Pos?anka PiS straci immunitet za "poca?ujcie mnie w d..."?

Data: 2011-02-23 17:42:57
Autor: Hans Koss
Pos?anka PiS straci immunitet za "poca?ujcie mnie w d..."?

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ik343n$9rf$1inews.gazeta.pl...
Posłanka PiS z Wrocławia Anna Sikora może stracić immunitet. Z wnioskiem o jego uchylenie wystąpiła Prokuratura Rejonowa Warszawa-Żoliborz. Warszawska prokuratura chce jej postawić zarzut znieważenia policjantów - pisze "Rzeczpospolita".

Zrób taką kimś ważnym, a juz czuje się hrabianką! Wiocha cholerna!

HansKoss

Pos?anka PiS straci immunitet za "poca?ujcie mnie w d..."?