Poseł PiS "lubi to!" "Platformo Wypier***aj"

Data: 2011-07-07 14:42:44
Autor: Przemysław W
Poseł PiS "lubi to!" "Platformo Wypier***aj"
Muzeum Powstania Warszawskiego, Szkoła Podstawowa nr 1 w Olkuszu i... Platformo Wypier***aj - takie zainteresowania ma wpisane w swoim profilu na Facebooku poseł PiS Jacek Osuch. - O mój Boże - nie miałem pojęcia! - stwierdził poseł w rozmowie z tvn24.pl. - Nie identyfikuję się z tym kompletnie - zapewnił.
Nie zrobiłem tego wpisu! To jakieś durniarstwo - zdenerwował się poseł, gdy poinformowaliśmy go o tym, co ma na profilu w dziale "ulubione zajęcia i zainteresowania", obok Muzeum Powstania Warszawskiego, Normalnej Polski Ruch Bojkotu Janusza Palikmiota i Krzysztofa Zaremby prezydentem Szczecina.

  Profil posła Osucha

Informację o wpisie otrzymaliśmy na Kontakt 24.

- Ja jestem z PiS, możemy się różnić z PO, ale, powiem to górnolotnie, różnijmy się pięknie. A już na pewno nie takimi słowami. Ja się z tym nie identyfikuję - zapewnił. Na pytanie, jak w takim razie Platformo Wypier***aj znalazło się w jego profilu, odparł, że nie on jeden ma do niego dostęp, hasło zna wiele osób, a on sprawie nie ma pojęcia i najpierw musi sprawdzić, co właściwie ma na Facebooku. - To najprawdopodobniej głupi żart - przekonywał. Obiecał, że wyjaśni sprawę.

Aktywny poseł

W profilu Osucha ponadto czytamy, że jest on przedsiębiorcą i ojcem dwóch córek. Wśród znajomych ma m.in. szefa klubu PiS Mariusza Błaszczaka oraz posłów Karola Karskiego, Beatę Kempę i Beatę Szydło. Zamiast zdjęcia ma plakat wyborczy, a na nim hasło: "Postaw na swoją przyszłość".

Jaki jest poseł? Teraz każdy zobaczyć może

Jacek Osuch z zawodu jest inżynierem mechanikiem. To jego pierwsza kadencja na Wiejskiej. W porównaniu ze swoimi kolegami i koleżankami z klubu jest dość aktywnym posłem. Wniósł do laski marszałkowskiego 80 projektów ustaw i zgłosił 120 interpelacji. Trzeba również przyznać, że dość sumiennie uczestniczy w obradach parlamentu - nieobecny był tylko na 6 proc. posiedzeń. Jednak nie jest zbyt rozmowny - podczas całej kadencji z mównicy sejmowej przemawiał jedynie 24 razy, kiedy średnia dla PiS to 74. (dane sejmometr.pl).
      Ja jestem z PiS, możemy się różnić z PO, ale, powiem to górnolotnie, różnijmy się pięknie. A już na pewno nie takimi słowami. Ja się z tym nie identyfikuję
Jacek Osuch

"Odsunąć cieniasów od władzy"

Platformo Wypier***aj to z kolei organizacja non profit, która powstała "w słusznym celu, a jakże". "Mamy dość Platformy: jej nicnierobienia, chamstwa, bezjajecznej polityki międzynarodowej, zadłużania Polski i wieeeelu innych rzeczy, które Partia ma na sumieniu. Mamy jedną prośbę do władzy: PO wypier***aj! Naszym celem jest głośne wypowiedzenie swojego sprzeciwu, jako środek, następnie odsunięcie Partii od władzy - jako cel" - czytamy na jej profilu. W misji organizacja ma wpisane "odsunąć cieniasów od władzy".

http://www.tvn24.pl/-1,1709652,0,1,posel-pis-lubi-to-platformo-wypieraj,wiadomosc.html

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

Data: 2011-07-07 14:49:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iv49k7$njn$1inews.gazeta.pl...
Muzeum Powstania Warszawskiego, Szkoła Podstawowa nr 1 w Olkuszu i... Platformo Wypier***aj - takie zainteresowania ma wpisane w swoim profilu na Facebooku poseł PiS Jacek Osuch.

Kolejny MATOŁ!

BomBel

Poseł PiS "lubi to!" "Platformo Wypier***aj"