Posiadacze i znawcy Moto

Data: 2020-01-10 22:27:01
Autor: xxx
Posiadacze i znawcy Moto
It happens that Trybun formulated :
Może ktoś opanował arkana wstrzymania aktualizacji łatek bezpieczeństwa w tym telefonie, i uchyli rąbka tajemnicy? Rzecz dotyczy Moto G7 Power ale inne moga mieć podobnie. Automatyczne aktualizacje wyłaczone a ona i tak nie porzuca zamiaru pobrania i instalacji tych poprawek, tylko niski stan baterii ją powstrzymuje.

Ja mam moto one, nie testowałem żadnego sposobu ale w opcjach programisty jest taka opcja automatyczne aktualizacje systemu, można ją wyłączyć.
Wiem też że przynajmniej w one tak jest że jak się zrobi roota to nie da się zainstalować aktualizacji żadnych, ale jak to działa to jeszcze nie sprawdzałem bo nie mam potrzeby rootowania.
Inna opcja to poszukać gdzieś w powiadomieniach może da się to ukryć jakoś.
Jeśli nic nie zadziała to pytanie na xda trzeba wrzucić. Pewnie pomogą, może trzeba zrootować i zmienić wartość jakąś tylko w pliku systemowym. To tylko domysły, ale trzeba dobrze poszukać, może patent jakiś jest na to.

Posiadacze i znawcy Moto