Posłowie PO nawołują do siłowego obalenia rządu

Data: 2017-07-19 18:34:25
Autor: boukun
Posłowie PO nawołują do siłowego obalenia rządu
10 min temu

A tymczasem przed Sejmem...  Posłowie PO wyszli do protestujących. Artur Dunin wznosi okrzyk "Cały naród pięści w górę. Obalimy dyktaturę!". (Fot. WP/Grzegorz Łakomski)

https://i.wpimg.pl/c/4128x2322/d.wpimg.pl/528805885-2131596748/sejm.jpg

4 min temu

Tomasz Lenz (PO) rozwiesza na barierkach kartki z wydrukowanym przepisem ustawy o policji, na podstawie którego funkcjonariusz może odmówić wykonania rozkazu. (Fot. WP/Grzegorz Łakomski)

https://i.wpimg.pl/c/4128x3096/d.wpimg.pl/54090930-- 227896412/sejm.jpg

https://wiadomosci.wp.pl/internet-ulica-parlament-razem-walczymy-drugi-dzien-sejmowej-batalii-o-sad-najwyzszy-6145814842898049a

boukun

Data: 2017-07-19 18:41:28
Autor: Bene Natus
Obalanie dyktatury
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Czy ktoś mówi o obaleniu rządu B.Szydło? Przecież wszyscy wiedzą że chodzi o
właściela kota - dyktatorka PRL-pis! ;-)))

CL

Data: 2017-07-19 18:43:52
Autor: boukun
Obalanie dyktatury
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wystarczył wam jeden Kaczyński?

boukun

Data: 2017-07-19 09:51:14
Autor: japanizer
Obalanie dyktatury
On Thursday, July 20, 2017 at 1:43:53 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

właściela kota - dyktatorka PRL-pis! ;-)))

CL
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chodzi ci o tego, co mu rodzony brat przez telefon satelitarny kazał lądować na nieczynnym lotnisku (!) podczas gęstej mgły (!), w samolocie z pilotami bez uprawnień (!), z generałem w kabinie mówiącym "spokojnie dasz radę" (!) kilkadziesiąt sekund przed katastrofą?

Data: 2017-07-19 18:47:06
Autor: Bene Natus
Obalanie dyktatury
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oko287$1qu8$1gioia.aioe.org...
[...]

Komu - wam? Przeciez to Kain zabił Abla! Masz wątpliwosci!?

CL

Data: 2017-07-19 19:06:00
Autor: u2
Obalanie dyktatury
W dniu 19.07.2017 o 18:47, Bene Natus pisze:
[...]

no właśnie piździak, trafiłeś w sedno, zbuku do tej pory trzymał z tobą uparcie twierdząc, że to brat zabił brata:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-19 19:14:35
Autor: Bene Natus
u2 obala flaszkę
cwel i zboczek u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:596f919a$0$657$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W O N !!!

CL

Posłowie PO nawołują do siłowego obalenia rządu