Poserzy Kaczyńscy obronili generałów

Data: 2010-02-24 22:32:18
Autor: boukun
Poserzy Kaczyńscy obronili generałów
Tak jak przewidywałem, PiS i pozerzy Kaczyńscy jak zwykle uwalili ustawę dezubekizacyjną i obronili swojego kolegę generała Kiszczaka i Jaruzela. To było do przewidzenia. Zemścili się tylko na szeregowych SBeka, wśród których było także wielu prawdziwych patriotów polskich i to był jedyny grunt, dlaczego ich pokarano. piSdowaci prawnicy celowo spieprzyli ustawę dezubekizacyjną, bo rolą ich jest jedynie pozować na patriotów polskich, a wyszło jak zwykle i jak z ustawą lustracyjną. Upolityczniony Trybunał Konstytucyjny też się nie popisał i w swoim uzasadnieniu wyrąźnie podkreślił, że jest to wyrok polityczny.

Jestem wręcz przekonany, że gdyby jakiś SBek odwołał się do sądu i zaskrżył zmniejszenie jego emerytury, to najszybszą drogą zmierzając do Strasburga, ukręciłby nosa pejsatemu Trybunałowi. Wiadomo, że teraz sądy niższych instancji będą się powoływały na wyrok Trybunału, a to daje możliwość po wyczerpaniu drogi krajowej, zaskarżyć decyzję zmniejszającą emerytury do Strasburga.

Tfu, z tą żydokomuną...

boukun

Data: 2010-02-24 22:51:32
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm45v8$nd1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Spokojnie,,,spokojnie,,nikomu wlos  z glowy nie  spadnie ,tym z Grunwaldy rowniez.Zawsze trzeba pamietac  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-25 00:22:13
Autor: awe

Użytkownik "Patric Pattersson" <ppattersson@yuckitie.yuck.org> napisał w wiadomości news:hm4651$f6l$1speranza.aioe.org...
[...]

I nie wprowadzili EUR do 2009 jak obiecali skurwysyny kurduplowate, złodziejskie nasienia co ukradły księżyc nawet.
I dalej pozwalają na wyzysk Polaków w pierdolonych, zdewaluowanych PLN pod biało-czerwoną szmatą jebaną.
Jedna i ta sama pierdolona banda SBecka nadal rządzi Polską.
Tfu!
-- -- -- -- -- -- -- -- -
no i pewnie sa odpowiedzialni za to ze mamy tu na psp 2 takich glupkow, eh Ci Kaczynscy
awe

Data: 2010-02-25 00:35:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Ja tez jestem za tym, aby te emerytury zaskarżono. SB-ecy nie powinni
dostawać żadnych emerytur -ŻADNYCH.
Oni już to, co im się należało dawno wzięli.

Teraz niech im Rosja - spadkobierca ZSRR płaci emerytury. Przecież dla niej,
a nie dla Polski pracowali.
--
Pit

Data: 2010-02-25 00:32:41
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hm4cp8$gi7$3news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Pracowali dla tych, dla których pracują. rewolucji w Polsce przecież żadnej nie było. Mamy wciąż PRL-bis... teraz pracują tak jak wcześniej, dla syjono-amerykanów...

boukun

Data: 2010-02-25 00:49:50
Autor: awe

boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ja nie rozumiem , co narzekasz, przeciez powinienes sie cieszyc ze w PL jest po boukunowemu..
awe

Data: 2010-02-25 00:46:49
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Co ty pierdolisz?

boukun

Data: 2010-02-25 02:34:18
Autor: awe

boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
po boukunowemu ciemniaku
awe

Data: 2010-02-25 01:55:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Nie pracują, tylko biorą emerytury.
--
Pit

Data: 2010-02-25 13:00:46
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Tylko ci zasłużeni, ci młodsi nadal pracują w SB-ABW-UOP-CBA

boukun

Data: 2010-02-25 17:20:17
Autor: awe

boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
jesli chodzi o CBA to tylko ci co przed Rosolem zdejmuja buty aby dokonac zatrzymania w skarpetkach. O! sam Walesa mowil ze pusci w skarpetkach
awe

Data: 2010-02-26 00:30:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Ale spór jest o odebranie emerytur, a nie o tych co pracują.
--
Pit

Data: 2010-02-26 11:45:25
Autor: cirrus
boukun wrote:
[...]

Jaki spór o odebranie emerytur? Emerytury nadal będą aktualne tylko bez przywilejów emerytalnych.

--
stevep

Data: 2010-02-26 12:42:18
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

PiC na wodę, fotomontaż... Uwiarygadniają siebie, że to niby nowa władza, a to wszystko jedno i te same syjonistyczne gówno, które wyżywa się teraz przy okazji na prawdziwych Polakach patriotach. Kurwa kurwie łba nie urwie...

boukun

Data: 2010-02-26 23:49:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Rozumiesz słowo pisane?
--
Pit

Data: 2010-02-25 08:18:51
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-25 01:35, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
boukun wrote:

[...]

Jak to wzięli?? Co przez to rozumiesz?

PS. Rozumiem że im coś zarzucasz, więc może sprecyzuj gdzie i w czym  urząd bezpieczeństwa (jako taki)  PRL-u łamał prawo?

Data: 2010-02-25 08:36:50
Autor: Prawusek
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hm588t$3vu$1news.onet.pl...

> [...]

PS. Rozumiem że im coś zarzucasz, więc może sprecyzuj gdzie i w czym
urząd bezpieczeństwa (jako taki)  PRL-u łamał prawo?

    Bez względu na nazwy ta żydowska nadbudowa nad siłami mundurowymi
dopuszczała się mordów politycznych, mordując ludzi, których poniesione
ofiary idą w tysiące. Ludzi - patrotów, księży, młodych o poglądach innych
od żydokomuny, żołnierzy walczących z okupantami. Niszczono przedsiębiorców,
a wcześniej chłopów, którzy mieli większe gospodarstwa rabując owoce ich
pracy, rzemieślników - rabując im maszyny, tłamsiła nauke i sztukę. Łamała
przy tym prawo nawet to, które sami ustanawiali, prawo było dla maluczkich -
w celu ich gnębienia, a nie ochrony, jak powinno być w normalnych państwach

Data: 2010-02-25 13:53:52
Autor: Jadrys

boukun wrote:

[...]

Patrzysz na to zbyt jednostronnie. Czy Polska przedwojenna to był kraj mlekiem i miodem płynący?  NIE ! - Wtedy panowało wielkie bezrobocie Ludzie byli zamykani w więzieniach i nawet mordowani przez kapitalistów i ich pieski. Opowiadał mi mój sąsiad że ludzie (bezrobotni) z miasta przyjeżdżali na wieś żebrać o chleb..

Pseudokomuna umożliwiła wielu ludziom znacznie lepsze życie niż mieli przed wojną.

Oczywiście zbrodnie za pseudokomuny były i powinny one być rozliczone. Nie ma żadnej taryfy ulgowej,  - mordowałeś, torturowałeś, nie ma zmiłuj musisz ponieść karę.
Jednak niech nikt nie robi odpowiedzialności zbiorowej.

Data: 2010-02-25 17:15:49
Autor: awe

boukun wrote:

[...]

no widzisz jadrys jak bzdury opowiadasz bez zastanowienia
awe

Data: 2010-02-25 23:17:06
Autor: Jadrys

boukun wrote:

[...]

Jedyne co widzę to, to że ty awe pogrążasz sie w coraz większej paranoii.

Data: 2010-02-28 08:22:45
Autor: awe

boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
chyba na glowe spadles...idz do jakies wiekszej biblioteki i popros zeby dali Ci pare ksizek na temat okresu miedzywojennego w PL.
masz wyprany mozg - komuchu
awe

Data: 2010-03-07 00:49:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-28 08:22, awe pisze:

[...]

Wystarczająco dużo książek przeczytałem i nasłuchałem się opowieści żeby mieć już wyrobione zdanie o tamtych czasach.

Data: 2010-02-26 01:05:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Niemniej jednak w Polsce przedwojennej służba bezpieczeństwa działała dla
Rzeczpospolitej, była gwarantem suwerenności i niepodległości państwa
Polskiego. Najwyższym dobrem dla tych ludzi była Polska. "Bóg, Honor i
Ojczyzna" nosili na sztandarach, tym żyli i za te dobra oddali życie jak
trzeba było.

Natomiast a PRL-owska służba bezpieczeństwa działała wręcz odwrotnie.
Za mało tu miejsca, żeby o tym pisać.
Ich najwyższe dobro, to było dobro komunizmu pod przewodnictwem ZSRR. Dla
niego niszczyli to wszystko o co walczyli nasi przodkowie. Zatracali
najwspanialszych synów tego Narodu, tłamsili jego kulturę i fałszowali
historię.

Do dziś tacy ludzie miotaja się po różnych forach szydząc z polskiego
Prezydenta, jątrząc i siejąc zamęt w głowach pryszczatych.
Cieszą się, że Rosja zbliża się do doktryn ZSRR, wychwalają posunięcia jej
władz zmierzające do rozszerzenia i utrwalenia wpływu Rosji na postać
polityczną i ekonomiczną Europy. Aż czuć, jak się tym egzaltują, gdy się
czyta pewne wypowiedzi na różnych forach dyskusyjnych.

Oni zawsze służyli ZSRR i dalej służą (może czasem nieświadomie) jej
spadkobierczyni Rosji, niech więc im Rosja płaci emerytury.

Opowiadał mi mój sąsiad że ludzie (bezrobotni) z miasta
przyjeżdżali na wieś żebrać o chleb..

Wtedy był kryzys na całym świecie. Polska jako młode państwo robiła co
mogła, aby temu zaradzić. Niestety nie mieliśmy większego doświadczenia ani
w demokracji, ani ekonomicznego, ani państwowościowego. Budowaliśmy to
wszystko od podstaw i nabieraliśmy doświadczeń.

Tu trzeba zauważyć, że nawet mocne państwa, z ponad stuletnim doświadczeniem
państwowo-demokratyczno-ekonomicznym nie zdołały się uchronić wtedy przed
kryzysem.

Powinieneś zapytać sąsiada czy zna podstawy takiej sytuacji, i czy zna
państwo ówczesnych czasów, gdzie nie byłoby żebrzących?
Trzeba było zapytać, jak wówczas radziła sobie ZSRR w sprawach głodu i biedy
po wsiach, i czy wolałby mieszkać wtedy u nich.
--
Pit

Data: 2010-02-26 14:19:24
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-26 02:05, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

A kto się koncentrował na zwalczaniu rodzimego  komunizmu zamiast łapać hitlerowskich agentów i dywersantów?

[...]

Też zbyt jednostronne patrzenie, służby bezpieczeństwa działały również w interesie milionów Polaków. -  Tych biednych Polaków, którzy za sprawą ustroju mieli po raz pierwszy od pokoleń coś własnego.

[...]

Nie sądzę żeby to byli jacyś byli agenci. Ja sądzę że to normalni ludzie zniechęceni do dzisiejszych układów Polski i ustroju u nas panującego.

[...]

A co on ma znać? Jego interesowało tylko to że za dzień (od świtu do nocy) pracy u pracy u obszarnika dostawało się  jedną złotówkę, czyli równowartość dwóch dużych bochenków chleba.

Data: 2010-02-26 23:48:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jadrys wrote:

[...]

Kontrwywiad wojskowy? :\

[...]

W jakim interesie? Myślisz, że jak się komuś coś da, to się działa w jego
interesie?
Lepiej Zabłocki na mydle wyszedł, niż my na tym "interesie".

[...]

Tacy też, choć nie tyle zniechęceni co otumanieni.

[...]

A co on ma znać?

Widzisz, nie jest ważne co on zna, tylko co Tobie mogła dać tamta z nim
rozmowa. Każdy może narzekać, że kiedyś było mu lepiej, a teraz jest mu
gorzej. Jeśli nie znamy przyczyn tego narzekania, możemy wysuwać mylne
wnioski. Możemy też, o zgrozo, te mylne wnioski publikować i w ten sposób
przeinaczać rzeczywistość.

Jego interesowało tylko to że za dzień (od świtu do nocy) pracy u pracy u obszarnika dostawało się  jedną złotówkę, czyli
równowartość dwóch dużych bochenków chleba.

Widzisz, miał chociaż na chleb, a w komunistycznym ZSRR w tamtych latach
umarło z głodu co najmniej kilkanaście milionów chłopów, którzy, jak
pisałeś, "mieli" od pokoleń coś swojego. (Ja bym powiedział raczej, że
mieli za swoje, ale nie wypada, bo cóż winni ci biedacy...).
--
Pit

Data: 2010-02-27 23:04:10
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-27 00:48, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Niesławna, o ile dobrze pamiętam "dwójka"... - najlepsi wywiadowcy, doświadczeni  oficerowie wywiadu. wszyscy oni koncentrowali się na zwalczaniu polskich komuchów, a hitlerowcy harcowali bezkarnie.

[...]

Lepiej by mieli bezrolni i małorolni pod batem dziedzica? Albo jako "niewolnicy" u pana fabrykanta?

[...]

Po dwudziestu latach kapitalizmu w kraju, to możemy mówić tylko o zniechęceniu.

[...]

Ależ to nie jest jego odosobnione zdanie, - cała wieś mówi w podobnym tonie.

W ZSRR trwała wtedy wojna domowa.

Data: 2010-03-01 00:53:59
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Jadrys wrote:

[...]

Nieprawdą jest, że nasz kontrwywiad nie łapał hitlerowskich szpiegów.
Jeden z najsłynniejszych polskich szpiegów Jerzy Sosnowski, po złapaniu go
przez Niemców w 1936 r., został wymieniony na siedmiu agentów Abwery.

[...]

Ty masz jakąś "niewolniczą obsesję" dotyczącą Panów, Dziedziców itd.
Pooglądaj sobie zdjęcia ludzi z okresu międzywojennego. Zobacz jak po
ulicach miast chodzą ludzie uśmiechnięci i pełni życia. Czy tak zachowują
się, czy tak wyglądają ludzie ciemiężeni przez "panów fabrykantów"?
Bzdury jakieś komunistyczne ktoś ci wbił do głowy i je tutaj wypisujesz.
Myślisz, że my wszyscy nie mieliśmy ojców albo dziadków, którzy pamiętali
tamte czasy?
Mnie ani mój dziadek, ani mój ojciec nigdy nie skarżyli się na tamte czasy.
Nie mam też znajomych, którzy narzekali na jakikolwiek przedwojenny ucisk.

[...]

Jakiego kapitalizmu? My mamy wielkie gówno, a nie żaden kapitalizm.
Ot taki socjalizm kapitalistyczno-wydymiarski.

[...]

Ok, rozumiem i już napisałem, że w to wierzę, ale zapytaj ich wszystkich
czy pamiętają jak wówczas było na całym świecie. Czy to aby nie wina kryzysu
z lat 30-tych.

[...]

Jaka wojna domowa?
Wojana domowa w Rosji Radzieckiej była w pierwszych kilku latach po
Rewolucji Październikowej. Związek Radziecki powstał w 1922 r., gdy władza
bolszewików była na tyle silna, że nie mieli wewnętrznych wrogów, a
wszystkie powstania przeciw nim były dawno "rozliczone".

Owszem pierwszy głód był w roku 1921, kiedy to bolszewicy chcąc zdobyć
pieniądze na broń wywołali głód. Pochłonął on ponad 5 mln ofiar i
rzeczywiście był w czasach ostatnich powstań chłopskich (wojna domowa).

Ale następny był już w latach mocnej władzy Stalina w latach 1932-1933
i pochłonął prawdopodobnie ok. 15 tys. ofiar.

Słyszałeś o "Dekrecie o pięciu kłosach", który za zerwanie pięciu kłosów
zboża przewidywał karę śmierci?
--
Pit

Data: 2010-02-25 09:52:23
Autor: awe

boukun wrote:

[...]

Jadrys ty glupi czy o droge pytasz? Powinienes wiedziec ze urzad bezpieczenstwa nie lamal w PRL'u prawa bo byl poza prawem z czego korzystal
awe

Data: 2010-02-25 10:54:53
Autor: sofu

> [...]
Jadrys ty glupi czy o droge pytasz? Powinienes wiedziec ze urzad
bezpieczenstwa nie lamal w PRL'u prawa bo byl poza prawem z czego

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Panowie pozwólcie, ze wezme udział w waszej dyskusji i powiem to co jest
oczywiste.

1) Każda władza ma swoje sily bezpieczenstwa  Miala je tez II RP, ktora
zwalczała komunistów i zydokomune, faszystów itp. Wiem cos na ten temat
bowiem brat mojego dziadka odebral zdrowie niejednemu komuniscie za co go
ostro scigali po wojnie i za co siedzial w komunistycznym wiezieniu.
Przeszedł cieżkie sledztwa, siedzial tygodniami w celach po kostki w wodzie
itp itd.
Jego obronca na procesie uzył argumentów ktore "uznali" nawet komunistyczni
sedziowie dajac mu tylko 6 lat, a nie KŚ.
Kazdy ustrój ma swoje sily bezpieczenstwa ktore mu słuza. II RP tez je miala
a on słuzył jej wiernie w przekonaniu że słuzy Narodowi Polskiemu.

2) Przy zmianach ustrojowych nowa władza lubi sie mscić na funkcjonariuszach
starego systemu. W naszym przypadku chodzi raczej o populistyczne
potraktowanie sprawy niz rzeczywista sprawiedliwość.

3) Odbieranie nabytych praw w spsob zbiowowy jest bardzo niebezpieczne. Gdyz
gdy sie to raz uda rodzi pokuse dla władzy do poszerzania kręgu tych ktorym
przywileje mozna odebrac. Moze sie zdarzyc ze pewnego dnia ktos wpadnie na
to aby zrównać wszystkie emerytury do jakiegos poziomu bo tak jest
sprawiedliwiej. Albo sie bedzie odbierac cokolwiek komukolwiek. Droga już
bedzie przetarta do tego.

Nie chciałbym, aby ktokolwiek sadził ze bronie ubeckich emerytur, ale mamy
tu do czynienia z rodzajem kwadratury koła, w ktorej demokratyczne panstwo
zjada swój własny ogon.

sofu

Data: 2010-02-25 17:25:45
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hm5hnv$aaf$1node2.news.atman.pl...

> [...]

tu do czynienia z rodzajem kwadratury koła, w ktorej demokratyczne panstwo

dawno to wszystko jest juz fikcja. piszesz o tym jakby mial byc to precedens a tak nie jest
awe

Data: 2010-02-25 13:54:36
Autor: Jadrys

boukun wrote:

[...]

Teraz jednak nie ma PRL-u, jest III RP i możemy sobie pozwolić na oddzielenie winnych od niewinnych. Jakim prawem pozbawiać emerytury kogoś kto roznosił wodę dla aresztantów w kazamatach SB?

Data: 2010-02-25 16:03:24
Autor: cirrus
boukun wrote:
[...]

Czasami można się zastanawiać, czy tylko zadajesz głupie pytania czy jesteś taki glupi:
# Urząd Bezpieczeństwa Publicznego, UBP, potocznie Urząd Bezpieczeństwa, UB, powołany formalnie do ochrony bezpieczeństwa państwa, faktycznie służący likwidacji wszelkich form oporu w okresie powstawania i utrwalania władzy komunistycznej w Polsce.
Do pierwszoplanowych zadań UBP należało zniszczenie wszystkich organizacji podziemnych o orientacji zachodniej. Po pierwszej fali aresztowań oficerów AK dokonanych po akcji Burza, UBP wraz z NKWD nasilił penetrację środowiska konspiracyjnego w poszukiwaniu nie ujawnionych członków AK i innych organizacji niepodległościowych. Aresztowanych osadzano w obozach w Polsce, bądź wywożono do łagrów w głąb ZSRR.
Po likwidacji konspiracji zbrojnej, UBP przystąpił do rozpracowania Zrzeszenia Wolność i Niezawisłość. W 1950 w procesie przywódców tej organizacji na śmierć skazano siedem osób, m.in. Ł. Cieplińskiego (Pługa). UBP oddał nieocenione usługi PPR w walce z jej przeciwnikiem politycznym, jakim było Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL), dopuszczając się pacyfikacji wsi i mordów na jego działaczach. Szczególną rolę odegrał w okresie "referendum ludowego" w 1946, nie dopuszczając przedstawicieli opozycji do udziału w komisjach wyborczych, wreszcie fałszując wyniki wyborów.
Po zwycięstwie komunistów, przypieczętowanym wyborami do Sejmu Ustawodawczego (1947), działalność UBP zwróciła się przeciwko przedwojennym oficerom. W 1951 zorganizowano pokazowe procesy S. Tatara, T. Utnika, J. Kuropieski i innych (tzw. proces generałów). Łącznie skazano wówczas na śmierć 27 oficerów. UBP poszukiwał wrogów nowego ustroju także wśród komunistów, doprowadzając do aresztowania m.in. M. Spychalskiego (1950) i W. Gomułki (1951).
Terror dosięgnął Kościoła katolickiego. W 1951 odbył się proces biskupa kieleckiego C. Kaczmarka i grupy księży, w 1953 aresztowano kardynała i prymasa S. Wyszyńskiego. Struktury śledcze UBP dopuszczały się prowokacji, stosowały tortury, w wielu wypadkach doprowadzając przesłuchiwanych do śmierci. W 1956 powołano Służbę Bezpieczeństwa, do której przeszła większość dawnych funkcjonariuszy UBP. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgh7j

--
stevep

Data: 2010-02-25 21:21:03
Autor: Jadrys

boukun wrote:

[...]

No i co? odpowiedziałeś choć na jedno z moich pytań? Za morderstwa, tortury itp. sprawy karą jest odebranie emerytur?  Jeżeli za te morderstwa tortury itp. oskarża się nie poszczególnych ludzi a służby bezpieczeństwa jako całość to dlaczego byłej bezpieki nie uznajemy jako organizacji  przestępczej??

Data: 2010-02-26 11:43:50
Autor: cirrus
boukun wrote:
[...]

Zdecydowanie uznaje ją za organizacje przestępczą.

--
stevep

Data: 2010-02-26 14:21:42
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-26 11:43, cirrus pisze:

[...]

Nie masz prawa uznawać za przestępce kogoś kto nie zrobił nic złego. Takie są zasady państwa prawa.

Data: 2010-02-26 17:35:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm8ht1$fkv$2news.onet.pl...
[...]

PRL nie był państwem prawa.

--
stevep

Data: 2010-02-26 22:41:41
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-26 17:35, cirrus pisze:
[...]

Ale RP podobno jest.

Data: 2010-02-27 09:45:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm9f6g$tl0$2news.onet.pl...
[...]

Podobno, choć ma wady.

--
stevep

Data: 2010-02-27 23:06:36
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-27 09:45, cirrus pisze:

[...]

Cały ustrój panujący w RP  to jedna wielka wada.

Data: 2010-02-28 08:46:07
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hmc517$n8b$2news.onet.pl...
[...]

A ty to jedno chodzące nieszczęście.

--
stevep

Data: 2010-03-07 19:46:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-28 08:46, cirrus pisze:

Cały ustrój panujący w RP  to jedna wielka wada.

A ty to jedno chodzące nieszczęście.

Tak, to prawda. Nie potrafię się cieszyć z życia gdy widzę tyle nędzy wokół siebie.

Data: 2010-03-08 10:19:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hn0s9v$seg$7news.onet.pl...
W dniu 2010-02-28 08:46, cirrus pisze:
Cały ustrój panujący w RP  to jedna wielka wada.
A ty to jedno chodzące nieszczęście.
Tak, to prawda. Nie potrafię się cieszyć z życia gdy widzę tyle nędzy wokół siebie.

To pomagaj zamiast stękać.

--
stevep

Data: 2010-03-08 13:17:20
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-08 10:19, cirrus pisze:
[...]

No coś ty. Jak na razie kapitalistyczne wiecznie nienażarte świńskie ryje są pod ochroną. - Nie mogę ich zacząć eliminować żeby poprawić los biedaków.

Poserzy Kaczyńscy obronili generałów