Posłowie opętani nienawiścią do Chrystusa

Data: 2013-03-12 11:20:49
Autor: PesTYcyD
Posłowie opętani nienawiścią do Chrystusa
Ja tam fanem Palikota nie jestem, ale poseł jest przedstawicielem grupy, która na niego głosowała. Skoro jest grupa antyklerykałów to dla czego mają nie przedstawiać swoich projektów, skoro robią to posłowie prokatoliccy i pro pedofilscy. A co z przedstawicielami światków jehowy, satanistami, animistami itp... Każdy powinien mieć swojego reprezentanta zgodnie z duchem demokracji.

Data: 2013-03-12 12:22:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:513f0180$0$1256$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A którzy to posłowie pro pedofilscy?

rozbawiony

Data: 2013-03-12 12:51:24
Autor: PesTYcyD
Posłowie opętani nienawiścią do Chrystusa
A którzy to posłowie pro pedofilscy?

W głównej mierze są to PiSiory, którzy tak bezkrytycznie podchodzą do kościoła. Kościół jako siedlisko różnej maści wykolejeńców, których w takiej ilości nie spotyka się w innych korporacjach, powinien być bardzo uważnie obserwowany.

Data: 2013-03-12 13:50:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:513f16bc$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie przekonałeś mnie! Próbuj dalej!

rozbawiony

Data: 2013-03-12 14:00:53
Autor: PesTYcyD
Posłowie opętani nienawiścią do Chrystusa
W dniu 2013-03-12 13:50, Bogdan Idzikowski pisze:> Nie przekonałeś mnie! Próbuj dalej!

Przymykanie oka jest zachętą. Można to porównać do życiowej sytuacji. Wpada do ciebie dżentelmen w dresie i sportowym obuwiu, na ramieniu ma przewieszoną torbę z firmowymi kosmetykami. Oferuje tobie buteleczkę za 50% wartości rynkowej. Ty mówisz że to świetna okazja i kupujesz, wiedząc że musiało to "spaść z tira". Kupując to legitymizujesz złodziejstwo. Tak samo działając na rzecz kościoła akceptuje się to co chce ukryć. Czyli nie tylko pedofilię, ale korupcję, kontrolowanie wyborców itp...

Data: 2013-03-12 14:24:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:513f2707$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie na temat.
Którzy to posłowie pro pedofilscy? Po imieniu i nazwisku, proszę

rozbawiony

Data: 2013-03-12 14:34:36
Autor: PesTYcyD
Posłowie opętani nienawiścią do Chrystusa
Nie na temat.
Którzy to posłowie pro pedofilscy? Po imieniu i nazwisku, proszę

Na temat jak najbardziej. Żaden poseł nie przyzna się do tego publicznie, tak jak Hitler mówił że miłuje pokój i nie chce wojny. Liczą się czyny a nie deklaracje. Tych którzy pójdą za kościołem w ogień możesz sobie wyszukać samodzielnie. A kościół jest póki co największą organizacją na świecie, która przoduje w różnych niegodziwościach w tym między innymi w pedofilii.

Data: 2013-03-12 14:48:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:513f2eec$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Próbujesz się wymigać. Nie będę ciągnął tego wątku. Mam litość i nie będę się znęcał.

rozbawiony

Posłowie opętani nienawiścią do Chrystusa