Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))

Data: 2012-05-11 12:07:07
Autor: Obserwator
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))

Dlaczego spoleczenstwo boi sie takich tchorzliwych lajdusow?? Naprawde to oni sie boja spoleczenstwa !!

http://niezalezna.pl/28158-poslowie-platformy-zabarykadowali-sie-w-sejmie

Data: 2012-05-07 05:54:20
Autor: pluton
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))
http://niezalezna.pl/28158-poslowie-platformy-zabarykadowali-sie-w-sejmie

Kuzwa, moze by ich tak szybciutko podpalic ?

Nullification

Data: 2012-05-11 16:06:28
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> http://niezalezna.pl/28158-poslowie-platformy-zabarykadowali-sie-w-sejmie

Kuzwa, moze by ich tak szybciutko podpalic ?

ale wczesniej zmiencie sobie DATE, wysylania tekstow, Marku Pluta z Lodzi.

Data: 2012-05-11 18:13:19
Autor: raff
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))

Tak sie pluton nazywa ? Huehehehe

R.

Data: 2012-05-11 16:31:22
Autor: Obserwator
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
>ale wczesniej zmiencie sobie DATE, wysylania tekstow, Marku Pluta z Lodzi.

Tak sie pluton nazywa ? Huehehehe

 ano tak. Nazwisko odpowiednie do jego cech charakteru:)

Z Lodzi pochodzil np. Jozef Pluta - bardzo oddany systemowi komuszemu, esbek.

Kiedys zamiescilem informacje na temat tego Jozka esbeka (przyznam, ze celowo to zrobilem: ). Ten grupowu pluton, w tym akurat dniu zamieszczal pod kazdym wpisem, swoje gornolotne przemyslenia, ale ten o Jozku Pluta nie skomentowal. Ciekawe dlaczego?:)

Data: 2012-05-11 19:39:33
Autor: pluton
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))
kapucha, doniosles juz na mnie do prokurwatury ?

Nullification

Data: 2012-05-11 17:48:54
Autor: Obserwator
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
kapucha, doniosles juz na mnie do prokurwatury ?

dziennikarze sledczy ktorzy informuja spoleczenstwo to tez kapuchy, pojebany
cwoku sowiecki?

Data: 2012-05-11 20:41:57
Autor: raff
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))
On Fri, 11 May 2012 19:39:33 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

kapucha, doniosles juz na mnie do prokurwatury ?

Dziadek komuch ? No prosze, pluton, i SBek.

I takie sa przodki tych calych Polokow Prawdziwych, Cyckow i innych
czerwonych...

R.

Data: 2012-05-11 19:08:14
Autor: Obserwator
wrote:

>kapucha, doniosles juz na mnie do prokurwatury ?

Dziadek komuch ? No prosze, pluton, i SBek.

I takie sa przodki tych calych Polokow Prawdziwych, Cyckow i innych
czerwonych...

*Prawdziwy Polak* - jest odbierane zle. To okreslenie pejoratywne.

   * Ohydne, najpodlejsze skojarzenia. Prawdziwy Polak kojarzy się ciemniakiem,
faszystą, brudasem, katolickim radykałem, wieśniakiem zapyziałym.

 Gdy chce się jakiemuś Polakowi dokopać wszystkim naraz, a nie ma czasu lub
cierpliwości, to się mówi lub pisze *Prawdziwy Polak*. To okreslenie Polakow, zostalo wymyslone przez funkcjonariuszy z kregow
GazWyb, aby ponizac Polakow.

Ten Marek Pluta (pluton), ani cyc - nie kwalifikuja sie do tego okreslenia, bo
oni cholera wie kim sa i za kogo sie uwazaja. Komunista taki jak cyc juz z
mety wypada, bo komunisci wlasciwie nie maja narodowsci. To internacjonalisci.

Dlatego mnie niesamowicie rozsmiesza taki ktos kto pisze pod ksywa *jadrys*
czy bekon ktorzy pisza o sobie - Polak:)) Polecam ten swietny tekst na temat okreslenia *Prawdziwy Polak*:

http://kontrowersje.net/tresc/prawdziwa_polska_dla_prawdziwych_polakow

Data: 2012-05-11 23:29:59
Autor: u2
W dniu 2012-05-11 21:08,  Obserwator pisze:
*Prawdziwy Polak* - jest odbierane zle. To okreslenie pejoratywne.

Ba, nawet na psp jest to okreslenie dyskredytowane przez niejakiego
"prawdziwego poloka" aka kozojebce ;)

Data: 2012-05-11 23:38:16
Autor: raff
On Fri, 11 May 2012 23:29:59 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2012-05-11 21:08,  Obserwator pisze:
*Prawdziwy Polak* - jest odbierane zle. To okreslenie pejoratywne.

Ba, nawet na psp jest to okreslenie dyskredytowane przez niejakiego
"prawdziwego poloka" aka kozojebce ;)

On tez byl w SB, albo mial tatusia w SB. Tu sami oni tacy, kozojebcy.

R.

Data: 2012-05-11 23:39:58
Autor: raff
[...]

A Kawecki to ani chybi musial byc splodzony przez Budionnego
(wzglednie jego KonArmie).

R.

Data: 2012-05-11 10:52:11
Autor: matador
Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))
On 11 Maj, 14:07, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Dlaczego spoleczenstwo boi sie takich tchorzliwych lajdusow??

Naprawde to oni sie boja spoleczenstwa !!

http://niezalezna.pl/28158-poslowie-platformy-zabarykadowali-sie-w-se...

Podobno Wujec odpłynął na motorówce, czy jakoś tak...

matador.

Data: 2012-05-16 07:37:20
Autor: stevep

wrote:
[...]

Nie odpłynął tylko odfrunął kretynie.

--
stevep

Data: 2012-05-11 14:19:15
Autor: Lord Donald
W dniu 11.05.2012 14:07,  Obserwator pisze:

Dlaczego spoleczenstwo boi sie takich tchorzliwych lajdusow??

Naprawde to oni sie boja spoleczenstwa !!

http://niezalezna.pl/28158-poslowie-platformy-zabarykadowali-sie-w-sejmie

Jeszcze trochę to i ci policjanci co niby ich chronią im wpierdolą. Wszystkich już upierdolili, na pomoc mafii zrzeszonych w różne korporacje jak z towarzystwa emerytalnych, hazardowe, itp... dla których piszą ustawy nie mają co liczyć.

Poslowie PO, Palikota i PSL - ZABARYKADOWALI sie w Sejmie:))))