Posiedzenie w sprawie zarzadzenia wykonania kary warunkowo zaw ?

Data: 2011-03-10 20:36:06
Autor: Adas
Posiedzenie w sprawie zarzadzenia wykonania kary warunkowo zaw ?
Witam,

Mam takie pytanie, kiedys mialem sytuacje ze pobilem policjanta. Dostalem kare
grzywny, kuratora i zawiasy 2 na 3. Mialem w tej sprawie dwie rozprawy sadowe.
Do dzisiaj nie splacilem grzywny, az przyszlo mi pismo o takim tytule. Czym to
grozi ? Do tej pory nie mialem srodkow na splate grzywny, co sad teraz moze
zrobic ? Czy moge zapewnic o wplacie grzywny ? W jakims systemie ratalnym ?
Mam na utrzymaniu zone i dziecko, jestem jedynym zywicielem rodziny. --

Data: 2011-03-10 21:45:09
Autor: Bogdan
Posiedzenie w sprawie zarzadzenia wykonania kary warunkowo zaw ?

Czym to grozi ? Do tej pory nie mialem srodkow na splate grzywny, co sad teraz moze
zrobic ? >

Grozi tym co w tytule. Odwieszą zawieszenie.

Bob

Data: 2011-03-11 00:32:59
Autor: SDD

Użytkownik " Adas" <2qazs@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilbcnl$9kc$1inews.gazeta.pl...
Mam takie pytanie, kiedys mialem sytuacje ze pobilem policjanta. Dostalem kare
grzywny, kuratora i zawiasy 2 na 3. Mialem w tej sprawie dwie rozprawy sadowe.

I tak po prostu nie placiles?
Nie pisales o rozlozenie na raty, o zamiane na odpracowanie, itp?

zrobic ? Czy moge zapewnic o wplacie grzywny ? W jakims systemie ratalnym ?

O systemie ratalnym to trzeba bylo myslac wczesniej, jak przyszedl kwitek do zaplacenia.
Teraz to sad moze topotraktowac jako scieme zwykla, no bo wlasnie taka sciema to bedzie - ale tylko to Ci pozostalo.

Mam na utrzymaniu zone i dziecko, jestem jedynym zywicielem rodziny.

Teraz sie role odwroca - to oni beda Cie zywic wysylajac Ci paczki :)

Jak Ci odwiesza, to tez sa rozne sposoby, zeby nie trafic za kratki - ale trzeba dzialac, pisac wnioski o odroczenie, o ponowne zawieszenie, sciemniac, dawac w lape lekarzom...
Generalnie jak schowasz glowe w piasek, to przyjada, zbiora Cie za dupe i wsadza do pierdla.

Pozdrawiam
SDD

Posiedzenie w sprawie zarzadzenia wykonania kary warunkowo zaw ?