Poseł PiS ma z KK257

Data: 2019-05-06 11:16:51
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
https://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/urszula-gwiazda/redaktor/news-pis-zawiadomi-prokurature-ws-wystapienia-leszka-jazdzewskieg,nId,2975587
Poseł PiS Jan Mosiński zapowiedział zawiadomienie prokuratury o
możliwości popełnienia przestępstwa. Chodzi o redaktora "Liberte"
Leszka Jażdżewskiego. Zdaniem posła, jego wypowiedź "jest nacechowana
nienawiścią do Kościoła katolickiego". Leszek Jażdżewski przemawiając
w ostatni piątek na Uniwersytecie Warszawskim przed szefem Rady
Europejskiej Donaldem Tuskiem, mówił m.in., że "Kościół katolicki w
Polsce, obciążony niewyjaśnionymi skandalami pedofilskimi, opętany
walką o pieniądze i o wpływy, stracił moralny mandat do tego, aby
sprawować funkcję sumienia narodu". [...]
Według posła PiS Jana Mosińskiego, zawiadomienie będzie dotyczyło
art. 257 Kodeksu karnego, który brzmi: "Kto publicznie znieważa grupę
ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności
narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej
bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną
innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3". Jeżeli
prokurator dojdzie do wniosku, że postawa pana Jażdżewskiego, jego
słowa wyczerpują znamiona czynu zabronionego, to wtedy z urzędu
prokuratura będzie wszczynać śledztwo w tej sprawie - powiedział poseł
PiS. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-05-06 11:50:58
Autor: Jacek Maciejewski
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Dnia Mon, 06 May 2019 11:16:51 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Poseł PiS Jan Mosiński zapowiedział zawiadomienie prokuratury

Filipku, zastanów się co to będzie jak Jażdżewski udowodni przed sądem
swoje twierdzenia? :)
--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

Data: 2019-05-06 12:13:51
Autor: z
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257

Myślisz że udowodni co by było gdyby Jezus żył dzisiaj.

Albo ten bełkot o świniach?

Data: 2019-05-06 12:47:10
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 6 May 2019 12:13:51 +0200, z napisał(a):

Myślisz że udowodni co by było gdyby Jezus żył dzisiaj.

Albo ten bełkot o świniach?

Zauważyłeś że czym krótszy nick tym głupszy dyskutant? Ciekawa
prawidłowość.

Data: 2019-05-06 13:02:12
Autor: z
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Geniusz tkwi w prostocie.
pan Jażdż... pewnie też tego nie zna.

Data: 2019-05-06 14:01:23
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
[...]

Zapamiętałeś że broniącego Dreyfussa oskarżono za JEDNO zdanie z
długiego artykułu?  Jak dla mnie ty z siebie robisz publicznie
głupca ignorowaniem sensownego podejścia do ekonomiki oskarżania.
Z "wykładu" przedskoczka Jażdżewskiego zapewne da się wyłuskać kilka
"perełek" znacznie łatwiejszych _i prostszych_ do uzyskania skazania niż
za całość, może nawet te które podał "z".

Zresztą sprawa się zapewne dupnie na kwestii wolności akademickich.
Tyle że potem _wewnętrzni_ UW cenzorzy będą mieli bardzo pod górkę
jako wrogowie wolności wypowiedzi w ramach akademickiej dyskusji,
wrogowie _gorsi_ niż ziobrotura.  Nie trzeba osiągnąć formalnie
deklarowanego celu by coś+ osiągnąć.

--
A. Filip

Data: 2019-05-06 12:30:34
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Ja się zdziwię lekko jak prokuratura przejdzie poza etap "sprawdzania
zawiadomienia".  Zdziwię się średnio jak sprawa trafi do sądu.  Zdziwię
się bardzo jak zostanie skazany na nie śmieszną karę.

Jak dla mnie sprawa _prawnie_ sprowadza się zasadniczo do ustalenie
kolejnego precedensu uwalania zarzutów z KK257, "dwustronnego"
precedensu. [Do czego sprowadza się politycznie to na innych grupach]

A co do polityki-prawnej: Ja wyznaje zasadę że o naprawdę poważnych i
solidnych zarzutach mówi się _po_ złożeniu zawiadomienia do prokuratury.
Mówienie że "się złoży zawiadomienie" dla mnie jest przeważnie medialnym
rozdymaniem sprawy która długo nie pociągnie albo sprawdzaniem palcem
temperatury wody w wannie nim się do niej wlezie.

--
A. Filip

Data: 2019-05-06 12:46:14
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 06 May 2019 12:30:34 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Mówienie że "się złoży zawiadomienie" dla mnie jest przeważnie medialnym
rozdymaniem sprawy która długo nie pociągnie albo sprawdzaniem palcem
temperatury wody w wannie nim się do niej wlezie.

Otóż to. Dlatego na twoim miejscu, póki co nie podnosiłbym sprawy a
poczekałbym na faktyczne zgłoszenie :)

Data: 2019-05-06 13:59:59
Autor: Budzik
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

No własnie tez sprawdziłem, kto był twórcą watku...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2019-05-06 15:02:26
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1abj5deaz6yq5.7vhsefq8s4mo.dlg@40tude.net...
[...]

Ale w art 257 nie ma "nieprawdziwie".

Przed sadem musi wiec udowodnic, ze nie zniewaza, albo ze nie z powodu przynaleznosci.

P.S. Sprawdzic wypowiedzi Prezesa. Czy on przypadkiem nie zniewaza imigrantow ?

J.

Data: 2019-05-06 15:17:27
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 6 May 2019 15:02:26 +0200, J.F. napisał(a):

Przed sadem musi wiec udowodnic, ze nie zniewaza, albo ze nie z powodu przynaleznosci.

No cóż, skoro słowa prawdy są dla niektórych zniewagą, to ja naprawdę na
ich miejscu bym się dobrze zastanowił zanim poszedłbym do sądu dowodzić
zniewagi :) I mniejsza o wyrok jaki zapadnie.

Data: 2019-05-06 15:24:38
Autor: z
[...]

A jeśli ktoś uważa lgbt za złą ideologię. Uważa że nie powinna być szerzona i propagowana to już jest przestępcą czy korzysta tylko z wolności słowa?

Data: 2019-05-06 16:12:30
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cd03598$0$536$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Uważa, to wolność pogladow.

A jak wolność słowa ... to zalezy jakie slowa - zniewazajace, czy nie :-)

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/leszek-jazdzewski-wystapil-na-uw-przed-tuskiem-politycy-komentuja,932908.html

No ... duchowni KK moga sie czuc zniewazeni.
Ale czy wierni ?

J.

Data: 2019-05-06 17:11:40
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 6 May 2019 15:24:38 +0200, z napisał(a):

A jeśli ktoś uważa lgbt za złą ideologię.

LGBT nie jest ideologią. LGBT jest poglądem (między ideologią a poglądem
jest różnica) że jeśli ktoś już urodził się homoseksualistą czy ma inne,
np. fizyczne zaburzenia płci to nie powinno się mu utrudniać dodatkowo
życia. Chyba nie zaprzeczysz że jest to całkiem etyczny pogląd? A jest
takich całkiem sporo. Powiedzmy 5%. Rodzice co dwudziestego dziecka
bywają zmuszeni do nagłej zmiany poglądu :)

Data: 2019-05-07 21:20:35
Autor: z
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257

Między utrudnianiem życia a domaganiem się nienależnych praw i przywilejów, afirmacją i wręcz RELIGIĄ jest subtelna różnica.

Data: 2019-05-07 21:43:00
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 7 May 2019 21:20:35 +0200, z napisał(a):

Między utrudnianiem życia a domaganiem się nienależnych praw i przywilejów, afirmacją i wręcz RELIGIĄ jest subtelna różnica.

Pogięło cię? Wymień te nienależne prawa, daj przykłady domagania się
afirmacji i wytłumacz się z RELIGII bo tu to zupełnie przestaję cię
rozumieć.

Data: 2019-05-07 21:49:23
Autor: u2
W dniu 07.05.2019 o 21:43, Jcek Maciejew pisze:
[...]

księża katoliccy nie żenią się z innym księżmi, nie adoptują cudzych dzieci, przykłady można mnożyć:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 10:33:43
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2019-05-07 o 21:49, u2 pisze:
[...]

Wiesz jak wygląda proces adopcyjny, a w zasadzie przedadobcyjny? Bo jeśli nie wiesz, to zanim dostaniesz się do programu adopcyjnego, musisz przejść szkolenie, na które musisz się zakwalifikować. Proces kwalifikacyjny to sa miesiące, a sposób oceny taki, że trzeba być desperatem, albo mieć szczęście, by bezboleśnie go przejść. Dodaj do tego, że ok 1/3 organizacji (których sposób działania to państwo w państwie) uprawnionych do przeprowadzania tych szkoleń, to organizacje katolickie... Tak więc szanse na to, że para gejów dostanie się do programu są nikłe. Więc zajmowanie się tym problemem jest na prawdę bez sensu.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2019-05-08 10:42:20
Autor: u2
[...]

ale ale co mówi Rabiej ? powoli w Bolanda będzie tak jak na zachodzie, czyli małżeństwa jednopłciowe i adopcje cudzych dzieci przez gejów:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 11:17:42
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 10:33:43 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

[...]

No wiem. To tylko wskazuje że jest wiele jeszcze do zrobienia. W
światlejszych krajach dawno pozamykano "bidule" zauważając że produkują
kaleki społeczne. U nas się mnoży przeszkody przed adopcją a wystarczyło
by kilka prostych reguł do zastosowania przez urzędasa w gminie. A nawet
szczypta rozumu, by nie dawać dzieciaków alkoholikom czy biedocie z
piątką swoich bachorów. Oprócz adopcji, co daje multum praw
adoptowanemu, można by rozważyć lżejsze formy przyjmowania dzieci na
wychowanie. A Kościół, jak zwykle, wtrynia nos w nie swoje sprawy. Niech
się zajmie oddawaniem czci komu tam trzeba. Nie po to bóg dał nam wolną
wolę byśmy mieli teraz jej się zrzekać na funkcjonariuszy Kościoła.
Wracając do gejów, powtórzę jeszcze raz, co już kiedyś powiedziałem.
Gdybym miał umrzeć i zdecydować kto ma się zająć moimi dziećmi to
wybrałbym raczej parę gejów aniżeli typową rodzinę katolicką.

Data: 2019-05-08 11:26:56
Autor: Liwiusz
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
wybrałbym raczej parę gejów aniżeli typową rodzinę katolicką.

Pewnie dlatego, że o "typowej rodzinie katolickiej" masz nikłe pojęcie, podobnie zresztą jak o gejowskich parach (zresztą prawdopodobieństwo tego, że para gejów nie dotrwałaby do pełnoletności twoich dzieci jest o wiele bardziej prawdopodobne, niżby nie dotrwać miała para rodziców adopcyjnych.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-08 11:51:36
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 11:26:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Wychowałem się w "typowej rodzinie katolickiej", więc mam pojęcie z
autopsji. Czytam literaturę a nie wyłącznie kodeksy praw jak ty. Długo
już obserwuję życie wokół. Więc nie odmawiaj mi bezpodstawnie pojęcia o
czym mówię. Z prawniczej praktyki natomiast powinieneś mieć pojęcie o
stopie rozwodów heteroseksualnych związków. A o związkach gejowskich
wiesz g... bo one się nie pojawiają w świetle dnia.

Data: 2019-05-08 12:03:57
Autor: Liwiusz
[...]

Trąci paragrafem 22. Albo to była patologiczna rodzina, i sam wyrosłeś na patola, więc nie ma sensu się powoływać na twoje zdanie, albo jesteś porządnym, mądrym i prawym człowiekiem, tylko z jakimiś uprzedzeniami.

stopie rozwodów heteroseksualnych związków. A o związkach gejowskich
wiesz g... bo one się nie pojawiają w świetle dnia.

Taki mądry człowiek, a do odpowiednich opracowań się nie umie doczytać. To znaczy pewnie umie, ale wywołałyby u niego dysonans poznawczy, to udaje, że "nie pojawiają się w świetle dnia" (cokolwiek ta barwna metafora znaczy).

--
Liwiusz

Data: 2019-05-08 13:30:04
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 12:03:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

Trąci paragrafem 22. Albo to była patologiczna rodzina, i sam wyrosłeś na patola, więc nie ma sensu się powoływać na twoje zdanie,
Ciekawy wniosek. Namawiam do tolerancji i przyznawania praw
dyskryminowanym a ty tu widzisz patologię?

albo jesteś porządnym, mądrym i prawym człowiekiem, tylko z jakimiś uprzedzeniami.
Jak można być "porządnym i mądrym" ale z uprzedzeniami? Jedno drugie
wyklucza.

[...]
Zakładam że chodzi ci o nietrwałość oficjalnych (tam gdzie to możliwe)
związków gejowskich w porównaniu do oficjalnych związków hetero?
Jeśli tak, to przytocz mi badania socjologiczne.

Data: 2019-05-08 13:35:02
Autor: Liwiusz
[...]

Nie do tego się odnosiłem, tylko do tego, że w kwestii wychowania dzieci stawiasz wyżej rodzinę gejowską od rodziny katolickiej.

Prawa powinni mieć wszyscy takie same. Więc jeśli uznajemy, że dajemy do adopcji dzieci tylko małżeństwom (czyli związkom kobiety i mężczyzny), to oczywistym jest, że nie dajemy innym osobom, nawet gejom (niby dlaczego mielibyśmy dawać akurat gejom, a nie innym związkom, na przykład związkowi filatelistów-hobbystów?)

Zakładam że chodzi ci o nietrwałość oficjalnych (tam gdzie to możliwe)
związków gejowskich w porównaniu do oficjalnych związków hetero?
Jeśli tak, to przytocz mi badania socjologiczne.

Czyli nie znasz. Ale o tym, gdzie wysyłać dzieci - chcesz decydować. Lepiej jednak nie dawać ci decyzji w tym temacie.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-08 14:03:45
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 13:35:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

Nie do tego się odnosiłem, tylko do tego, że w kwestii wychowania dzieci stawiasz wyżej rodzinę gejowską od rodziny katolickiej.
I to ma być patologia??

[...]
Czy filateliści występują o prawo do adopcji? Jak adopcja nierozerwalnie
łączy ci się z "małżeństwem" (ciekawe, kościelnym czy świeckim?) to
nazwijmy analogiczne związki gejów jakimś zgrabnym słowem, np. gemar i
przyznajmy gemarowi prawo do adopcji. Czemu nie? I nie jest to pytanie
retoryczne.

[...]
Nie przytoczyłeś, zatem też nie znasz i zadzierasz nosa. Za większą
trwałością związków gejowskich przemawia znacznie wyższa wartość
partnera niż w związkach hetero a to z powodu trudności związanej ze
znalezieniem innego, związanej z kolei z mniejszą podażą i wymuszoną
skrytością.
W kwestii formalnej, co złego w tym że chcę decydować (ja czy ktokolwiek
inny) kto ma wychować moje dzieci? Zostawmy tą sprawę ludziom zamiast
cedować ją na Kościół czy państwo.

Data: 2019-05-08 14:13:33
Autor: Liwiusz
[...]

Skoro swoją rodzinę stawiasz niżej niż losową parę gejów - to tak, coś musiało pójść nie tak. W końcu o tym, że wolałbyś wychowywać swoje dzieci u gejów niż w rodzinie katolickiej, zdecydowałeś na podstawie własnych przeżyć.

Czy filateliści występują o prawo do adopcji?

Załóżmy, że tak, co wówczas?

[...]

Ale dlaczego tylko małżeństwom i gemarowcom? Z twojej filozofii wynika, że dzieci można dawać wszystkim. Można się z tym zgodzić, choć otwartym pozostaje pytanie, kto ma tego dokonywać i o tym decydować. Ale ty, chcąc dawać dzieci tylko gejom (a nie na przykład parom anonimowych alkoholików) sam dyskryminujesz inne grupy.

Nie przytoczyłeś

To prawda.

, zatem też nie znasz

Z pamięci? Nie znam, bo się tego nie uczę na pamięć. Ale są. Nawet tak zwany chłopski rozum, względnie "fakt notoryjny", co raczej zwalnia mnie z obowiązku edukacji w zakresie spraw podstawowych.

[...]

Kościół i państwo to też ludzie. Historycznie to właśnie kościół ma więcej doświadczenia w wychowywaniu dzieci niż państwo. Ba, państwa nie było (przynajmniej polskiego), a kościół zajmował się edukacją dzieci wbrew zaborcom. Więc nie potępiałbym kościoła jako instytucji wychowawczej, nawet jako ateista, bo jest to organizacja, wyłącznie dzięki której mamy teraz polskie państwo, które po 123 latach zaborów, wykorzystując historyczną chwilę, mogło dosłownie "z marszu" się zorganizować narodowo tak jakby nigdy nic. To dzięki kulturze polskiej, pielęgnowanej w rodzinach i kościele.

Natomiast jeśli chodzi o wychowywanie twoich dzieci, to oczywiście ty powinieneś mieć prawo do decydowania o tym, przy czym w przypadku adopcji mamy do czynienia z dziećmi bez rodziców, albo z rodzicami bez praw do decydowania, więc siłą rzeczy twój argument "niech zdecydują rodzice" jest wadliwy formalnie.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-08 15:36:49
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 14:13:33 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]
Liwiusz, nie osłabiaj mnie... Ja swoją rodzinę stawiam niżej? Przecież
powiedziałem że jakbym miał umrzeć. W domyśle jest że nie ma innej mojej
rodziny która mogłaby się zająć wychowaniem. Muszę ci wykładać
szczegóły?

Czy filateliści występują o prawo do adopcji?

Załóżmy, że tak, co wówczas?
Sprowadzasz sprawę do absurdu. Wię odpowiem ci w tym samym stylu. Jak
filateliści zgłoszą taki wniosek, wówczas wyrobię sobie zdanie.

[...]

Uchylasz się od odpowiedzi. Przypominam, czemu nie gejom? Imputujesz mi
czego nie powiedziałem - twierdzisz że chcę dawać dzieci *tylko* gejom
wbrew temu co powiedziałem wcześniej. Nie odróżniasz interesu grupowego
od indywidualnego. Gejom jako grupie prawo się należy, tak samo A.A jak
i katolikom oraz filatelistom. Rzeczą po pierwsze rodziców dziecka, po
drugie organu uprawnionego, po trzecie opinii publicznej (np. w lokalnej
społeczności w trybie aklamacji) jest rozpatrzyć *indywidualnie* każdy
wniosek o adopcję czy podobną formę i udzielić lub nie, zgody.

[...]

A powinieneś skoro się powołujesz. Ja takich badań nie znam i chętnie
bym o nich się dowiedział. Przytoczyłem ci poważną przesłankę
przemawiająca za trwałością związków gejowskich. Raczyłeś jej nie
dostrzec. Poza tym, trwałość związku nie jest jedynym ani nawet
najważniejszym kryterium wyboru tych którzy adoptują. A chłopski rozum
to se wsadź w d... :)

[...]

Były i inne mechanizmy. Nie doceniasz roli wspólnoty językowej i
gospodarczej. Kultura to daleko więcej niż wspólnota religijna. A w owym
czasie kościoły zajmowały się głównie wzajemnym wyrzynaniem. Gdybyśmy
trwali przy religii przodków to i ona by była spoiwem. Kościół po prostu
był pod ręką, więc się go wykorzystało. Żadna w tym zasługa Kościoła
który zawsze dbał raczej  o własne interesy aniżeli o państwo.

[...]
Bzdura. A co z adopcją dzieci np. porzuconych w "oknie" czy gdzie
indziej? A co z rodzicami z  wyrokiem od lekarza, którzy wiedzą że umrą
wkrótce?

W sumie, Liwiusz, jak chcesz ze mną rozmawiać to bardziej się staraj.

Data: 2019-05-08 15:50:59
Autor: Liwiusz
[...]

Niesamowite, jak nie pojmujesz tego, co sam piszesz.

1. Wolałbyś dać dziecko parze gejów, niż statystycznej rodzinie katolickiej
2. O tym, czym jest rodzina katolicka wiesz z autopsji, czyli z przeżyć z dzieciństwa.

Czy filateliści występują o prawo do adopcji?

Załóżmy, że tak, co wówczas?
Sprowadzasz sprawę do absurdu. Wię odpowiem ci w tym samym stylu. Jak
filateliści zgłoszą taki wniosek, wówczas wyrobię sobie zdanie.

Zatem wyobraź sobie parę filatelistów. Albo, jeśli lubujesz się w porównaniach seksualnych - że o adopcji miałoby decydować nie paciakowanie w tyłek, tylko uprawianie seksu hiszpańskiego. Że to absurdalne, bo zwolennicy hiszpańskiej miłości nie występują o adopcję? A przynajmniej nie powołują się na jej dozwolenie właśnie z powodu sposobu, w jaki uprawiają miłość? Toż to tak samo absurdalny jest pomysł, aby powodem do tego, aby ktoś mógł adoptować dziecko było to, że wkłada penisa w odbyt.

[...]

Nie ma zakazu dawania gejom, jeśli spełnią warunki takie same, jak każda inna rodzina adopcyjna, a jednym z podstawowych kryteriów jest zapewnienie dziecku rodziców obojga płci.

[...]

Ale nie z samego faktu bycia gejem. Geje tak samo mogą stworzyć rodzinę opartą na rodzicach obu płci i przejść procedurę adopcyjną.

[...]

Rozumiem, że jak fakty przeczą przesłance, to tym gorzej dla przesłanki?

Były i inne mechanizmy. Nie doceniasz roli wspólnoty językowej

Która była między innymi dzięki polskiej rodzinie, kulturze i kościołowi.

[...]

Cóż, bardzo mało wiesz o historii, albo jesteś bardzo mało spostrzegawczy, skoro uważasz, że historia Polski z katolicyzmem ma niewiele wspólnego.

[...]

To jest właśnie przykład dzieci bez rodziców, albo z rodzicami bez prawa do decydowania.

A co z rodzicami z  wyrokiem od lekarza, którzy wiedzą że umrą
wkrótce?

O kim piszesz? Ja bym szukał po rodzinie.

W sumie, Liwiusz, jak chcesz ze mną rozmawiać to bardziej się staraj.

Butnyś, jak na tak miałkiego filozofa.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-08 16:13:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qaums5$e9d$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Ale chlopca czy dziewczynke ?

2. O tym, czym jest rodzina katolicka wiesz z autopsji, czyli z przeżyć z dzieciństwa.

To argument czy zarzut ?
Bo potem wychodzi, ze w takiej katolickiej rodzinie pakuje sie martwe dzieci do beczek, albo ojciec bierze corke do łóżka ...

[...]

Ale czy nie ma sporo racji ?

A co z rodzicami z  wyrokiem od lekarza, którzy wiedzą że umrą
wkrótce?
O kim piszesz? Ja bym szukał po rodzinie.

Moze nie ma, moze zna ... i szuka gdzie indziej :-)

J.

Data: 2019-05-09 11:29:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-08 o 16:13, J.F. pisze:

[...]

A to już nie wiem jak to w autopsji Maciejewskiego było.

Cóż, bardzo mało wiesz o historii, albo jesteś bardzo mało spostrzegawczy, skoro uważasz, że historia Polski z katolicyzmem ma niewiele wspólnego.

Ale czy nie ma sporo racji ?

Nie ma.

A co z rodzicami z  wyrokiem od lekarza, którzy wiedzą że umrą
wkrótce?
O kim piszesz? Ja bym szukał po rodzinie.

Moze nie ma, moze zna ... i szuka gdzie indziej :-)

Jakby postulat był - niech rodzice decydują kto ma wychowywać dzieci - jestem za. Ale jestem przeciwny instytucjonalnym i państwowym zmuszaniu biologicznych rodziców i dzieci do wychowywania się w innych związkach niż rodziny (związki filatelistów, związki gejów itp.), bo ktoś chciałby sobie powalczyć ze sprawdzonym modelem rodziny.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-10 14:06:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qb0rtd$rdq$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Ja tez nie wiem, ale znow - probujesz cos ogolnie udowodnic,
na podstawie jednej rodziny ?

[...]

Hm, no poniewieral sie ten katolicyzm po naszej historii, ale czy taki wielki wplyw mial ?

Gdzies tam w Wielkopolsce, gdzie Kosciol mocno dzialal patriotycznie ....

[...]

Czy on taki sprawdzony, to by mozna troche polemizowac.
Rozni sa tez rodzice.

A tu widzisz - u nas szkola od 6 roku zycia, w Norwegii Bravernet.
Ba - w ogole szkola panstwowa, coz to za bezbozny wynalazek :-)

Historycznie, to chyba to bedzie na temat
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sparta%C5%84skie_wychowanie

J.

Data: 2019-05-13 10:04:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-10 o 14:06, J.F. pisze:
[...]

Wręcz przeciwnie, to Maciejewski twierdzi, że w rodzinach katolickich jest kipisz, i już by wolał być wychowywany przez parę gejów, a jak się pytam o powody takiego zdania, to wychodzi, że po prostu mu źle było w jego rodzinie.

Ale czy nie ma sporo racji ?
Nie ma.

Hm, no poniewieral sie ten katolicyzm po naszej historii, ale czy taki wielki wplyw mial ?

Stawiam na przykład tezę, że był głównym ośrodkiem umożliwiającym zachowanie naszej kultury i języka w czasach okupacji.

[...]

Wystarczy poobserwować. Jak znasz lepszy, to daj przykład jakieś rozwiniętej cywilizacji oparte

--
Liwiusz

Data: 2019-05-13 12:52:40
Autor: Kviat
W dniu 13.05.2019 o 10:04, Liwiusz pisze:
[...]

Nic takiego nie wychodzi. Dopowiedziałeś sobie to w głowie.

[...]

Ale masz na to jakieś poparcie, czy tak z palca sobie to wyssałeś?
Bo wiesz... np. msze w języku polskim zostały wprowadzone w połowie lat 60tych XX wieku... A za czasów okupacji kazania były prowadzone w języku niemieckim.

"https://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%9Bladowanie_polskiego_Ko%C5%9Bcio%C5%82a_katolickiego_w_czasie_okupacji_niemieckiej"

"Osiemdziesiąt procent duchowieństwa katolickiego i pięciu biskupów z Kraju Warty zostało wysłanych w 1939 do obozów koncentracyjnych"

Ruski też swoje palce umoczyli.

Resztę albo "przekonano" do prowadzenia kazań w języku niemieckim, albo całkowicie zmieniono na kler niemieckojęzyczny, który słowa po polsku nie znał.

Te resztki, które działały w ukryciu, to margines, a nie główny ośrodek zachowania kultury i języka w czasie okupacji.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-13 14:18:56
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 13 May 2019 10:04:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Liwiusz, nie rżnij głupa. Wytłumaczyłem ci dlaczego wolę gejów
wychowawców. Nie wspominałem jak mi było w mojej rodzinie (a było
fajnie). Kłamcą jesteś.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-13 14:33:10
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Czyli twoja rodzina katolicka była wyjątkowa?  To na pewno nie pycha?

--
A. Filip

Data: 2019-05-13 17:16:39
Autor: Tom N
A. Filip w <news:anfi+639jp3r9af-j5d1@wp.eu>:

Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
[...]
Czyli twoja rodzina katolicka była wyjątkowa?

Jesteś IDIOTĄ, który nie potrafi w wątku, który sam rozpoczął ogarnąć co kto
i kiedy napisał!

To na pewno nie pycha?

NA PEWNO!

--
'Tom N'

Data: 2019-05-13 14:33:25
Autor: Tom N
Jacek Maciejewski w <news:xwnddlxcfvo3$.h99k5dzpftqw.dlg40tude.net>:

[...]

Liwiusz, nie rżnij

On i rżnąć? To jego walą na potęgę.

głupa. [...] Kłamcą jesteś.

Zdziwionym być nie powinieneś, nie od wczoraj tak siew popisuje.

--
'Tom N'

Data: 2019-05-13 15:35:53
Autor: u2
W dniu 13.05.2019 o 14:18, Jcek Maciejew pisze:
[...]

Jcek zarzuca kłamstwo, a sam nie wykazuje na czym para gejów jest lepsza od jego niby katolickiej rodziny, wiadomo Jcek jak zwykle rżnie głupa:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-14 10:26:22
Autor: Liwiusz
[...]

Napisałeś, że wady rodzin katolickich znasz z autopsji.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-08 16:23:31
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 15:50:59 +0200, Liwiusz napisał(a):

Niesamowite, jak nie pojmujesz tego, co sam piszesz.

Ograniczę sie do tego bo do reszty już mi się nie chce.

1. Wolałbyś dać dziecko parze gejów, niż statystycznej rodzinie katolickiej
Tak. U gejów mogło by liczyć na otwarte umysły, u katolików na ciemnotę,
doktryneryzm i ciasnotę umysłową.

2. O tym, czym jest rodzina katolicka wiesz z autopsji, czyli z przeżyć z dzieciństwa.
Oraz z długiego życia wypełnionego lekturą i obserwacjami. Co napisałem
ale co z właściwą sobie dezynwolturą pominąłeś. I zapewne wiesz czego
zabrakło mi do właściwej oceny? :)

Data: 2019-05-08 17:14:15
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 16:23, Jcek Maciejew pisze:
[...]

Jcek poznał katolików na podstawie lektur (i obserwacji), a nie przez bezpośredni kontakt, ciekawe jakie lektury czytał ?:)

obserwacja katolików to domena SB, czyżby Jcek miał jakieś konszachty z SB ?:)
--
George Orwell :

Data: 2019-05-09 11:31:27
Autor: Liwiusz
[...]

Masz jakieś dowody na to, że zamiłowanie do wkładania penisa w odbyt jest skorelowane z "otwartością umysłu"?

[...]

Brakuje ci obiektywizmu, trochę myślenia, za to masz sporo "ja wiem najlepiej" i "wydajemisię".

--
Liwiusz

Data: 2019-05-09 11:56:22
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 9 May 2019 11:31:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

Masz jakieś dowody na to, że zamiłowanie do wkładania penisa w odbyt jest skorelowane z "otwartością umysłu"?

Masz jakieś dowody że zamiłowanie do wkładania penisa w waginę jest
lepiej skorelowane z "otwartością umysłu"?

Data: 2019-05-09 12:18:48
Autor: Liwiusz
[...]

Nie ma korelacji.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-09 12:45:06
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 9 May 2019 12:18:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Otóż jest:
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_culture_in_San_Francisco
https://queer.pl/news/195730/san-francisco-lgbt-gallup-badanie-usa
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_culture_in_Los_Angeles
https://www.zocalopublicsquare.org/2008/06/19/gay-l-a-vs-gay-san-francisco/events/the-takeaway/
Analizując te czy wiele innych podobnych linków (odrób wreszcie tą
lekcję) dostrzeżesz prawidłowość: Czym miasto bardziej przychylne dla
gejów tym szybciej się rozwija, tym bogatsze życie kulturalne.

A w ogóle to kończę z tobą gadać. Nie ma za wiele sensu gadać z gościem
dla którego gejostwo sprowadza się do stosunków analnych (które nota
bene są równie powszechne w tym środowisku co i w środowisku hetero). I
pozwolę sobie zauważyć że dyskusja zaczęła się od postulatu nie
dyskryminowania środowisk LGBT które to pojęcie sporo wykracza poza
homoseksualizm i została przez ciebie ograniczona najpierw do
homoseksualizmu a finalnie do stosunków analnych. Gratuluję głębi umysłu
:)

Data: 2019-05-08 22:23:04
Autor: Kviat
W dniu 08.05.2019 o 15:50, Liwiusz pisze:

2. O tym, czym jest rodzina katolicka wiesz z autopsji, czyli z przeżyć z dzieciństwa.

A nie wystarczy rozejrzeć się dookoła?

aby powodem do tego, aby ktoś mógł adoptować dziecko było to, że wkłada penisa w odbyt.

No bo homoseksualne kobiety też sobie penisa w odbyt wkładają.
To bardzo ciekawe, że homoseksualizm kojarzy ci się tylko z wkładaniem penisa w odbyt.

Zamiast mózgu masz ropiejącą ranę.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-08 22:28:28
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 22:23, Kviat pisze:
Zamiast mózgu masz ropiejącą ranę.

ano, ta rana nigdy się nie goi:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 16:31:01
Autor: Olin
[...]

Trudno sie nie zgodzić. Aleksander VI, pochylmy się nad tym wyrazistym
przykładem, bardzo dbał o swoje dzieci, szczególnie Lukrecję i Cezara, choć
ten drugi prawdopodobnie zabił swego brata Juana.
W czasach nam bliższych irlandzkie zakonnice pogrzebały w szambie 800
dzieci. Były nieślubne - dzieci, nie zakonnice - więc wszystko odbyło się
zgodnie z doktryną.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-09 11:32:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-08 o 16:31, Olin pisze:
[...]

Coś na kształt aborcji - czemu krytykujesz? Szły z duchem czasu. Przecież lepiej nie żyć, niż być sierotą lub bękartem.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-10 13:56:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1ei8s4awp3ira.pfcu74ksw1fc.dlg@40tude.net...
W czasach nam bliższych irlandzkie zakonnice pogrzebały w szambie 800
dzieci. Były nieślubne - dzieci, nie zakonnice - więc wszystko odbyło się
zgodnie z doktryną.

Ale zabily ?

Bo moze i wszystko zgodnie z doktryna - nie ochrzczone (bo nie wolno), miejsca na cmentarzu katolickim nie ma ...

J.

Data: 2019-05-10 22:19:13
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-10, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wynikało mi (jak o tym kiedyś czytałem), że przynajmniej się przyczyniły do wielu śmierci.

Bo moze i wszystko zgodnie z doktryna - nie ochrzczone (bo nie wolno), miejsca na cmentarzu katolickim nie ma ...

To chyba nawet gorzej.

--
Marcin

Data: 2019-05-08 22:13:06
Autor: Kviat
W dniu 08.05.2019 o 14:13, Liwiusz pisze:

Kościół i państwo to też ludzie. Historycznie to właśnie kościół ma więcej doświadczenia w wychowywaniu dzieci niż państwo.

O czym ty bredzisz?
https://www.newsweek.pl/swiat/dzieciobojstwo-w-irlandzkim-kosciele-wychodzi-na-jaw-newsweekpl/0yxwm6s
To tylko pierwszy link z brzegu.

Kościół ma doświadczenie tylko w praniu mózgów dzieciom.

Ba, państwa nie było (przynajmniej polskiego), a kościół zajmował się edukacją dzieci wbrew zaborcom.

OMG...

[...]

Próbujesz pisać o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-08 22:19:16
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 22:13, Kviat pisze:
[...]

my ciemny tępy moherowy l*d, tylko kviat z UB ma o tym pojęcie:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-09 11:35:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-08 o 22:13, Kviat pisze:
[...]

Dziecko internetu, umiesz googlać, ale nie umiesz myśleć.
Poczytaj trochę historii, to zobaczysz od kiedy kościół zajmował się szkołami, a od kiedy państwo.

Kościół ma doświadczenie tylko w praniu mózgów dzieciom.

Uważaj, bo zaraz wyciągnę linka, że nie tylko.

Ba, państwa nie było (przynajmniej polskiego), a kościół zajmował się edukacją dzieci wbrew zaborcom.

OMG...

Oj, Mało arGumentów?

Próbujesz pisać o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia.

Za to ty... Akronimy to jeszcze za mało, aby błysnąć czymkolwiek.

--
LIwiusz

Data: 2019-05-09 15:09:12
Autor: Kviat
W dniu 09.05.2019 o 11:35, Liwiusz pisze:

Dziecko internetu, umiesz googlać, ale nie umiesz myśleć.
Poczytaj trochę historii, to zobaczysz od kiedy kościół zajmował się szkołami, a od kiedy państwo.

Dziecko, a wyciągnąłeś z tego jakieś wnioski?
Zastanowiłeś się co by było, gdyby kościół nie miał monopolu (wymuszonego siłą i opresjami) na jedyną najprawdziwszą (i co ciekawe - objawioną) "prawdę"?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-09 15:11:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-09 o 15:09, Kviat pisze:
[...]

Z tego, co wiem, jest kilka liczących się religii na świecie, więc monopolu nie mają.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-09 15:24:50
Autor: Kviat
W dniu 09.05.2019 o 15:11, Liwiusz pisze:
[...]

Coś słabo ci idzie z tym myśleniem.
Tak się jakoś dziwnie złożyło, że nie mieszkamy na całym świecie.
No to się zajmował tymi szkołami, czy nie?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-09 15:56:32
Autor: Olin
Dnia Thu, 9 May 2019 11:35:29 +0200, Liwiusz napisał(a):

Kościół ma doświadczenie tylko w praniu mózgów dzieciom.

Uważaj, bo zaraz wyciągnę linka, że nie tylko.

Chętnie pomogę, bo bardzo Cię lubię:
http://justynakopinska.pl/instalator/wordpress/?page_id=33

"W 2010 roku Sąd Rejonowy w Zabrzu uznał siostrę Bernadettę i siostrę
Franciszkę za winne przemocy psychicznej i fizycznej wobec wychowanków,
oraz podżegania do aktów pedofilskich na czterech nieletnich wychowankach i
nakłanianie starszych wychowanków do przemocy fizycznej wobec młodszych
chłopców.

Siostra Bernadetta został skazana na dwa lata więzienia w zawieszeniu,
natomiast siostra Franciszka - która zdaniem sądu była posłuszna i
bezwzględnie przyjęła system kar narzucony przez dyrektor - na osiem
miesięcy w zawieszeniu.

W 2011 roku sąd apelacyjny zaostrzył karę wobec dyrektorki ośrodka. Skazano
ją na dwa lata bezwzględnego pozbawienia wolności. Uzasadnienie wyroku
zostało utajnione."

Data: 2019-05-09 16:25:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-09 o 15:56, Olin pisze:
[...]

Mały kurs z logiki - to, że siostra Bernadetta coś zrobiła, nie oznacza, że ludzie związani z kościołem tylko to robią. A tym bardziej nie oznacza, że robi to kościół, bo ma on inne "cele statutowe", niż to, co robiła pani Bernadetta.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-09 16:44:01
Autor: Kviat
W dniu 09.05.2019 o 16:25, Liwiusz pisze:
[...]

No tak. Bo jak ma inne cele statutowe, to wszystko w porządku.
Jak ktoś z kościoła da biednemu cukierka, to cały kościół dobry. Jak ktoś z kościoła zgwałci dziecko, to kościół dobry, a tylko ten gwałciciel zły.
Wyżyny hipokryzji i głupoty.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-09 17:11:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-09 o 16:44, Kviat pisze:

No tak. Bo jak ma inne cele statutowe, to wszystko w porządku.
Jak ktoś z kościoła da biednemu cukierka, to cały kościół dobry. Jak ktoś z kościoła zgwałci dziecko, to kościół dobry, a tylko ten gwałciciel zły.

Tak jest już co najmniej od czasów prawa rzymskiego. Kościół powstał po to, aby "dawać cukierki", a nie powstał po to, aby homoseksualiści uprawiali swoje pedofilskie żądze.

Wyżyny hipokryzji i głupoty.

Ano, dużo hipokryzji u ciebie. Kościół - zły. Państwowa szkoła, policja - dobrzy, mimo że robią to samo.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-09 19:16:25
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 9 May 2019 17:11:22 +0200, Liwiusz napisał(a):

homoseksualiści uprawiali swoje pedofilskie żądze.

LOL, nasz Liwiuszek okazał się pełnym uprzedzeń katolickim bigotem :) Tak się składa że do seminariów duchwnych nie przyjmuje się
homoseksualistów. Zatem wszyscy księża-pedofile są hetero a nie homo.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-09 20:06:46
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Czyli TY sugerujesz+ że doniesienia o księżach molestujących małoletnich
chłopców _muszą_ być fałszywe?
[Zawsze "podziwiam" idiotów którzy by wygrać bitwę gotowi są przegrać wojnę.]

--
A. Filip

Data: 2019-05-09 21:02:46
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 09 May 2019 20:06:46 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Czyli TY sugerujesz+ że doniesienia o księżach molestujących małoletnich
chłopców _muszą_ być fałszywe?

Sugeruję, Filipku, że jesteś durniem :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-09 21:05:09
Autor: u2
W dniu 09.05.2019 o 21:02, Jcek Maciejew pisze:
Dnia Thu, 09 May 2019 20:06:46 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Czyli TY sugerujesz+ że doniesienia o księżach molestujących małoletnich
chłopców _muszą_ być fałszywe?

Sugeruję, Filipku, że jesteś durniem

Jcek lubi obrażać, jak nie ma kogo obrażać to się sam obraża:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-09 22:21:06
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Sugeruje że jesteś idiotą który nie rozumie konsekwencji tego co _sam_
napisał albo synem z podwójną moralnością Kalego.

--
A. Filip

Data: 2019-05-10 10:00:03
Autor: Budzik
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Ja mam wrazenie ze po prostu nie zrozumiałes ironii...
Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2019-05-10 12:18:25
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

AFAIR założenie było takie że ksiądz homoseksualista żyjący w celibacie
nie jest gorszy od księdza heteroseksualisty żyjącego w celibacie.
A streszczając:  podejście deklarowane i praktyczne zmieniało się z
czasem i miejscem/krajem/diecezją.

A moje podejście do ironii w kwestiach prawnych jest proste: jak inni
nie dostrzegą twojej ironii to sam możesz+ nią oberwać - lepiej jej
unikać albo zaznaczać z grubą przesadą.  Ja zaś nie znoszę _dupków_
którzy mówią o ironii dopiero po tym jak oberwą własnym argumentem.

--
A. Filip

Data: 2019-05-10 12:34:49
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia 10 May 2019 10:00:03 GMT, Budzik napisał(a):

Ja mam wrazenie ze po prostu nie zrozumiałes ironii...
Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

Bynajmniej nie żartuję. Ciekawym radzę pogóglać za "kryteria naboru do
seminariów duchownych". Oczywiście, nie napisano wprost że homo wont.
Ale znajdziecie takie kwiatki jak wymóg zdrowia psychicznego,
zaświadczenie od lekarza stwierdzające zdolność do studiowania na
teologii, opinia proboszcza lub katechety. A z rozmowy jaką kiedyś
odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm i
wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-10 12:00:03
Autor: Budzik
[...]

Hmm, no ale to wystarczy ze taki delikwent skłamie ze nie jest gejem i po ptokach...
Bo tego sie nie da zbadac a podejrzewam ze czasami taki 18 latek to i tego pewny byc nie moze (mam znajomego który ozenił się w wieku lat 20+ tylko po to zeby po trzech latach oswiadczyc zonie ze jednak jest gejem)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2019-05-10 14:03:08
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 14:00, Budzik pisze:
mam znajomego który ozenił się w wieku lat 20+
tylko po to zeby po trzech latach oswiadczyc zonie ze jednak jest gejem

czyżby chłopak Budzika ? pytania się mnożą:)))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 13:57:26
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 12:34, Jcek Maciejew pisze:
  A z rozmowy jaką kiedyś
odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm i
wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.

dlatego Jcek wolał zostać rabinem ? pytania się mnożą:)))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 22:16:44
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-10, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Trochę dziwny akapit powyżej napisałeś, wiesz o tym? :) Akurat nie zaskakuje, że kk nie chce homoseksualistów, bo w pewnym uproszczeniu sprowadziło by się to przecież do przypadku heteroseksualnych chłopaków w żeńskim internacie. Wątpie aby kk zależało na dokładaniu do pieca i tyle. Nie ma to żadnego związku ze zdrowiem psychicznym.

--
Marcin

Data: 2019-05-11 10:35:19
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 10 May 2019 22:16:44 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

On 2019-05-10, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Nie chcą homo z powodów doktrynalnych. Nie mogą napisać wprost to piszą
ogródkami. Wyobraź sobie że U.J. albo inny uniwerek zawarł w kryteriach
takie warunki - awantura na cały kraj. A napisałem co napisałem . Ktoś
tu miał trudności z odróżnianiem pedofilstwa od homoseksualizmu więc
wskazałem że pedofile kościelni to starannie odcedzeni hetero a
pedofilstwo nie jest związane z homoseksualizmem a raczej z niemożnością
normalnego zaspakajania popędu seksualnego.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-17 16:58:52
Autor: J.F.
On 2019-05-10, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Przynajmniej oficjalnie.

Nie mogą napisać wprost to piszą ogródkami.

Hm, alez moga. A przynajmniej dlugo mogli.

Za to ksiadz powinnien sie charakteryzowac wstrzemiezliwoscia seksualna.
I tu im jakis napalony homoseksualista niepotrzebny ... ale napalony hetero tez nie.
Ba, im jest potrzebny ktos z dysfunkcja :-)

Wyobraź sobie że U.J. albo inny uniwerek zawarł w kryteriach
takie warunki - awantura na cały kraj.

A tu - nic by nie bylo.
Chyba, ze o doplaty unijne by poszlo.
Ale czy nie dyskryminuja kobiet ?
I jakos Unia nie protestuje :-)

[...]

przyklady sugeruja, ze i chlopcy i dziewczynki sa narazeni, wiec tu nie ma reguly.

J.

Data: 2019-05-18 03:08:45
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Usiłujesz wpasować osoby w organizację, której reguły są dysfunkcyjne i wychodzi Ci dysfunkcja. I nie mówię tego w odniesieniu do KK złośliwie, ale trudno uważać środowisko gdzie młodym facetom i babkom zabrania się seksu za niedysfunkcyjne (eufemizm).

No i takie wpasowanie nie ma MZ sensu, bo ta dysfunkcyjna podług Twojego postulatu osoba będzie na ogół także dysfunkcyjna nie tylko seksualnie. Na zasadzie gadania ze ślepym o kolorach.

A tu - nic by nie bylo.

Jeśli by to było z przekonywujących powodów doktrynalnych. Są tu takie?
niemożnością
normalnego zaspakajania popędu seksualnego.

przyklady sugeruja, ze i chlopcy i dziewczynki sa narazeni, wiec tu nie ma reguly.

To nie jest nb. tak, że to są jacyś organiczni czy kliniczni pedofile. To są osoby, znakomita większość z nich, które w normalnych okolicznościach wybrałyby osobę dorosłą.

--
Marcin

Data: 2019-05-20 01:06:19
Autor: J.F.
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
A tu - nic by nie bylo.

Jeśli by to było z przekonywujących powodów doktrynalnych. Są tu takie?

"Ksiadz to ma byc osoba wysoce moralna, a nie jakis pedał".

I spoleczenstwo to uzna, nawet jesli niektorzy beda krzyczec, ze
dyskryminacja.

Ba - przeciez mozna wykorzystac sytuacje "tak narzekacie na pedofile i
kosciele, i co - jeszcze homoseksualistow chcecie nam wcisnac ?"

[...]

No nie wiem - przeciez moga wybrac dorosłe. A wola dzieci. Tylko kwestia okazji/dostepnosci/łatwosci ?

J.

Data: 2019-05-20 03:24:47
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
[...]

Społeczeństwu najwyraźniej nie przeszkadza aż tak ta cała pedofilia. Burzą się jakby głównie środowiska librelane, a te nie mają nic przeciwko jakimś pedałom. Skoro więc pedofilia jest do łyknięcia i usprawiedliwienia, to pedały pewnie też.

Ba - przeciez mozna wykorzystac sytuacje "tak narzekacie na pedofile i
kosciele, i co - jeszcze homoseksualistow chcecie nam wcisnac ?"

No ale jak "nam"? Mowa o doktrynie, czyli jeśli jest jak mówisz to dlaczego takiego obsotrzenia w dokrynie nie miałoby być? KK jest mało poprawny politycznie a w tym wypadku dałoby się to nawet usprawiedliwić bez dyskryminacji gejów. Może problem polega na tym, że przecież zachowań homoseksualnych w kk też chyba sporo i wtedy co, wydalanie ze stanu bo doktryna zabrania?

[...]

MZ tylko kwestia łatwości. Dziecko łatwiej kontrolowac, dziecko nie oniesmiela, dziecko nie wie, że tak być nie powinno, dziecko jest pod ręką i ma się słuchać - taki rozszerzony uklad zalezności stanowiskowej.

A z dorosłą to jak? Trzeba by dopiero szukać w innym środowsku i też wykorzystywać i oszukiwać, bo ludzie mają jednak potrzebę trwalszych więzi. Pozostaje prostytucja.

Chory system, tym bardziej że ZCW nie ma jakiś przesłanek dogmatycznych nakazujacych celibat.

--
Marcin

Data: 2019-05-20 10:48:31
Autor: J.F.
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
[...]

Nie bardzo sobie wyobrazam - to w koncu gej moze byc ksiedzem, czy KRK ich dyskryminuje ?

Ja tylko o tym, ze niech ich sobie dykryminuje, dopoki nie bierze unijnych dotacji, to pewnie spoleczenstwu sie to nawet spodoba.

[...]

A doroslego znajdziesz takiego, co dobrowolnie bedzie chcial, czy to z milosci, czy za pieniadze.

A z dorosłą to jak? Trzeba by dopiero szukać w innym środowsku i też
wykorzystywać i oszukiwać, bo ludzie mają jednak potrzebę trwalszych
więzi. Pozostaje prostytucja.

Odkad ksieza maja samochody, to raczej nie problem.
Kiedys, w malej wsi, to moze byl problem ...

Chory system, tym bardziej że ZCW nie ma jakiś przesłanek dogmatycznych
nakazujacych celibat.

Zalezy, czy wewnetrzne ustalenie KRK uznac za dogmat, czy nie.

J.

Data: 2019-05-21 01:13:30
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tak na pewno to nie wiem, ale skoro homeseksualizm sam w sobie grzechem nie jest to dlaczego nie miłaby być? Powinno wystarczyc, że dochowa ślubów wstrzemięźliwości do czego i hetero zobowiązani są. Amen.

Ja tylko o tym, ze niech ich sobie dykryminuje, dopoki nie bierze unijnych dotacji, to pewnie spoleczenstwu sie to nawet spodoba.

Ale nie musi, bo religia, podobnie jak cześć dóbr osobistych zresztą to świete krowy i nie do końca podlegają racjonalizacji oceny. Wystarczy więc, że jakaś przekonywująca (ugruntowana społecznie/historycznie) doktryna powie, że geje won, i co nam pan zrobi?

[...]

Tak, ale nie pod ręka, nie tak łatwo a ryzyko wpadki kto wie czy nie większe. Dziecku możesz wmówić, że jest ok, że ma zachować tajemnice. Dorosłemu niekoniecznie. Rprostututka może zaszantażować. Dorosły przyjedzie do parafi i narobi wsydu albo też zaszantażuje. A jak komuś zalezy na związku i okaże się, że ksiądz nadal chce być ksiądz to tez sie pewnie z lekka zirytuje.

[...]

Jest i tinder i pochodne, ale to nie jest kwestia logistyki.

Chory system, tym bardziej że ZCW nie ma jakiś przesłanek dogmatycznych
nakazujacych celibat.

Zalezy, czy wewnetrzne ustalenie KRK uznac za dogmat, czy nie.

Skoro są wewnetrzne to zapewne mozna je ustalić inaczej.

--
Marcin

Data: 2019-05-09 21:07:03
Autor: Tom N
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
A. Filip w <news:anfi+z7ly4h742f-j594@wp.eu>:

Czyli TY sugerujesz+

Ty sugerujesz, mniej więcej [1] od _8_ _lat_, że tabletki /również/ te _z krzyżykiem_ *odstawiłeś*

--
'Tom N'

Data: 2019-05-10 08:36:18
Autor: Liwiusz
[...]

Większość molestowań dzieci przez księży dotyczy tej samej płci.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-10 08:59:04
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 10 May 2019 08:36:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Bo dziewczynki nie służą do mszy? :) Liwiusz, z trudem albo i wcale nie
odróżniasz pedofilstwa od homoseksualizmu. Może najpierw gdzieś poczytaj
o zboczeniach seksualnych czy psychicznych wadach rozwojowych bo jak na
razie to opierasz się na własnej wyobraźni.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-10 09:18:41
Autor: Liwiusz
[...]

A jakie to ma znaczenie? Ksiądz Jankowski jakoś tak głupio jak ty nie myślał, i umiał sobie znaleźć dziewczynki.

Liwiusz, z trudem albo i wcale nie
odróżniasz pedofilstwa od homoseksualizmu.

Oczywiście, że odróżniam, co nie znaczy, że pedofil obcujący z tą samą płcią jest także homoseksualistą. I że to właśnie lobby homoseksualne w kościele wyrządza mu (i ludziom) spore szkody, przy czym jak się chce zająć istotą problemu, to zaraz wyjdą tacy pożyteczni idioci jak ty, twierdzący, że to nie homoseksualizm, że muszę poczytać, i w podobny sposób rozwadniający temat.

--
Liwiusz

Data: 2019-05-10 11:03:52
Autor: Kviat
W dniu 10.05.2019 o 09:18, Liwiusz pisze:

[...]

Są idioci, którzy nie ogarniają, że homoseksualizm nie jest niezgodny z prawem, a pedofilia tak. Nawet gdyby cały kościół składał się z homoseksualistów, to nikt normalny by się tego nie czepiał.
Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.
To nie homoseksualiści wewnątrz kościoła są problemem, oni tam byli od zawsze. Problemem jest sposób funkcjonowania tej instytucji. W innych instytucjach też są homoseksualiści, ale jakoś nie przerzucają pedofilów z oddziału do oddziału żeby ich chronić.
Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-10 11:19:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-05-10 o 11:03, Kviat pisze:
[...]

Czepiałby się, bo skoro kościół uznaje homoseksualizm za grzech, to nie może tolerować ich w swoich szeregach jako kapłanów.

Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.

Czyli nie uważasz, aby w kościele księża nawzajem siebie kryli?

[...]

A więc jednak jest lobby.

Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

W sensie - skoro fakty dowodzą, że problem nie jest taki, jak się antysukienkowcom wydaje, to tym gorzej dla faktów?

--
Liwiusz

Data: 2019-05-10 11:58:40
Autor: Kviat
W dniu 10.05.2019 o 11:19, Liwiusz pisze:
[...]

To niech sobie nie toleruje i ich nie przyjmuje. Ich sprawa. Na razie nie ma ani obowiązku wstępowania do kościoła, ani obowiązku przyjmowania do kościoła każdego chętnego.
Napisałem wyraźnie, że nikt normalny by się nie czepiał.

Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.

Czyli nie uważasz, aby w kościele księża nawzajem siebie kryli?

Nie. Uważam, że to nie homoseksualizm jest przyczyną, że się wzajemnie kryją.
Sposób organizacji tej instytucji i jej polityczna siła umożliwiająca krycie przyciąga element przestępczy, który ma nadzieję pozostać bezkarnym pod skrzydłami tej instytucji. Sama instytucja stwarza wręcz niewiarygodne warunki do takiego procederu, począwszy od gwałtów na dzieciach (zaczynając od obrzydliwej manipulacji i zdobywaniu zaufania dzieci np. poprzez zmuszanie ich do tzw. "spowiedzi" obcemu facetowi), poprzez gwałty i wykorzystywanie seksualne zakonnic (to też lobby homoseksualne?), na przekrętach finansowych kończąc.
Przestępczość w kościele nie ma nic wspólnego z orientacją seksualną.

[...]

Posiadasz umiejętność czytania, ale kompletnie nie rozumiesz treści.

[...]

Że co?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-10 13:43:52
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:BpdBE.58133$lI2.52925@fx07.ams1...
On 2019-05-10, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

WkF. KK nie uznaje homoseksualizmu za grzech ani nie uważa, że
homoseksualiści są grzesznikami bo są homoseksualni. KK uważa jedynie za
grzech dowolną formę homoseksualnego seksu.

A "zgrzeszenie myślą" ?

J.

Data: 2019-05-10 14:37:18
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-10, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pewnie zbliżony kaliber jak pomyslisz o seksie hetero. Prokreacji ani jedno ani drugie nie służy. --
Marcin

Data: 2019-05-10 15:17:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cd54b51$0$17345$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Mowisz ?
Troche mi sie nie wydaje, zeby mlody chlopak szedl do seminarium, bo lubi jeszcze mlodsze dzieci, a tylko w KK nie beda mu w tym przeszkadzac.

Chronia sie wzajemnie, bo "trzeba dbac o dobro Kosciola", i "nie robic skandalu, tam gdzie nie trzeba".
I to nie tylko pedofile sie chronia, co ksieza w ogolnosci.
Czy tak calkiem bezkarny ... biskup ma duza wladze.
Nawet jak nie chce robic skandalu, to ukarac moze, i utrudnic dzialalnosc.
Albo wyslac do Afryki na misje - tam juz kontroli nie bedzie, ale "bezkarnosc" nabiera innego znaczenia.

Gorzej, jak biskup tez pedofil.

A osobna sprawa, ze taki katolicki ksiadz to jednak jakis "nienormalny" czlowiek musi byc.

J.

Data: 2019-05-10 18:02:20
Autor: Kviat
W dniu 10.05.2019 o 15:17, J.F. pisze:
[...]

Racja. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.
Napisałem przyciąga, a miałem na myśli, że stwarza warunki. Mój błąd.
Na księdza (itp.) idą raczej specyficzne typy osobowościowe, podatne na manipulację (indoktrynowane od wczesnego dzieciństwa) i z zaburzoną umiejętnością krytycznego myślenia (albo z całkowitym brakiem takiej umiejętności i to niekoniecznie z własnej winy) i gdyby nie wstąpienie do takiej instytucji byłaby spora szansa, że w normalnym życiu nigdy by się nie odważyły, albo nawet nie pomyślały, że można bezkarnie przez wiele lat, często aż do emerytury np. wykorzystywać seksualnie dzieci. Instytucja świeżo upieczonemu klerykowi "podaje na tacy" zaufanie dziecka, tajemnicę spowiedzi, szantaż emocjonalny (jak komuś powiesz, to będziesz się smażył w piekle) itd. Do tego oferuje bezkarność i pomoc w razie wpadki, bo "dobro" instytucji jest ważniejsze od jakiegoś dziecka.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-18 03:25:13
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup Myslisz, ze cywilny pedofil nie potrafi przestraszyc skuteczniej.
"Mamusie i tatusia ci zabije" ...
A i tak IMO dziecko sie wygada ...

Myślę, że dużo skuteczniejszy jest układ gdzie osoba cieszy się powszechnym autorytetem w tym rodziców. W takim układzie często przeciez nie musi straszyć. --
Marcin

Data: 2019-05-18 10:52:05
Autor: Kviat
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Myslisz, ze cywilny pedofil nie potrafi przestraszyc skuteczniej.
"Mamusie i tatusia ci zabije" ...
A i tak IMO dziecko sie wygada ...

Ktoś ma skopane cytowanie.
Ja tego nie napisałem.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-17 17:21:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cd5a08d$0$17359$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ze stwarza warunki (w przyszlosci) to sie zgadzam.

[...]

No i tu PiSowskie statystyki troche przecza.
Wsrod "cywili" tez sie zdarza.
Znacznie wiecej tych "cywili" wsrod pedofilow, niz ksiezy.
Choc jak to procentowo wyglada, to by trzeba zweryfikowac.

Wiec wsrod jednych i drugich znajda sie tacy, co sie odwazą pierwszy raz,
potem drugi, trzeci ... az sie sprawa rypnie, albo i nie.

Tylko ze jak sie rypnie sprawa ksiedza, to jak widac - przeniosa do innej parafii, do nowych dzieci.
Ale czy wsrod cywili tak czesto sie rypie ?

Teraz nagonka na pedofili ... ale na jednych i drugich.
Tylko ze cywila jacys aktywisci czasem namierza, jak sie przez czata umawia z dzieckiem, a ksiadz tak nie musi.

Data: 2019-05-10 17:51:03
Autor: Tom N
Liwiusz w <news:qb3fn8$p2i$1news.icm.edu.pl>:

[...]

Czyli nie ogarniasz podstaw, ale usiłujesz prowadzić dyskusje o szczegółach,
i cała reszta twoich wynurzeń jest jedynie bełkotem.

ATSD kościół to budynek, Kościół to wierni. Trochę szacunku by sie
przydało... ;P

--
'Tom N'

Data: 2019-05-10 11:23:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cd53e79$0$536$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Oj tam - jesli to zle prawo, to mozna je zmienic :-P

Homoseksualizm byl karany w Anglii  jeszcze w okolicach II WS.

A kosciol pelny homoseksualnych duchownych ... no nie wiem, czy reszta wiernych by to zniosla tak prosto.

Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.

A pedofilia to od ilu lat ?
Bo potem patrzysz, jak ksiadz "podrywa" ci chlopaka (dziecko) w wieku 15, 16 czy 17 lat ...

To nie homoseksualiści wewnątrz kościoła są problemem, oni tam byli od zawsze.

Biorac pod uwage "podstawy wiary", to nie wiem, czy nie sa problemem.

Problemem jest sposób funkcjonowania tej instytucji. W innych instytucjach też są homoseksualiści, ale jakoś nie przerzucają pedofilów z oddziału do oddziału żeby ich chronić.

To akurat jak wszedzie - "swojego" sie chroni, dopoki sprawa sie nie rypnie.

Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

No, ksiadz tez tak calkiem jawnie na oczach wyznawcow tego nie robi ....

J.

Data: 2019-05-10 17:13:45
Autor: Kviat
W dniu 10.05.2019 o 11:23, J.F. pisze:

Homoseksualizm byl karany w Anglii  jeszcze w okolicach II WS.

Prawie 15 lat po wojnie to spore "okolice".
https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

Ale co tym stwierdzeniem chciałeś przekazać? Bo ja nie za bardzo widzę związek z dyskusją, a tym razem chętnie bym się dowiedział, bo to nie pierwszy raz, kiedy podczas dyskusji coś wrzucasz nie wiadomo po co i dlaczego.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-10 17:48:27
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 17:13, Kviat pisze:
W dniu 10.05.2019 o 11:23, J.F. pisze:

Homoseksualizm byl karany w Anglii  jeszcze w okolicach II WS.

Prawie 15 lat po wojnie to spore "okolice".
https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

1952 to akurat 7 lat po wojnie, a nie 15:))))))))))

[...]

"W styczniu 1952 Turing spotkał w kinie w Manchesterze Arnolda Murraya. Po lunchu, Turing zaprosił go na weekend do swojego domu. Murray przyjął zaproszenie, ale się nie pojawił. Spotkali się ponownie w Manchesterze w poniedziałek po weekendzie i Murray zgodził się towarzyszyć Turingowi do jego domu. Kilka tygodni później Murray odwiedził dom Turinga ponownie i spędził tam noc[16]. Tego samego roku włamano się do domu Turinga, który poinformował o tym fakcie policję. W wyniku jej śledztwa Turing potwierdził, że jest homoseksualistą[5]. Seks homoseksualny był w Wielkiej Brytanii w tym czasie nielegalny[3] i obaj zostali oskarżeni zgodnie z § 11. prawa karnego znowelizowanego ustawą z 1885 roku[16]. Wówczas Turing został oskarżony o naruszenie moralności publicznej - za homoseksualne stosunki z 19-latkiem i wytoczono przeciwko niemu proces. Sąd dał mu wybór: więzienie albo terapię hormonalną. Turing wybrał terapię - konsultacje z psychiatrą i roczną kurację hormonalną - polegającą na przyjmowaniu estrogenu (kastracja chemiczna). Skutkiem ubocznym kuracji była między innymi ginekomastia."

Wskutek skazania Turing stracił certyfikat dostępu do poufnych informacji oraz odsunięto go od badań związanych z konstrukcją komputera. 7 czerwca 1954 zamknął się w swojej sypialni i popełnił samobójstwo. Znaleziono go martwego następnego dnia. Badanie przyczyn śmierci wykazało, że została ona spowodowana zatruciem cyjankiem.

[...]

--
George Orwell :

Data: 2019-05-17 18:32:00
Autor: J.F.
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cded559$0$532$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
[...]

Do tego pilem ... ale przeciez po zlapaniu Turinga prawa nie zmienili.

Jeszcze ciekawiej:

https://en.wikipedia.org/wiki/Sodomy_law#United_Kingdom

"Following the Wolfenden report, sexual acts between two adult males, with no other people present, were made legal in England and Wales in 1967, in Scotland in 1980, Northern Ireland in 1982, UK Crown Dependencies Guernsey in 1983, Jersey in 1990 and Isle of Man in 1992. "

A przy okazji
https://en.wikipedia.org/wiki/Sodomy_law#Poland

No oazą tolerancji jestesmy :-)

J.

Data: 2019-05-10 17:55:38
Autor: Tom N
Kviat w <news:5cd5952a$0$524$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 10.05.2019 o 11:23, J.F. pisze:

nie pierwszy raz, kiedy podczas dyskusji coś wrzucasz nie wiadomo po co i
dlaczego.

Bo to CHLOR jest, wybudzi się z amoku i znowu wali faze z pytajnikami,
wielokropkami i innemi znaki przestankowymi.

--
'Tom N'

Data: 2019-05-17 17:36:16
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cd59d44$0$17357$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

https://en.wikipedia.org/wiki/Criminal_Law_Amendment_Act_1885
Zostalo zmienione w 1956 ... ale czy akurat homoseksualizm przestal byc karany ..
a nie, do 1967

https://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing_law

Przy czym to w Walii i Anglii, bo w Szkocji obowiazywalo do 1976.

No coz, przepis to jedno, a chec policji do lapania to drugie ...

J.

Data: 2019-05-18 03:19:36
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale już w byłych koloniach niekoniecznie i nadal mamy np. takie cóś:
377A.  Any male person who, in public or private, commits, or abets the commission of, or procures or attempts to procure the commission by any male person of, any act of gross indecency with another male person, shall be punished with imprisonment for a term which may extend to 2 years.

Za to parę lat temu zniesiono penalizację w układzie kobieta-kobieta.

--
Marcin

Data: 2019-05-10 09:35:56
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Nie służyły wcale kiedyś, teraz służą według decyzji lokalnego biskupa.
Tam gdzie są ministrantki są molestowane bardziej od ministrantów?
Po śmierci JP2 (2005) problem nowych przypadków pedofilii w hierarchii
KRK z(a)niknął?

https://www.niedziela.pl/artykul/45788/nd/Ministrantki
Ministrantki
Edycja dolnośląska 11/2006 [...] Spory dotyczące dziewczyn przy ołtarzu rozwiązał papież Jan Paweł
II. Zezwolił na służbę ministrancką dziewczyn, a ostateczną decyzję
pozostawił biskupom konkretnej diecezji. Tak więc to biskup decyduje,
czy dziewczyny służą podczas Mszy św. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-05-09 21:52:08
Autor: Kviat
W dniu 09.05.2019 o 17:11, Liwiusz pisze:
[...]

Zgubiłeś wątek.

Poza tym pieprzysz głupoty. To tak jakbyś napisał, że nie po to przywódca Korei Płn. został słońcem narodu, żeby ludzie w jego kraju z głodu umierali. Ma inne cele statutowe. A skoro z głodu umierają, to przecież nie jego wina, bo przecież został słońcem narodu żeby rozdawać dzieciom cukierki. I faktycznie wypełnia cele statutowe, niektórym rozdaje, więc bez sensu się go czepiają.

Wyżyny hipokryzji i głupoty.

Ano, dużo hipokryzji u ciebie. Kościół - zły. Państwowa szkoła, policja - dobrzy, mimo że robią to samo.

Masz urojenia. Nie wspomniałem słowem o państwowej szkole czy policji. To tylko twoja wyobraźnia sobie to dopowiedziała.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-05-09 21:13:34
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-09, Kviat <Kviat> wrote:
[...]

Kościół dobry, to "dziecko lgnie, drugiego człowieka wciąga". Podpisano menadżer realizacji celów statutowych, arcb Michalik.

--
Marcin

Data: 2019-05-08 13:57:29
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 11:51, Jcek Maciejew pisze:
[...]

zabawny ten Jcek, najwyraźniej nic nie wie o gejach i gejowskich statystykach:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 13:55:51
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 11:17, Jcek Maciejew pisze:
Wracając do gejów, powtórzę jeszcze raz, co już kiedyś powiedziałem.
Gdybym miał umrzeć i zdecydować kto ma się zająć moimi dziećmi to
wybrałbym raczej parę gejów aniżeli typową rodzinę katolicką.

ano, Jcki tak mają:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 17:12:00
Autor: Shrek
W dniu 07.05.2019 o 21:49, u2 pisze:

księża katoliccy nie żenią się z innym księżmi,

Bo z ministrantantami:P

nie adoptują cudzych dzieci,
Nawet swoich nie:P

Shrek

Data: 2019-05-07 21:52:55
Autor: z
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Daj spokój Krystyna ;-)
Ile razy można tłumaczyć co to jest małżeństwo i dlaczego ma przywileje a inne związki NIE?

Data: 2019-05-07 23:12:27
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 7 May 2019 21:52:55 +0200, z napisał(a):

Daj spokój Krystyna ;-)
Ile razy można tłumaczyć co to jest małżeństwo i dlaczego ma przywileje a inne związki NIE?

Wiedziałem że gówno odpowiesz. I po co ja gadam z jednoliterową ksywą?

Data: 2019-05-08 08:02:05
Autor: z
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Wiedziałem że gówno odpowiesz. I po co ja gadam z jednoliterową ksywą?

Jak jesteś nowy na grupach to masz pracę domową do odrobienia.
Przejrzeć historię przynajmniej kilka miesięcy wstecz.
Do dzieła ;-)
A obrażanie ludzi i mowę nienawiści sobie daruj. Jażdżewskiego nie przeskoczysz.

PS. Kto to ku... jest Jażdż...? Z jakiej choinki się urwał? Jakieś popłuczyny po Palikocie? Celebtyta z tego będzie? Bo polityk raczej marny.

Data: 2019-05-08 10:40:41
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 08:02, z pisze:
A obrażanie ludzi i mowę nienawiści sobie daruj. Jażdżewskiego nie przeskoczysz.

e tam, Jcek z podobnej choinki się urwał, zawzięty antyklerykał z Jcka:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 11:24:11
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 8 May 2019 08:02:05 +0200, z napisał(a):

PS. Kto to ku... jest Jażdż...? Z jakiej choinki się urwał? Jakieś popłuczyny po Palikocie? Celebtyta z tego będzie? Bo polityk raczej marny.

Jażdżewski pojechał po bandzie aczkolwiek nie przekroczył akademickich
zwyczajów. Zyskał na skuteczności i rozgłosie więc politykiem jest
znakomitym. Pod tym co powiedział, ja się podpisuję oboma rękami. Jeśli
coś miałoby mnie niepokoić, to to że K.K weźmie sobie krytykę do serca,
poprawi się i tym samym przedłuży swoją egzystencję. Ale jakoś mnie to
nie niepokoi, ufam w jego niezachwianą pychę  :)

Data: 2019-05-08 13:58:34
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 11:24, Jcek Maciejew pisze:
Jażdżewski pojechał po bandzie aczkolwiek nie przekroczył akademickich
zwyczajów. Zyskał na skuteczności i rozgłosie więc politykiem jest
znakomitym.

widać, że dla Jcka liczy się pijar, najlepiej czarny, a nie skutecznie rządzenie:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 14:16:32
Autor: z
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Pytanie jest ważniejsze:
Komu bardziej zaszkodził PO czy nowej partii Tuska?
A może tylko wykosił Biedronia?

Pytania się mnożą :-)

Data: 2019-05-08 16:24:39
Autor: Olin
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Dnia Wed, 8 May 2019 14:16:32 +0200, z napisał(a):

Pytania się mnożą :-)

Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-08 17:16:25
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 16:24, Tracz pisze:
Dnia Wed, 8 May 2019 14:16:32 +0200, z napisał(a):

Pytania się mnożą :-)

Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

dochtur Tracz najwyraźniej nigdy nie był na soc.culture.polish, to nie ja wymyśliłem tę frazę:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 21:18:03
Autor: u2
W dniu 08.05.2019 o 21:16, Jcek Maciejew pisze:
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

lol

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 10:01:42
Autor: z
W dniu 2019-05-08 o 16:24, Olin pisze:
Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

Wprowadzasz w życie Acta2
Mam już się bać? ;-)

PS. Żarty żartami ale w oparciu o Acta2 można wprowadzić takie prawo które faktycznie zabroni mi takiej "kradzieży" takiego "dzieła".

Data: 2019-05-10 10:00:03
Autor: Budzik
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Użytkownik z z@z.pl ...

Nie, nie mozna.

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2019-05-06 15:59:36
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Czyli słowa prawdy o Żydach _nie mogą_ być zniewagą?

--
A. Filip

Data: 2019-05-06 17:06:16
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 06 May 2019 15:59:36 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Czyli słowa prawdy o Żydach _nie mogą_ być zniewagą?

Oczywiście. O ile to są słowa prawdy, bo z tym najgorzej niektórym
wychodzi.

Data: 2019-05-06 17:34:05
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
[...]

Czyli Wielka Żydowska Nadreprezentacja w UB a szczególnie w jego
kierownictwie to _już_ nie temat tabu podpadając (automatycznie)
pod KK257?  Czego się "ciemni ludzie" czepiali (także z GW) jak
profesorowi walecznemu majorowi KBW powiedziano parę słów prawdy
o jego medalami nagrodzonej przeszłości utrwalacza władzy ludowej?

--
A. Filip

Data: 2019-05-06 18:27:20
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 06 May 2019 17:34:05 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Czyli Wielka Żydowska Nadreprezentacja w UB a szczególnie w jego
kierownictwie to _już_ nie temat tabu podpadając (automatycznie)
pod KK257?

Kiedyś wałkowaliśmy tą sprawę i wyszło że ta nadreprezentacja nie była
aż tak wielka jak ją usiłujesz przedstawić. Na dodatek całkiem do
wyjaśnienia ówczesnymi okolicznościami nad którymi przelatujesz jak
motylek. I jakoś trudno ci przechodzi przez gardło prawda że świnami
okazywali się równie często i proporcjonalnie Polacy czy Rosjanie.
Doprawdy, nie trzeba mieć wielkiego rozumu żeby dostrzec że żadna nacja
nie jest specjalnie uwarunkowana do robienia złych rzeczy.

Data: 2019-05-06 18:39:23
Autor: u2
W dniu 06.05.2019 o 18:27, Jcek Maciejew pisze:
I jakoś trudno ci przechodzi przez gardło prawda że świnami
okazywali się równie często i proporcjonalnie Polacy czy Rosjanie.

mało konkretów uJcka, a Stefan M. nadal na wolności:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-06 20:18:02
Autor: ń
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
I dlatego państwo palestyńskie nikomu nie zaszkodzi.

-- -- -
żadna nacja nie jest specjalnie uwarunkowana do robienia złych rzeczy.

Data: 2019-05-06 20:24:42
Autor: A. Filip
Poseł PiS ma z KK257
ń <n@n.n> pisze:
żadna nacja nie jest specjalnie uwarunkowana do robienia złych
rzeczy.

I dlatego państwo palestyńskie nikomu nie zaszkodzi.

Państwu Izraelskiemu które sobie taką dozgonną "miłość" nowych
sąsiadów wyhodowało też? :-)  Do tanga trzeba dwojga ale wypada znacznie
lepiej/wiarygodniej zwalać winę na drugą stronę niż to robi Izrael.

To jest grupa prawo.  IMHO tu wypada wypowiadać się bardziej precyzyjnie
niż ty.

--
A. Filip

Data: 2019-05-06 17:17:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt5laxb1po7n.1ohvrvvpu3qng.dlg@40tude.net...
[...]

Zniewaga ... hm.

Zobacz na podobny paragraf

Art. 212.
§ 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
[...]

Art. 213.
§ 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 § 1, jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy.

§ 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut:
1) dotyczący postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną lub
2) służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.

Jeżeli zarzut dotyczy życia prywatnego lub rodzinnego, dowód prawdy może być przeprowadzony tylko wtedy, gdy zarzut ma zapobiec niebezpieczeństwu dla życia lub zdrowia człowieka albo demoralizacji małoletniego."

Wychodzi mi, ze jak bedziesz glosil publicznie, ze ksiadz ma dziecko, to nie ma znaczenia czy on ma to dziecko, czy nie ma.

Tylko co tym Zydom zarzucic ... ze Chrystusa ukrzyzowali ? :-

J.

Data: 2019-05-06 18:41:07
Autor: u2
W dniu 06.05.2019 o 17:17, J.F. pisze:
Tylko co tym Zydom zarzucic ... ze Chrystusa ukrzyzowali ?

bzdura, Judasz tylko podpierdolił JC, a ukrzyżowali Rzymianie:)

btw popatrz co Rzymianie zrobili z powstańcami od Spartakusa:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-06 21:44:26
Autor: Sonn
W dniu 2019-05-06 o 11:16, A. Filip pisze:
[...]

Cała Wielkopolska doskonale wie, że Mosiński to zwykły debil, a jedyne co mu życiu wychodzi to tropienie Żyda.

--
Sonn

Data: 2019-05-06 22:59:00
Autor: u2
W dniu 06.05.2019 o 21:44, Sonn pisze:
[...]

niemiecki syn sugeruje że Jażdżewski to żyd ? pytania się mnożą:))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-07 00:41:32
Autor: Sonn
W dniu 2019-05-06 o 22:59, u2 pisze:
[...]

Skąd się biorą tacy debile jak ty kacapski pajacu? Hodują was gdzieś?

--
Sonn

Data: 2019-05-07 09:17:14
Autor: u2
W dniu 07.05.2019 o 00:41, Sonn pisze:
[...]

niemiecki syn znowu się pieni:)))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-07 11:59:56
Autor: Budzik
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Użytkownik Sonn xxx123xxx@poczta.onet.pl ...

[...]

Biora sie stad ze niektorzy wyciagaja ich z kibla i probuja z nimi rozmawiac.
Prosze cie, nie rób tego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2019-05-07 15:21:46
Autor: Jacek Maciejewski
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Dnia 07 May 2019 11:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

Prosze cie, nie rób tego.

Dpłączam się do prośby :)

Data: 2019-05-08 21:20:46
Autor: Shrek
Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
Dnia 07 May 2019 11:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

Prosze cie, nie rób tego.

Dpłączam się do prośby :)

Budzik i Jacek nie próbują dyskutować z gównem. Bądź jak oni;)

Shrek

Data: 2019-05-07 12:28:51
Autor: Olin
Dnia Tue, 7 May 2019 00:41:32 +0200, Sonn napisał(a):

Skąd się biorą tacy debile jak ty kacapski pajacu? Hodują was gdzieś?

Coś tam pisali o Piotrogrodzie:
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-pracownicy-rosyjskiej-fabryki-trolli-ujawniaja-kulisy-swej-p,nId,2547172

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-05-07 01:31:26
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-06, Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nazwisko ma takie, że chyba czuje, że musi się sprawdzić.

--
Marcin

Data: 2019-05-07 09:16:46
Autor: u2
On 2019-05-06, Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

ano, tropiciele żydów i antysemitów znowu na tropie:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-07 00:20:16
Autor: Marcin Debowski
On 2019-05-06, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Nie miał chłopak wyjścia. Jak już wpadają o 6tej do domu i aresztują osoby, które piodejrzewa się, że mają coś wspolnego z tęczową aureolą nad głową Maryji to Jażdżewskiego czekać musi minimum kolonia karna.

--
Marcin

Poseł PiS ma z KK257