Poseł PiS o wielkiej kulturze

Data: 2013-03-18 17:44:03
Autor: Przemysław M.
Poseł PiS o wielkiej kulturze
"Radny Maciej Stępień, mój asystent społeczny, to człowiek o bardzo
wysokiej kulturze politycznej i tam tę kulturę prezentował."

Cały tekst:
http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,47262,13583423,Po_zamieszkach_narodcow__Posel_Lipiec___To_godne_pochwaly_.html#BoxSlotII3img#ixzz2NuVgnEM4

Pomijając całe wydarzenie, niezłego asystenta wybrał sobie Lipiec.
Kulturalny chłopoczyk, wysławić się potrafi.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-03-18 21:29:00
Autor: mkarwan
Poseł PiS o wielkiej kulturze
From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>