Posłanka PiS ścigana za niezapłacone rachunki

Data: 2012-07-02 21:37:22
Autor: Przemysław W
Posłanka PiS ścigana za niezapłacone rachunki
Burmistrz Jaworzyny Śląskiej podał do sądu posłankę Prawa i Sprawiedliwość, bo nie chciała zapłacić rachunków za wynajem świetlic.

Anna Zalewska płacić nie zamierza, bo w gminnym lokalu spotkała się z wyborcami. - A poseł przecież nie może dopłacać z własnej kieszeni do pracy na rzecz obywateli -tłumaczy Newsweek.pl Anna Zalewska.

Sprawa zaczęła się w 2010 roku, gdy posłanka PiS chciała uświadomić mieszkańcom gminy Jaworzyna Śląska, jak wielkie niebezpieczeństwo grozi im ze strony elektrowni wiatrowych. Od władz samorządowych wynajęła sale, by móc porozmawiać z wyborcami. - Po jakimś czasieprzyszły do mojego biura poselskiego trzy faktury. Każda na 150 zł. Uznałam, że to niestosowne ze strony samorządu. Nie podpisywałam przecież żadnej umowy i nie wiem dlaczego naliczono mi taką opłatę. Oczywiście odmówiłam zapłacenia ich - mówi posłanka Zalewska.

Władze gminy zwracały się do posłanki PiS jeszcze kilkakrotnie, a kiedy nie odniosło to skutkuzwróciły się z prośbą o interwencję do Sejmu. Gdy tu nie znalazły zrozumienia, sprawa posłanki trafiła do sądu. Ten jednak powództwo oddalił.

Jak się okazuje, nie tylko posłanka Zalewska ma kłopoty z płaceniem za lokale należące do samorządu. Ostatnio jej klubowa koleżanka Elżbieta Witek skarżyła się w Sejmie, że podczas jej spotkania z wyborcami doszło do awantury. - Spotkanie trwało trzy godziny, mieszkańcy nie chcieli wyjść, a mnie to już kosztowało 180 zł. - mówiła oburzona posłanka Witek.

Posłowie PiS chcą więc by Sejm, zobowiązał władze samorządowe do udostępniania posłom pomieszczeń za darmo.
- To inicjatywa skazana na porażkę. Nie możemy nakazać władzom samorządowym czegoś takiego - mówi przewodniczący komisji regulaminowej i spraw poselskich, Maciej Mroczek (RP), do którego trafił apel posłów PiS.

Samorządowcy przypominają, że przecież posłowie otrzymują środki z budżetu na działalność. - Dlatego nie powinni uchylać się od płacenia tego typu rachunków - usłyszeliśmy w urzędzie miasta Jaworzyna Śląska.

http://polska.newsweek.pl/poslanka-pis-scigana-za-niezaplacone-rachunki,93675,1,1.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-02 21:56:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsst9l$71k$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tylko posłom PiS-u?

Data: 2012-07-03 19:44:22
Autor: Przemysław M.
Posłanka PiS ścigana za niezapłacone rachunki
Dnia Mon, 2 Jul 2012 21:37:22 +0200, Przemysůaw W napisaů(a):

Burmistrz Jaworzyny Úlŕskiej podaů do sŕdu posůankć Prawa i Sprawiedliwoúă, bo nie chciaůa zapůaciă rachunków za wynajem úwietlic.

Anna Zalewska půaciă nie zamierza, bo w gminnym lokalu spotkaůa sić z wyborcami. - A poseů przecieý nie moýe dopůacaă z wůasnej kieszeni do pracy na rzecz obywateli -tůumaczy Newsweek.pl Anna Zalewska.

Do wynagrodzenia poseů PiS dopůacac powinni wyborcy.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie Józefa
Piůsudskiego zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă zwycićýonym, a

Data: 2012-07-03 20:47:23
Autor: swstr
[...]

I prawidlowo, pewnie nie bylo podpisu, sobie moga zadac i 100.000.
Faktura to nie cyrograf, napisze wiecej weksel to nie cyrograf.
Orzecznictwo Sadu Najwyzszego, troche czasu i bedzie jasne:)
Myslisz ze dlaczego firmy windykacyjne wygrywaja tylko 1/3 procesow?
Bo żądanie zaplaty to jeszcze nie jest dlug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--

Posłanka PiS ścigana za niezapłacone rachunki