Posiadacze WM nie korzystaja z internetu

Data: 2009-06-25 08:21:17
Autor: ToMasz
Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
Jan Strybyszewski pisze:
Katastrofa normalnie. ......

Polska

16% udział Apple w rynku przegladaczy internetu z telefonow.
To wiecej niz wszyscy producenci poza Nokia (brak WM) i SE (sladowa
Xperia) razem wzieci - lacznie z myphonami .
Taki HTC wszystkie modele ma 1,13% Blackberry 0,4% udziału w rynku

A teraz modele

1) iPhone  14,96%
9) iPod Touch 2,45%
12) Omnia 1,66% (najlepszy WM)
44) TyTn II 0,39%  (najlepszy HTC)

Tak wiemy ze na WM sa wspaniale przegladarki i sa to w pelni internetowe
urzadzenia

ciekawi mnie jak badano korzystanie z internetu. Czy liczy sie gsm czy
także wi fi? Czy liczono ilość otwarć www, czy transfer. JAk ilość
otwarć, to sie nie dziwie. jak transfer.... chmmm ja prawie codziennie
słucham radia przez telefon z WM, i czasem korzystam z niego jako
słuchawki skype/Voip. Wiem ze dużo ludzi tak robi. jednak to zerowe
wykorzystanie www, i w wiekszości zerowe GSM...
Wszystko zależy jak sie to liczy.

ToMasz

Data: 2009-06-25 09:05:50
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

ciekawi mnie jak badano korzystanie z internetu. Czy liczy sie gsm czy
także wi fi?

Mysle ze napewno wifi skoro jest ipod Touch z 2,26%

[...]

To Gemius wiec zapewne "per strona WWW" oczywiscie ze zdaje sobie sprawe ze nikt radia nie slucha na K800 po GSM (trzeci telefon w zestawieniu).

Posiadacze WM nie korzystaja z internetu