekawe dlaczego do tej pory półlegalny ? :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-01-21 23:23:53
Autor: megrims
W dniu 2013-01-21 20:37, WOJO pisze:
[...]

Prochy vs kobiety
- IMO lepszy stosunek ceny do wagi
- prochy można zapakować do bagażnika
- prochy nie drą ryja
- prochy nie muszą pudrować noska
- prochy nie stoją tłumnie do kibla w kolejce
- prochy możesz podzielić na mniejsze porcje podnosząc cenę
- prochów nikt nie będzie szukał

masz inne pomysły?

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-22 00:05:41
Autor: WOJO
[...]

Informatycy, inżynierowie :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-01-22 07:03:17
Autor: megrims
W dniu 2013-01-22 00:05, WOJO pisze:
[...]

No to jednak jestem psychopatą.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-22 12:08:35
Autor: Jan45
W dniu 2013-01-21 19:33, Shrek pisze:
> Ty uważaj, bo po pierwsze cholera wie kto to czyta, po drugie znajdziesz
> tu ludzi którzy poprą każdy pomysł dojebania pieszym, motocyklistom czy
> cyklistom, choćby skrajnie bezsensowny i musieliby do tego dopłacić:P

Może masz rację. Ja jednak ciągle mam nadzieję, że głupków
jest mniej niż ludzi myślących. I że ci myślący zaczną
wreszcie działać, rzecz jasna z pomyślunkiem. A nie na
rozkaz kogoś, kto rżnie w majty ze strachu o swoją posadkę
ciepłą, bo ma duży kredyt do spłacenia.

Jan

Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi