Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi

Data: 2013-01-21 19:17:12
Autor: Jan45
W dniu 2013-01-20 16:10, Andrzej pisze:
> Poseł Platformy Obywatelskiej Stanisław Żmijan chciałby, aby kierowcy
> płacili za przejazd drogami krajowymi. - Musimy się zastanowić, skąd
> wziąć pieniądze na dokończenie programu budowy dróg krajowych - wyjaśnia

Już tu proponowałem kolejne rozwiązania problemów budżetowych,
które co rusz napotyka obecny rząd. Powtórzę: Trzeba wprowadzić
obowiązkowe kierunkowskazy dla pieszych i prawo karania za ich
brak lub nieużywanie. Kolejnym krokiem może być dokument
uprawniający pieszych do ruchu po ulicach i drogach publicznych.
Kto nie będzie miał takiego prawka, może się poruszać pieszo
tylko po uliczkach osiedlowych. Ewentualnie autobusami.
No i obowiązkowe ubezpieczenie OC dla pieszych, rzecz jasna.
I dla rowerzystów, ma się rozumieć.

Co prawda pomysły te wykraczają poza grupę samochody.pl,
ale że wiążą się z ruchem drogowym i budżetem, wstawiam
tutaj pod dyskusję.

Jan

Data: 2013-01-21 19:33:14
Autor: Shrek
On 2013-01-21 19:17, Jan45 wrote:
> Co prawda pomysły te wykraczają poza grupę samochody.pl,
> ale że wiążą się z ruchem drogowym i budżetem, wstawiam
> tutaj pod dyskusję.

Ty uważaj, bo po pierwsze cholera wie kto to czyta, po drugie znajdziesz tu ludzi którzy poprą każdy pomysł dojebania pieszym, motocyklistom czy cyklistom, choćby skrajnie bezsensowny i musieliby do tego dopłacić:P

Shrek.

Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi