Poslizg na FW20

Data: 2010-01-21 10:28:52
Autor: Lech Dubrowski
Poslizg na FW20
Czy ktos moze mi powiedziec jakiego poslizgu cenowego mozna sie spodziewac skladajac zlecenia PKC na okolo 50 kontraktow FW20 z biezacej serii? Ewentualnie tez jestem ciekaw orientacyjnych poslizgow dla innej ilosci kontraktow z przedzialu mniej wiecej 30-100 sztuk. Oczywiscie chodzi mi tu o statystyke wynikajaca ze sporej ilosci zlecen.

Masz na mysli czas jaki uplynie miedzy zlozeniem zlecemia, a jego wejsciem na gielde, czy roznice w cenie zlecenia i cenie jego realizacji?

Jesli te 50-100 kontraktow jest w jednym zleceniu to w przypadku skladania go przez inernet czas miesci sie w granicach 1 sekundy. W przypadku zlecen z limiitem poslizg cenowy jest niedopuszczalny

Leszek

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 10:52:09
Autor: DJ
Poslizg na FW20
[...]

Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 11:04:04
Autor: kigam
Poslizg na FW20

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z limiitem poslizg cenowy jest niedopuszczalny

Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Wiedziałem, że ta wypowiedź Cię wyczerpała ;-). A wracając do meritum,
zreszta pewnie na to wpadłeś, że bez warunków rynkowych przynajmniej
przybliżonych to nie da się odpowiedzieć sensownie. Rozumiem, że chodzi Ci o
warunki niesprzyjające ;-0, dobrze jest wziąć świeczke 1min a jak wolisz
30sek i teraz ja się bawiłem kiedyś dla przedziału 600-1000 futów i powyżej
1000. Długość świeczki = twój pech.

Data: 2010-01-21 11:31:51
Autor: DJ
Poslizg na FW20
[...]

Oczywiscie, ze wiele zalezy od warunkow rynkowych. Z tego wzgledu napisalem, ze chodzi mi o "statystyke wynikajaca ze sporej ilosci zlecen". Jezeli ktos skladal juz np. 100 takich zlecen to potrafi powiedziec, ze sredni poslizg to np. x punktow, a maksymalny jaki mu sie przydarzyl to y punktow.
Pomysl z analiza swieczek na malym TF jest ciekawy, ale i tak wolalbym opinie od praktykow.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 13:55:36
Autor: Lech Dubrowski
Poslizg na FW20
Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Nie uzywam zlecen PKC bo wiekszosci przypadkow generuja strate

Leszek

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-01-21 11:20:53
Autor: macieks
Poslizg na FW20
On 21 Sty, 13:55, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> Tak jak juz pisalem chodzi mi o poslizg cenowy przy zleceniu PKC.

Nie uzywam zlecen PKC bo wiekszosci przypadkow generuja strate

> [...]

Używam zleceń PKC, bo w większości przypadków chronią przed stratą
albo przynoszą zyski :)

Poslizg na FW20