Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...

Data: 2010-10-30 16:31:23
Autor: pluton
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
Możecie mnie gdzieś pocałować - oto słowa, które usłyszeli policjanci, gdy
zatrzymali do kontroli samochód. Kobieta za kierownicą wpadła w szał -
groziła funkcjonariuszom, że "ich załatwi", a na koniec pokazała
legitymację
poselską. Była to bowiem jedna z parlamentarzystek Prawa i
Sprawiedliwości.

Przemówiła językiem pisowskiem miłości.

Nullification

Data: 2010-10-31 02:36:48
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaha3v$9kk$1inews.gazeta.pl...
Możecie mnie gdzieś pocałować - oto słowa, które usłyszeli policjanci,

"Bogu" Niech Bedom Dzienki
za te slowa pod kierunkiem bandyckiej mafii pod dow. gen. Kluka zwanej w Polsce Milicja a potem Polica
Bo oto SLOWA BOR-ZE
Nie pzostaje nic do powiedzenia chyba poza ...
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
http://www.smog.pl/wideo/979/allah_akbar_allah_akbar/

A mie chociarzby w dupe cielowali Rusy PiSy i gnoje
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar
Allah Akhbar

A tera WY PIERDOLONE Rzydy Urbany i jednoczesnie Urbahy z PZPR i dupczyciele dzieci Polanscy co?
Oplacalo sie kredyt konsolidacyjny zamiast 20% to 40% dawac Polakowi?
Tfu!
Zawsze prawie Rzydy to debile

Data: 2010-10-31 02:38:03
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...
a co? liczyla NA TO, ze w CI... pedaly z policji Kluka jenierala z ZSRR cielujom?

Posłanka PiS do policji: Możecie mnie pocałować w d...