Pos?anka PiS straci immunitet za "poca?ujcie mnie w d..."?

Data: 2011-02-23 15:03:31
Autor: Przemysław Warzywny
Pos?anka PiS straci immunitet za "poca?ujcie mnie w d..."?
Posłanka PiS z Wrocławia Anna Sikora może stracić immunitet. Z wnioskiem o jego uchylenie wystąpiła Prokuratura Rejonowa Warszawa-Żoliborz. Warszawska prokuratura chce jej postawić zarzut znieważenia policjantów - pisze "Rzeczpospolita".

Jak podaje gazeta, wniosek podpisany przez Prokuratora Generalnego trafi na biurko marszałka sejmu. Zgodę na uchylenie immunitetu muszą wydać posłowie.

Chodzi o sprawę z października ubiegłego roku, gdy policjanci zatrzymali samochód prowadzony przez Annę Sikorę. Według funkcjonariuszy, posłanka rozmawiała przez telefon i to było powodem kontroli.

Według wersji funkcjonariuszy, kobieta ich zwymyślała i zanim zdążyli zareagować, zaczęła wymachiwać legitymacją poselską. - Możecie mnie w d... pocałować - powiedziała. A na koniec dodała jeszcze, że ich załatwi - relacjonował policjant. Mundurowi zawiadomili o incydencie swoich przełożonych oraz prokuraturę. Ta wszczęła postępowanie w sprawie ewentualnego znieważenia funkcjonariusza publicznego na służbie.

- Nie powiedziałam, żeby mnie pocałowali w d... natomiast oni wyzwali mnie od ćwierćinteligentów - zaprzeczała doniesieniom prasowym Sikora. Policjanci - jej zdaniem - mieli grozić skuciem kajdankami, ona powiedziała: "Panowie macie pecha, jestem posłanką". Taka jest wersja wydarzeń posłanki, którą przedstawiła Wirtualnej Polsce.

Przeczytaj wersję wydarzeń przedstawioną przez posłankę PiS

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poslanka-PiS-straci-immunitet-za-pocalujcie-mnie-w-d,wid,13161874,wiadomosc_prasa.html

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-23 17:42:57
Autor: Hans Koss

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ik343n$9rf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zrób taką kimś ważnym, a juz czuje się hrabianką! Wiocha cholerna!

HansKoss

Pos?anka PiS straci immunitet za "poca?ujcie mnie w d..."?