Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi

Data: 2013-01-22 12:08:35
Autor: Jan45
W dniu 2013-01-21 19:33, Shrek pisze:
> Ty uważaj, bo po pierwsze cholera wie kto to czyta, po drugie znajdziesz
> tu ludzi którzy poprą każdy pomysł dojebania pieszym, motocyklistom czy
> cyklistom, choćby skrajnie bezsensowny i musieliby do tego dopłacić:P

Może masz rację. Ja jednak ciągle mam nadzieję, że głupków
jest mniej niż ludzi myślących. I że ci myślący zaczną
wreszcie działać, rzecz jasna z pomyślunkiem. A nie na
rozkaz kogoś, kto rżnie w majty ze strachu o swoją posadkę
ciepłą, bo ma duży kredyt do spłacenia.

Jan

Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi