Poseł pic konsultantem SB.

Data: 2011-10-30 21:28:43
Autor: matusm
Poseł pic konsultantem SB.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j8jh63$unq$1news.onet.pl...
Według dziennikarzy tygodnika "Newsweek" legendarny bramkarz i nowo wybrany poseł PiS Jan Tomaszewski został zarejestrowany jako konsultant przez komunistyczną Służbę Bezpieczeństwa. "Dane osobowe się zgadzają... Ale ja nie miałem z SB nic wspólnego, nie ma takiej możliwości! Proszę mi wierzyć! Nie wiem, o co chodzi" - mówi zaskoczony tą informacją były piłkarz.

Według dokumentów, na które w archiwach Instytutu Pamięci Narodowej trafili Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz, Tomaszewski został zarejestrowany jako "konsultant SB" pod pseudonim "Alex". "Podstawa pozyskania: dobrowolność, data pozyskania: 1986.07.28." - czytamy dalej w cytowanych dokumentach IPN.
powinien zostać zlikwidowany. Teraz słyszę, że ma zostać zastąpiony czymś
znacznie obszerniejszym i pochodzącym z budżetu państwa."

W 1986r kończył sie komunizm na mocy porozumień sowiecko amerykańskich.w Reykiawiku.Juz od 1985r powstawały spólki z o/o rekrutujace sie z byłych esbeków ,wszyscy wiedzieli ,ze komunizm upadnie.
Nawet w szkolach oficerkich MSWiA odsunieto
od wykladów doktrynerów  marksistowskich,to w takich warunkach p.Janek był zupełnie nieprzydatny jako konfident bo całe SB bardziej myslało o byle szwalni ze szmatami na wschód ,szmuglowaniu waluty przez granice,umacnianiu punktów przerzutowych sprzetu RTV czy gorzały

Pnie Janek nie daj sie ,predzej LATO był konfidentem bo tak zawsze bywa złodziej krzyczy łapac złodzieja bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Poseł pic konsultantem SB.