Posel PO Stefan WON Niesiolowski odpowie za obrazę posłanek

Data: 2012-05-19 13:34:22
Autor: Obserwator
Posel PO Stefan WON Niesiolowski odpowie za obrazę posłanek
http://niezalezna.pl/28579-niesiolowski-odpowie-za-obraze-poslanek

*Były wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski obrzucił obelgami posłanki Prawa
i Sprawiedliwości Annę Fotygę oraz Jolantę Szczypińską. W najbliższych dniach
do komisji etyki wpłynie skarga na polityka.

Skandal związany z obrażeniem dziennikarki Ewy Stankiewicz przez Stefana
Niesiołowskiego, do którego doszło przed Sejmem po zeszłotygodniowym
głosowaniu nad ustawą emerytalną, nie był jedynym jego wybrykiem. Tuż po tym,
jak chamskimi inwektywami obrzucił dziennikarkę „Gazety Polskiej", obraził też
posłanki Prawa i Sprawiedliwości.

– Stałyśmy na dziedzińcu Sejmu i czekałyśmy na zakończenie blokady wyjść.
Nieopodal stał również poseł Niesiołowski i w rozmowie z partyjnymi
koleżankami zaczął głośno obrażać protestujących związkowców Solidarności,
nazywając ich najgrzeczniej *PiS-owskim bydłem*. Razem z m.in. posłankami Anną Fotygą i Dorotą Arciszewską zwróciłyśmy mu uwagę
i wtedy usłyszałyśmy, że jesteśmy PiS-owskim ścierwem – mówi Jolanta
Szczypińska (PiS).

– Pan Niesiołowski niemal w konwulsjach, zresztą jak zwykle, zaczął rzucać w
naszym kierunku obelżywe hasła. Kiedy zaczęłam zwracać mu uwagę, usłyszałam,
że mam się zamknąć i zostałam nazwana polską Eriką Stein­bach – dodaje Dorota
Arciszewska-Mielewczyk (PiS).

– Zachowanie posła Niesiołowskiego przekroczyło już wszelkie dopuszczalne
granice, było skandaliczne – mówi Anna Fotyga, była minister spraw
zagranicznych w rządzie PiS, która złoży skargę do sejmowej komisji etyki
poselskiej.*

(A tak na marginesie warto poinformowac publike, ze posel PO Stefan WON
Niesiolowski w ubieglym roku uzyskal dochody rzedu 250 000 zlotych ...za wyzwiska pod adresem partii opozycyjnej i jej poslow.
Premier jak widac dobrze placi za awanturnictwo tego chorego umyslowo czlowieka).

Odszkodowania-za-nadgodziny-w-sejmie:

http://vod.gazetapolska.pl/1732-odszkodowania-za-nadgodziny-w-sejmie

Data: 2012-05-19 15:58:20
Autor: Rafał
Dnia Sat, 19 May 2012 13:34:22 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

http://niezalezna.pl/28579-niesiolowski-odpowie-za-obraze-poslanek

Przestań tu szerzyć swoją nienawiść pachołku rosyjski.

Posel PO Stefan WON Niesiolowski odpowie za obrazę posłanek