Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.

Data: 2010-04-12 14:45:41
Autor: karwanjestkretynem
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.
Mam niemal pewność, że Rosjanie mataczą. Jeśli się złoży w całość informacje, które napływają, nawet jeśli odnoszą się do różnych scenariuszy, a także weźmie się pod uwagę ewentualne intencje Rosjan, to można powiedzieć, choć bez stuprocentowej pewności, że Rosja jest w jakimś sensie odpowiedzialna za ten nowy Katyń - mówi w "Naszym Dzienniku" Artur Górski, poseł PiS.- Jedna wersja wydarzeń mówi, że samolot cztery razy podchodził do lądowania, gdyż za każdym razem Rosjanie odmawiali zgody na lądowanie, wysyłając maszynę z prezydentem na lotniska do Moskwy lub Mińska. Mieli przy tym podawać wątpliwe powody, a to że mgła nad lotniskiem, a to że system nawigacji nie działa, bo jest w remoncie, a to że krótki pas do lądowania - mówi Górski.

W dalszej części wywiadu Górski idzie jeszcze dalej. - Rosjanie chcieli prawdopodobnie uniemożliwić prezydentowi Kaczyńskiemu wzięcie udziału w sobotnich uroczystościach, aby ich ranga i wymowa nie przyćmiła tych sprzed kilku dni. Wiadomo, że prezydent ani z Mińska, ani z Moskwy nie zdążyłby do Katynia, a wtedy uroczystości nie miałyby wymiaru oficjalnego, nie zakłóciłyby w swej wymowie rosyjskiego przekazu sprzed kilku dni - uważa poseł PiS.

Górski relacjonuje też, że na miejscu katastrofy "Rosjanie nałożyli całkowite embargo na wszelkie informacje o wypadku". - Starali się przejąć nad nimi całkowitą kontrolę. Nikogo nie dopuszczono do wraku, a dziennikarzom, którzy czekali na przylot samolotu, rekwirowano taśmy z nagraniami, kasowano zdjęcia fotoreporterom, a komórki w niektórych sieciach straciły zupełnie zasięg - opisuje parlamentarzysta PiS.

Przestrzega też przed przejęciem władzy przez PO. - Mieliśmy sygnały, że Bronisław Komorowski podjął w sobotę pierwsze próby przejęcia kontroli nad IPN i BBN. A jeszcze nie ostygły ciała prezesa Kurtyki i ministra Szczygły. Już niebawem możemy mieć sytuację nie tylko dominacji jednej partii, ale dyktaturę niczym w komunizmie albo putinowskiej Rosji - uważa Górski.

http://wiadomosci.onet.pl/2153773,11,posel_pis_w_naszym_dzienniku_rosja_mataczy,item.html

Przemysław Warzywny

P.S.

Absolwent Akademii Teologii Katolickiej pała miłością do wszystkich.....

--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-12 06:24:00
Autor: zbig
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.
On 12 Kwi, 14:45, "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pi...@op.pl>
wrote:
[...]

Toż to ten kretyn od intronizacji Chrystusa króla

Data: 2010-04-12 15:26:13
Autor: karwanjestkretynem
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Toż to ten kretyn ...

W pisie to reguła.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-12 06:36:04
Autor: zbig
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.
On 12 Kwi, 15:26, "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pi...@op.pl>
wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał

Toż to ten kretyn ...

W pisie to reguła.
Ee, nawet na tle PiS, wrózniał sie zdecydowanie.

Data: 2010-04-12 16:06:57
Autor: u2
wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał

Toż to ten kretyn ...

W pisie to reguła.
Ee, nawet na tle PiS, wrózniał sie zdecydowanie.

U was mołojcy kretyn kretyna kretynem pogania :]

Data: 2010-04-12 07:09:54
Autor: zbig
On 12 Kwi, 16:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-12 15:36, zbig pisze:

> Ee, nawet na tle PiS, wr znia sie zdecydowanie.

U was mo ojcy kretyn kretyna kretynem pogania :]

Mołojcy? To miał być jakiś kapitalny żart?

Data: 2010-04-12 16:36:19
Autor: u2
W dniu 2010-04-12 16:09, zbig pisze:
U was mołojcy kretyn kretyna kretynem pogania :]

Mołojcy? To miał być jakiś kapitalny żart?

Nie, to tylko konstatacja faktu :]

Data: 2010-04-12 15:34:28
Autor: u2
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.
W dniu 2010-04-12 15:26, karwan jestem kretynem pisze:
UÂżytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisaÂł

ToÂż to ten kretyn ...

W pisie to reguÂła.

PrzemysÂław Warzywny

Każdy sądzi po sobie :)

Data: 2010-04-12 15:29:39
Autor: u2
W dniu 2010-04-12 15:24, zbig pisze:

Przemysław Warzywny

P.S.

Absolwent Akademii Teologii Katolickiej pała miłością do wszystkich.....

Toż to ten kretyn od intronizacji Chrystusa króla

Poczytaj sobie rozmowy pilotów z wieżą kontrolną, a zwłaszcza wnioski,
bo wątpię abyś potrafił wyciągać wnioski samodzielnie, podobnie jak
Warzywniak.

Data: 2010-04-12 16:34:05
Autor: Tomek

wrote:
Mam niemal pewność, że Rosjanie mataczą. Jeśli się złoży w całość

Toż to ten kretyn od intronizacji Chrystusa króla

W wątpliwościach podanych w tym wywiadzie zeminiłbym tylko jedno - nie władze rosyjskie
mataczą, ale - Rosjanie. Pojawia się coraz wiecej pytań.
- dlaczego samolot znalazł się poniżej dozwolonego pułapu?
- dlaczego Rosjanie twierdzą, że widoczność była dostateczna (powyżej 600
m/60 m), co pozwala na bezpieczne lądowanie, żeby za chwilę podać, że mgła
była na tyle duża, że odradzili lądowanie?
- dlaczego usunęli ILS? Przed przylotem Putina nagle ILS znów się znalazł na
lotnisku... Był tam także przy lądowaniu Tuska.
- czy to prawda, że Rosjanie podają wysokość w metrach, a wszędzie na
świecie - w stopach? Jaki to mogło mieć wpływ na ew. błędy?
- czy to prawda, że Rosjanie podają ciśnienie w mm Hg, a nie MPascalach? Czy
to mogło wprowadzić w błąd wysokościomierz (działa w końcu zależnie od
ciśnienia)?
- dlaczego w mediach wciąż pojawia się wersja o 4-krotnym podejściu do
lądowania, skoro sami Rosjanie podają, że pilot stwierdził, że spróbuje
wylądować, a jeśli to sie nie uda - odleci na lotnisko zapasowe? Może ktoś
myli kręgi z podejściami do lądowania?
- dlaczego kontroler twierdzi, że pilot musi potwierdzać odebranie
informacji od niego przez pilota, skoro pilot nie ma takiego obowiazku?
- dlaczego kontroler spekuluje, że piloci mogli go nie zrozumieć, skoro
pilot perfekt znał rosyjski?
- dlaczego - jak podają Rosjanie - lampy na podejściu - to drewniane kije z
plastikowymi wiadrami, w których zamontowano drutem lampy kuchenne...?
(podaję  za http://sergey-verevkin.livejournal.com/42167.html)? - w odnośnikach są nawet zdjęcia. Żałosne dość...
Jeśli nie jest to "kręcenie", to co?
Sądzę, że po prostu kontroler lotów ratuje własną d... i stąd większość z
tych wątpliwości. Jest Rosjaninem...
Tomek

Data: 2010-04-12 19:04:08
Autor: Krzysztof
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.
Toż to ten kretyn od intronizacji Chrystusa króla
Nie tylko , takze to "Obama to nadchodząca katastrofa, to koniec cywilizacji białego człowieka" to jego "złote mysli".
K.

Data: 2010-04-12 22:59:27
Autor: ColgatesBilly
"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:hpvjqf$ni$1inews.gazeta.pl...
>Toż to ten kretyn od intronizacji Chrystusa króla
Nie tylko , takze to "Obama to nadchodząca katastrofa, to koniec cywilizacji białego człowieka" to jego "złote mysli".
K.

Cos sie nie zgadza?

Data: 2010-04-12 15:25:40
Autor: A
Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hpv4lo$sov$1news.onet.pl...
[...]

ciach
[...]

Tak, a porastanie mchu na całym obwodzie pni drzew sugeruje rosyjską ingerencję w ruch słońca....

Data: 2010-04-12 15:36:25
Autor: cyc
[...]

Wydaje sie , ze nalezaloby wprowadzic dla kandydatow na poslow nakaz zaprezentowania prz\ed odpowidnia komisja stosownego zasiwadczenia o stanie zdrowia w tym od psychiatry .
Mysle , ze to pozwoliloby ograniczyc do minimum ilosc poslow dotknietych schizofrenia  . Znamienne jest rowniez to gdzie na ogol ci poslowie publikuja swoje paranoiczne tezy .

cyc

cyc

Data: 2010-04-12 15:52:18
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

ŁOD WIELU LOT to godom...!!!

- kierowce zawodowe takowe badania robić musom, a na stanowiskach, łod kturych
losy TYSIENCY ŁOBYWATELI zalezom, GUPIELOKI uzendować mogom...!!!

Zastanowiom siem, cy istnieje jesce jedyn taki kroj na Zimi...?

Data: 2010-04-13 11:50:03
Autor: IWSP
Poseł PiS w "Naszym Dzienniku": Rosja mataczy.

Data: 2010-04-12 15:38:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 14:45, karwanjestkretynem pisze:
Mam niemal pewność, że Rosjanie mataczą.

Przemysław Warzywny

Niemal pewność? A ciekawe na ile jest pewien swojej poczytalności?

Data: 2010-04-12 16:19:38
Autor: MH
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten IDIOTA ma też na koncie inne wystąpienia :

http://dziennik.pl/polityka/article262601/Posel_PiS_Obama_wykonczy_bialych.html

Takie matoły , to tylko w pise.

MH

Data: 2010-04-12 16:29:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 16:19, MH pisze:

[...]

Niestety nie, nie tylko w PiS-ie są takie matoły. W każdej partii takich znajdziesz, tylko po co ich cytować na poważnej grupie dyskusyjnej jaka jest niewątpliwie psp?

Data: 2010-04-12 21:48:14
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hpvaod$dvt$1news.onet.pl...
[...]

DOBRE!!!   ;))))

P-Kol

Data: 2010-04-12 20:56:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 20:48, ColgatesBilly pisze:
[...]

Oczywiście Billy - my Wielkopolanie jesteśmy elitą tej grupy. ;-)

Data: 2010-04-13 08:54:25
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpvqmk$4fr$1news.onet.pl...
[...]

Jakiej grupy? Chyba nie matołów?