Poseł został ojcem. Rozstał się z drugą żoną

Data: 2010-06-07 22:01:05
Autor: awe
Poseł został ojcem. Rozstał się z drugą żoną
Data: 2010-06-07 22:01:30
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Poseł został ojcem. Rozstał się z drugą żoną
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hujiup$pl6$1news.onet.pl...
http://www.fakt.pl/Posel-zostal-ojcem-Rozstal-sie-z-druga-zona,artykuly,73897,1.html

Nie ma jak poseł, policjant i kurwa prawnik w Polsce
dupienie dupienie dupienie
tysiące dzieci - ofiar państwa policyjnego

Data: 2010-06-08 00:11:54
Autor: Tomy M.
[...]

Awe ... I CO Z TEGO?

Nie spamuj, bo akurat ten facet wydaje się być w porządku.
Chciał mieć dzieci, a poprzednia żona mu ich nie
dała (nie mogła lub nie chciała)... to nie jest
dziwne że facet chce mieć potomstwo.
Po to się rodzimy aby mieć dzieci! To jest JEDYNY
ROZSĄDNY POWÓW NASZEJ EGZYSTENCJI.
Gdyby nasi rodzice myśleli inaczej ... to by nas
kurwa nie było!

Poczytaj o tym ile ten facet już w życiu przeżył,
nie ma mu czego zazdrościć.

Tomy M.

Data: 2010-06-08 04:10:03
Autor: zbig
On 8 Cze, 00:11, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hujiup$pl6$1news.onet.pl...

>http://www.fakt.pl/Posel-zostal-ojcem-Rozstal-sie-z-druga-zona,artyku...

Awe ... I CO Z TEGO?

Nie spamuj, bo akurat ten facet wydaje się być w porządku.
Dla mnie to typowy przykład aparatczyka  z peerelu, którym faktycznie
był.

Data: 2010-06-08 22:04:47
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4a586e31-d88e-4b77-ad98-7b9057338d4dc33g2000yqm.googlegroups.com...

Dla mnie to typowy przykład aparatczyka  z peerelu, którym faktycznie
był.

Ok, niech Ci będzie. Ale teraz oceniamy jego sytuację
prywatną, nie widzę tam wielkiego skandalu tak jak
chcą to przedstawiać media.

Tomy M.

Data: 2010-06-09 02:05:21
Autor: zbig
On 8 Cze, 22:04, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4a586e31-d88e-4b77-ad98-7b9057338d4dc33g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
>był.

Ok, niech Ci będzie. Ale teraz oceniamy jego sytuację
prywatną, nie widzę tam wielkiego skandalu tak jak

Jego sytuacja rodzinna nie spędza mi snu z powiek. Nie kandyduje na
prezydenta, jest graczem drugiego szeregu, choć w swojej partii ma
mocna pozycję.

Data: 2010-06-08 07:58:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c0d6ead$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poinformuj o tym Kaczyńskiego. Facet żyje tyle lat w nieświadomości.

Data: 2010-06-08 13:05:02
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -
Ale ja przeciez go nie ganie. Orze jak moze:-)
awe

Data: 2010-06-08 13:28:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hul7ta$o95$1news.onet.pl...

[...]

Nie bardzo rozumiem. To on jest podwójnym wdowcem?

Data: 2010-06-10 01:33:18
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0e296e$1news.home.net.pl...

[...]

wdowcem, a potem rozwodnikiem
awe

Data: 2010-06-10 08:44:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hup859$2k7$1news.onet.pl...

[...]

Acha! Uzyskał unieważnienie małżeństwa?

Poseł został ojcem. Rozstał się z drugą żoną