Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...

Data: 2010-10-28 12:43:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
Możecie mnie gdzieś pocałować - oto słowa, które usłyszeli policjanci, gdy zatrzymali do kontroli samochód. Kobieta za kierownicą wpadła w szał - groziła funkcjonariuszom, że "ich załatwi", a na koniec pokazała legitymację poselską. Była to bowiem jedna z parlamentarzystek Prawa i Sprawiedliwości.

"Możecie mnie w d... pocałować" - krzyczała Anna Sikora z PiS - twierdzi "Super Express". Policjanci zatrzymali ją niedaleko domu prezesa partii, Jarosława Kaczyńskiego za to, że rozmawiała w czasie jazdy przez komórkę. Posłanka ani myślała przyjąć mandat. Od razu zaatakowała funkcjonariuszy.

Jak powiedzieli gazecie policjanci, posłanka ostro się awanturowała. Zaczęła wymachiwać legitymacją poselską i krzyczała, że ich załatwi. Mundurowi o incydencie zawiadomili prokuraturę i swych przełożonych.

"Mogę potwierdzić, że wpłynęła do nas notatka służbowa sporządzona przez funkcjonariuszy policji na temat incydentu z posłanką Sikorą" - mówi "Super Expressowi" Katarzyna Szyfer, szefowa Prokuratury Rejonowej Warszawa-Żoliborz.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/307128,poslanka-pis-do-policji-mozecie-mnie-pocalowac-w-d.html

Głupota dopada wszystkich, niezależnie od przynależności partyjnej.

Data: 2010-10-28 13:07:09
Autor: CeSaR
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
"Możecie mnie w d... pocałować"

No ale z treści artykułu nie wynika, czy policjanci z pozwolenia skorzystali czy nie.
Może ona brzydka jakaś? A w legitymacji miała ładniejsze zdjęcie?

Data: 2010-10-28 13:11:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:iabldv$gbo$1news.onet.pl...
"Możecie mnie w d... pocałować"

No ale z treści artykułu nie wynika, czy policjanci z pozwolenia skorzystali czy nie.
Może ona brzydka jakaś? A w legitymacji miała ładniejsze zdjęcie?

Tu jest także jej zdjęcie:
http://www.fakt.pl/Poslanka-PiS-Pocalujcie-mnie-w-dupe-Do-policji,artykuly,86364,1.html

Data: 2010-10-28 13:16:14
Autor: CeSaR
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
Tu jest także jej zdjęcie:
http://www.fakt.pl/Poslanka-PiS-Pocalujcie-mnie-w-dupe-Do-policji,artykuly,86364,1.html

No to ja bym podziękował za propozycję.

Data: 2010-10-28 14:04:58
Autor: raff
W dniu 2010-10-28 13:16, CeSaR pisze:
Tu jest także jej zdjęcie:
http://www.fakt.pl/Poslanka-PiS-Pocalujcie-mnie-w-dupe-Do-policji,artykuly,86364,1.html

No to ja bym podziękował za propozycję.

Prosze bardzo. Podziekuj i caluj. Ucieszy sie.

R.

Data: 2010-10-28 15:58:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Pos�anka PiS do policji: Moşecie mnie poca�owa� w d...

http://www.fakt.pl/Poslanka-PiS-Pocalujcie-mnie-w-dupe-Do-policji,artykuly,86364,1.html

> No to ja bym podziÄ&#65533;kowaĹ&#65533; za propozycjÄ&#65533;.

Prosze bardzo. Podziekuj i caluj. Ucieszy sie.

RAFAŁELA siem łodezwoł...!

To widzem, że takom miłość uwielbios...
Chmmmm...,
- tes lubiem łodcasudocasu Marynem w sparkem wycmokać, ale powim ci ze niemoze
wincyj, jak 20 mieć, bo ino takie młudki pikne łorgazmusy psezywajom,
wyksykujonc i wijonc siem psytym łokrutnie...

Ale powim ci, ze cmokom ino wsparkem. Wdupem byłobymi jakosik niepsyjemnie,
pseca z takiego rowa straśnie zajezdzo...

Ale, jaktak lubis...

Data: 2010-10-28 16:50:48
Autor: u2
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
Możecie mnie gdzieś pocałować - oto słowa, które usłyszeli policjanci

To albo gdzieś, albo w 4 litery.

Jak ładna to można pocałować :)

Data: 2010-10-30 16:31:23
Autor: pluton
[...]

Przemówiła językiem pisowskiem miłości.

Nullification

Data: 2010-10-31 02:36:48
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaha3v$9kk$1inews.gazeta.pl...
Możecie mnie gdzieś pocałować - oto słowa, które usłyszeli policjanci,

"Bogu" Niech Bedom Dzienki
za te slowa pod kierunkiem bandyckiej mafii pod dow. gen. Kluka zwanej w Polsce Milicja a potem Polica
Bo oto SLOWA BOR-ZE
Nie pzostaje nic do powiedzenia chyba poza ...
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
http://www.smog.pl/wideo/979/allah_akbar_allah_akbar/

A mie chociarzby w dupe cielowali Rusy PiSy i gnoje
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar

A tera WY PIERDOLONE Rzydy Urbany i jednoczesnie Urbahy z PZPR i dupczyciele dzieci Polanscy co?
Oplacalo sie kredyt konsolidacyjny zamiast 20% to 40% dawac Polakowi?
Tfu!
Zawsze prawie Rzydy to debile

Data: 2010-10-31 02:38:03
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
a co? liczyla NA TO, ze w CI... pedaly z policji Kluka jenierala z ZSRR cielujom?

Data: 2010-10-31 00:05:28
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Nie ona jedna i nie tylko z tej partii tak sie zachowala.  Nie jest to oczywiscie proba jej usprawiedliwienia, gdyz powinna byc za to ukarana,
tylko zacheta dla Pana aby pisal takze o podobnych wypadkach dotyczacych
czlonkow wszystkich parii.

Taki jest niestety stan polskich elit.  Tylko jeden obraza policjantow
a inny nazywa Polski Narod bydlem.  Wielu z "autorytetow" i "rzadzicieli"
probuje stawiac sie ponad prawem.  Ta poslanka z PiS nie jest wyjatkiem.

Czy z tego incydentu wynika dla Pana np. wniosek, ze w takim razie mozna
bezkarnie rozkradac Polske, grubiansko obrazac, grozic czy nawet mordowac opozycje a moze w ogole Polske oddac pod obce wladanie?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-31 10:15:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaibs8$ou2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto bezkarnie rozkrada Polskę (po nazwiskach)? Kto grubiańsko obraża (proszę podać wszystkich i po nazwiskach)? Kto morduje opozycję (po nazwiskach)? Kto chce Polskę oddać w obce władanie (po nazwiskach)?

Data: 2010-10-31 10:34:42
Autor: u2
[...]

Ci co prywatyzują na siłę polskie firmy i pozbawiają miejsc pracy setki
tysięcy Polaków.

Ci co chcą się nachapać m.in. na hazardzie.

Ci co nawołują do dorzynania watah i patroszenia polityków.

Łatwo ustalić ich nazwiska.

Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...