Posłanka PO kpi ze Smoleńska i powodzi!

Data: 2010-06-30 23:30:09
Autor: awe
Posłanka PO kpi ze Smoleńska i powodzi!
Data: 2010-06-30 21:33:04
Autor: Eulalia Browarek
Posłanka PO kpi ze Smoleńska i powodzi!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0gcs5$ft5$1news.onet.pl...
http://www.fakt.pl/Poslanka-PO-kpi-ze-Smolenska-i-powodzi-,artykuly,75616,1.html

Jak śmiesz kpić sobie ze znaków Opatrzności Bożej ?!?!?! Gdybyśmy intronizowali Chrystusa na Króla Polski, te znaki nie byłyby potrzebne! Maluczcy niedowiarkowie znów nie potrafią zrozumieć sygnałów od Najwyższego! Ta kobieta objawia prawdę, a Ty pyłku marny wątpisz...

Zennon

Data: 2010-06-30 23:46:25
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0gd6f$tib$1tioat.net...

[...]

sorrki ale ja tylko puscilem linka i nawet tego nie czytam. ciesze sie ze zapoznales sie z artykulem z faktow:-) mkrawanowi obiecalem 117 linkow ale jednak chyba mi sie nie chce. Jak utrzymam te 17 to i tak bedzie wiecej o 10 niz wczoraj
awe

Posłanka PO kpi ze Smoleńska i powodzi!