Poslizg na FW20

Data: 2010-01-21 09:44:50
Autor: DJ
Poslizg na FW20
Czy ktos moze mi powiedziec jakiego poslizgu cenowego mozna sie spodziewac skladajac zlecenia PKC na okolo 50 kontraktow FW20 z biezacej serii? Ewentualnie tez jestem ciekaw orientacyjnych poslizgow dla innej ilosci kontraktow z przedzialu mniej wiecej 30-100 sztuk. Oczywiscie chodzi mi tu o statystyke wynikajaca ze sporej ilosci zlecen.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 10:28:52
Autor: Lech Dubrowski
Poslizg na FW20
[...]

Masz na mysli czas jaki uplynie miedzy zlozeniem zlecemia, a jego wejsciem na gielde, czy roznice w cenie zlecenia i cenie jego realizacji?

Jesli te 50-100 kontraktow jest w jednym zleceniu to w przypadku skladania go przez inernet czas miesci sie w granicach 1 sekundy. W przypadku zlecen z limiitem poslizg cenowy jest niedopuszczalny

Leszek

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 10:52:09
Autor: DJ
Poslizg na FW20
[...]

Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 11:04:04
Autor: kigam
Poslizg na FW20

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z limiitem poslizg cenowy jest niedopuszczalny

Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Wiedziałem, że ta wypowiedź Cię wyczerpała ;-). A wracając do meritum,
zreszta pewnie na to wpadłeś, że bez warunków rynkowych przynajmniej
przybliżonych to nie da się odpowiedzieć sensownie. Rozumiem, że chodzi Ci o
warunki niesprzyjające ;-0, dobrze jest wziąć świeczke 1min a jak wolisz
30sek i teraz ja się bawiłem kiedyś dla przedziału 600-1000 futów i powyżej
1000. Długość świeczki = twój pech.

Data: 2010-01-21 11:31:51
Autor: DJ
Poslizg na FW20
[...]

Oczywiscie, ze wiele zalezy od warunkow rynkowych. Z tego wzgledu napisalem, ze chodzi mi o "statystyke wynikajaca ze sporej ilosci zlecen". Jezeli ktos skladal juz np. 100 takich zlecen to potrafi powiedziec, ze sredni poslizg to np. x punktow, a maksymalny jaki mu sie przydarzyl to y punktow.
Pomysl z analiza swieczek na malym TF jest ciekawy, ale i tak wolalbym opinie od praktykow.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 13:55:36
Autor: Lech Dubrowski
Poslizg na FW20
Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Nie uzywam zlecen PKC bo wiekszosci przypadkow generuja strate

Leszek

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 11:20:53
Autor: macieks
Poslizg na FW20
On 21 Sty, 13:55, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Nie uzywam zlecen PKC bo wiekszosci przypadkow generuja strate

> [...]

Używam zleceń PKC, bo w większości przypadków chronią przed stratą
albo przynoszą zyski :)

Data: 2010-01-21 11:45:41
Autor: DJ\(Dominik\)
Poslizg na FW20
Wszystko zależy od głębokości arkusza, ale powinieneś zakładać, że walnięcie pkcem na 50 fut będzie kosztowało lekko 5 pkt. Grając pkcami zdarzało mi się nawet dostać kilkanaście punktów (gdy idą aktywacje na dużych szpicach), a nigdy na pojedynczym portfelu nie składałem zleceń powyżej 30 fut

Trzeba mieć rozłożone zlecenia na kilka systemów, gdzie poziomy się nie pokrywają i kombinować z rozwiązaniami o małej ilości transakcji. Ja dodatkowo opracowałem sobie taki model do omijania poślizgów. Nie jest to rzecz doskonała i wymaga ciągłego siedzenia przy rynku, ale akurat taka mam pracę. Gdy się handluje "z doskoku" mając inne rzeczy na głowie, to model już nie jest to do przyjecia, bo to by groziło, że zostanie się ze złą pozycją, gdy rynek przeleciał przez sygnały, czyli ręka w nocniku aż po samą szyję.

Trading na większych wolumenach to nie jest łatwy chleb, tym bardziej gdy ostatnio zmienność zdycha i brakuje wyraźnych trendów.

DJ

Data: 2010-01-21 12:14:06
Autor: DJ
Poslizg na FW20
[...]

Dziekuje za konkretna odpowiedz - o taka mi wlasnie chodzilo.
Od paru miesiecy gram paroma kontraktami testujac krotkoterminowy system i wlasnie sie zastanawiam iloma kontraktami da sie grac skladajac zlecenia PKC. Z tego co jednak widze to trzeba by sie ograniczyc albo do niewielkiej ilosci kontraktow albo inaczej rozgrywac skladanie zlecen.
Wyglada na to, ze trzeba bedzie pozostac przy systemie srednioterminowym, a krotkoterminowy stosowac jako drugi.

Pozdrawiam

Darek

Poslizg na FW20