Posłanka .Nowoczesnej o Petru: ,,To zawodnik wagi ciężkiej”.ŤZ’vŽľ˙ŚŒ Bž'ˇ

Data: 2017-01-09 14:17:50
Autor: A. Filip
Posłanka .Nowoczesnej o Petru: ,,To zawodnik wagi ciężkiej”.ŤZ’vŽľ˙ŚŒ Bž'ˇ
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
Posłanka .Nowoczesnej o Petru: ,,To zawodnik wagi ciężkiej". Ona tak na
poważnie?

Posłanki .Nowoczesnej ścigają się z kabaretami o to, kto bardziej
rozśmieszy Polaków. Internauci mają zaś niezły ubaw po publicznych
występach parlamentarzystek od Ryszarda Petru. Wczoraj wieczorem - po
raz kolejny zresztą - błysnęła Joanna Scheuring-Wielgus.

http://m.niezalezna.pl/91830-poslanka-nowoczesnej-o-petru-zawodnik-wagi-ciezkiej-ona-tak-na-powaznie

Czy przygniata ją swoją ciężką wagą? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Posłanka .Nowoczesnej o Petru: ,,To zawodnik wagi ciężkiej”.ŤZ’vŽľ˙ŚŒ Bž'ˇ