Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa

Data: 2019-08-27 23:15:10
Autor: Lord Donald
Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa
Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa

Dzisiaj poseł Dominik Tarczyński poinformował, że złoży zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa, redaktora naczelnego tygodnika ,,Newsweek". Chodzi o wpis Lisa dotyczący prezydenta USA. Tarczyński twierdzi, że mogło dojść do publicznego znieważenia głowy obcego państwa.

,,Dziś składam zawiadomienie do prokuratury w sprawie podejrzenia popełnienia przestępstwa ściganego z urzędu, dokonanego przez Tomasza Lisa, polegającego na znieważeniu głowy państwa, prezydenta USA Donalda Trumpa"

- napisał dzisiaj na Twitterze poseł Dominik Tarczyński. We wpisie zamieścił skan dokumentu skierowanego do Prokuratury Rejonowej w Kielcach.

Chodzi o wpis, który zamieszczony został na oficjalnym profilu Twitterowym Tomasza Lisa 31 lipca 2019 r.

,,Już mnie lekko mdli na myśl o tym medialnym orgazmie, który nastąpi u nas, głównie w telewizjach, gdy 31 sierpnia przyleci do Polski z Waszyngtonu kłamca, rasista i przyjaciel Kim Dzong Una, który nigdy nie zostałby prezydentem USA bez pomocy Putina"

- czytamy w zamieszczonym na profilu Lisa wpisie. Post do tej pory nie został usunięty.

W zawiadomieniu poseł przywołał także inny wpis z Twittera Tomasza Lisa, który został zamieszczony we wrześniu 2016 r.

,,Jak patrzę na Trumpa to mam wrażenie, że to skrzyżowanie 3K - Kukiza, Korwina i Kolonki. Efekt? Pajac"

- głosi wpis z 27 września 2016 r.

Zdaniem Tarczyńskiego, mogło dojść do przestępstwa znieważenia głowy obcego państwa. Chodzi o czyn z art. 136 par. 3.

Źródło: Twitter, niezalezna.pl

http://wdolnymslasku.com/2019/08/27/posel-sklada-zawiadomienie-do-prokuratury-w-sprawie-tomasza-lisa/?fbclid=IwAR1XR4jD02ibm-q1D6Oas3_swXJrfO5RjfHUcxrIDbv4MmrhNP9bQYCNptY

Data: 2019-08-27 22:30:10
Autor: Bruno Brunowski
Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik promuje ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-08-29 02:19:08
Autor: Jacek Bialy
Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa
   -- - UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik promuje ruski trollportal!

Za to koncern, w którym Lis pracuje ma teraz reagano-trumpicznego właściciela..   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-29 04:09:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 11:19:09 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik promuje ruski trollportal!

Za to koncern, w którym Lis pracuje ma teraz reagano-trumpicznego właściciela..   Buuu ha-ha!

G... prawda. Newsweek, Onet.pl i Fakt należą do spółki join venture Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Czyli jak już właściciel jest szwajcarsko-niemiecko-amerykański z przewagą Szwajcarów.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 03:01:00
Autor: Jacek Bialy
Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa

Za to koncern, w którym Lis pracuje ma teraz reagano-trumpicznego właściciela..   Buuu ha-ha!

    -- - G... prawda.

Przepraszam - na razie współwłaściciela z pakietem większościowym, który zamierza wykupić resztę i wycofać spółkę z giełdy.

JB

Data: 2019-08-30 03:40:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 12:01:02 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Przepraszam - na razie współwłaściciela z pakietem większościowym, który zamierza wykupić resztę i wycofać spółkę z giełdy.

Szwajcarzy udziałów nie sprzedają. Układ będzie mniej więcej taki: 50% Szwajcarzy, 24% Niemcy, 26% Amerykanie.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 06:14:37
Autor: Jacek Bialy
[...]

Data: 2019-08-30 08:42:26
Autor: Zenek Kapelinder
Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa
Znaczy sie wiekszosc maja Zydzi z usa, niemiec i szwajcarii.

Poseł składa zawiadomienie do prokuratury w sprawie Tomasza Lisa