Posluchajcie tego szkraba :-)

Data: 2017-10-13 15:37:18
Autor: TJ_Blues
Posluchajcie tego szkraba :-)
https://www.youtube.com/watch?v=QWV49h6whGs

Ten mały skórkojad wlasnie zaliczyl multi engine ground test :-) W jego wieku
znalem pare dziecinnych piosenek / wierszykow. A ten szkrab ma wykute na blache
cale AOM (aircraft operating manual) :-)

Dla mniej wtajemniczonych i slabiej ogarniajacych ten zagraniczny jezyk: Ten maly
szkrab (5 lat 11 miesiecy), wlasnie tlumaczy do czego sluzy awaryjny system
zasilania (ram turbine) w przypadku zdechniecia silnika. Opisuje, dosc
chaotycznie, ale poprawnie! grawitacyjne opuszczanie podwozia i klap oraz
wyrownanie poziomu lotu przy niesymetrycznym ciagu silnikow. Wspomina rowniez o
systemie ostrzegania przeciwkolizyjnego TCAS (traffic collision avoidance system).
Imponujace!

Data: 2017-10-16 09:39:48
Autor: J.F.
Posluchajcie tego szkraba :-)
Dnia Fri, 13 Oct 2017 15:37:18 -0700 (PDT), TJ_Blues napisał(a):
[...]

To bylo nam pisane - homo aviaticus :-)

Choc tak prawde mowiac - w jego wieku chyba tez bym wolal sie uczyc
samolot prowadzic niz wierszyki klepac ... i bład, zobaczyc ile
zarabiaja piloci, a ile aktorzy :-)

J.

Data: 2017-10-19 01:53:17
Autor: Bruno
Posluchajcie tego szkraba :-)
Jedno nie wyklucza drugiego, vide Travolta i Dickinson.

--
Bruno

Data: 2017-11-29 13:58:15
Autor: J.F.
Posluchajcie tego szkraba :-)
Użytkownik "TJ_Blues"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:08814c2b-8538-4a89-a1ad-984d66530738@googlegroups.com...
[...]

A teraz kubełek zimnej wody

Szkrab sie nazywa Adam Mohammed Amar
http://deser.gazeta.pl/deser/7,111858,22707967,stewardesa-zabrala-5-latka-do-kokpitu-gdy-zaczal-mowic.html#Czolka3Img2

5 lat i juz go przygotowuja ? :-P

J.

Data: 2017-11-29 06:43:41
Autor: TJ_Blues
Posluchajcie tego szkraba :-)
On Wednesday, November 29, 2017 at 7:58:18 AM UTC-5, J.F. wrote:
> [...]
>znalem pare dziecinnych piosenek / wierszykow. A ten szkrab ma wykute >na blache
>cale AOM (aircraft operating manual) :-)

Hm.... "Dziwneto", ale o tym, ze rodzice szkraba sa Egipcjanami
bylo wiadomo od pierwszego filmiku :-) Nie rozumiem wiec Twojego zaskoczenia. Malec ewidentnie nie jest Prawdziwym Polakiem i zdecydowanie nie nadajeje sie na czlonka podkomisji smolenskiej.... :-)

cheers :-)

Data: 2017-11-29 21:42:50
Autor: Jarosław Sokołowski
Posluchajcie tego szkraba :-)
Pan TJ_Blues napisał:

[...]

Moja córka chodziła do szkoły z kol. Andrzejem. Dobrze się z nim
znałem, było o czym pogadać. Po maturze zdał na warszawski MEL,
kierunek wybitnie lotniczy. Spotkaliśmy się po wakacjach, pod
koniec września. Powiedział: wszystko fajnie, ale kto mnie po tych
studiach przyjmie do roboty? Andrzej urodził się w Polsce, ale
nazwisko i rysy ma po ojcu, Libańczyku.

--
Jarek

Data: 2017-11-29 21:48:47
Autor: Jarosław Sokołowski
Posluchajcie tego szkraba :-)
Pan TJ_Blues napisał:

[...]

nazwisko i rysy ma po ojcu, Libańczyku. To był rok 2001.

--
Jarek

Data: 2017-11-29 13:58:35
Autor: TJ_Blues
Posluchajcie tego szkraba :-)
On Wednesday, November 29, 2017 at 3:49:16 PM UTC-5, Jarosław Sokołowski wrote:
Pan TJ_Blues napisał:

> [...]

studiach przyjmie do roboty? Andrzej urodził się w Polsce, ale
nazwisko i rysy ma po ojcu, Libańczyku. To był rok 2001.

Wyjatek potwierdza regule :-) No przetlumacz to na wolski narodowcom :-)
Tomek

Posluchajcie tego szkraba :-)